293 találat

Így utazhatunk ingyen a Balaton új katamaránjával

tegnap, 09:42

A Tomaj nevű katamarán 2024. április 20-án a badacsonyi és a fonyódi kikötőben, 27-én pedig Balatonbogláron mutatkozik be.

Az új kompokon is bulizhatunk: Világsztárokkal és új helyszínekkel vár a balatoni fesztiválszezon

április 10., 11:08

2024-ben újabb nívós produkciók sorakoznak fel a MOL Nagyon Balaton idei nyári fesztiválsorozatához.

Meddig korcsolyázhatunk a Balatonnál? Mutatjuk a jégpályák nyitvatartását

január 31., 12:29

A legtöbb tó környéki jégpályán februárban is korcsolyázhatunk.

Jégcsarnok épül Siófokon – Mutatjuk a látványterveket!

január 29., 14:28

A jégcsarnok Siófok szélén várja novembertől a korcsolyázókat, ezenkívül jégkorong- és műkorcsolya-szakosztálynak is otthont ad.

Fényvitorlás és ünnepi fényékbe öltözött kisvasút búcsúztatja az évet a Balatonnál – Képgaléria

2023. december 27., 12:11

Böröczky Bulcsú balatonboglári fotós képeivel adunk ízelítőt a téli mesevilágból.

5+1 balatoni program, amivel búcsúztathatod az évet

2023. december 20., 10:56

Íme 5+1 program, amikkel az egész család kikapcsolódhat, függetlenül attól, hogy bulizós szilveszterre vagy pihenéssel teli ünneplésre vágytok!

Advent a Balatonnál – 15 szuper program decemberre

2023. december 1., 16:56

Nyakunkon a december, közeleg a karácsony, és erre a Balaton körüli vendéglátóhelyek is felkészültek.

A magyar tenger privát szemmel

2023. október 3., 11:30

Elindult a Privát Balaton digitális fotógyűjteményhez kapcsolódó esemény-sorozat, a fotókat pedig folyamatosan lehet feltölteni a privatbalaton.hu oldalra.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Míg Manu Chao egy kultkocsmában is koncertezett, a déli parton hollywoodi színészek tűntek fel

2023. szeptember 11., 09:55

Manu Chao spontán koncertet adott Vöröstón, mindeközben Balatonszemesen és Balatonbogláron Jenna Ortega és Paul Rudd is feltűnt.

Két balatoni szakácsnőt említ a legjobb magyar női séfek között a Michelin-kalauz

2023. szeptember 4., 14:28

Árkosi Erika, a kapolcsi 84 Bisztró és Szikra Gabriella, a fonyódi Konyhám Stúdió 365 konyhafőnöknői meséltek az étteremkalauz magazinjának.

A szellemvárostól a pusztuló brutalista hotelig – Elhagyatott helyek a Balaton környékén

2023. augusztus 30., 10:26

Aki szereti azokat a filmbe illő helyszíneket, ahol jobb, ha az ember néha a háta mögé is néz, mindenképp vegye fel a bakancslistájára ezeket a helyeket!

Ezek nélkül nem telhet el az augusztus! – A 15 legjobb balatoni program

2023. augusztus 24., 16:33

Csak kapkodjuk a fejünket augusztus végén, hiszen rengeteg izgalmas program startol a Balatonnál mostanában. Összegyűjtöttük a legjobbakat, amikkel megkoronázhatjátok a hónapot!

A Balatonnál két lombkoronaösvényt is bejárhatunk

2023. augusztus 14., 12:18

Idén nyártól már két olyan kilátót is felkereshetünk a Balatonnál, ahol a szokásosnál hosszabb szakaszon barangolhatunk a magasban, mindezt az erdők lombkoronaszintjén.

20 szuper balatoni program augusztusra

2023. augusztus 4., 12:52

Még nem kell temetnünk a nyarat, úgyhogy kifogások helyett használjátok ki a hátralevő időt! 20 olyan augusztusi programot válogattunk, amiket mi sem hagyunk ki.

Marhanyelvből készült lepény lett a 2023-as Év Strandétele

2023. augusztus 3., 11:30

Balatoni nyelves fantázianevet viselő étel nyerte a 2023-as Év Strandétele versenyt. Mutatjuk az eredményeket.

Szarvascsiga, rántott kenyér, sztrapacsinta – Megvannak az idei Év Strandétele verseny döntős fogásai

2023. augusztus 2., 10:18

A végső megmérettetésben, amely során külön díjazzák a bisztrókat és a strandbüféket, többek között olyan fogások vesznek részt, mint a Sztrapacsinta, a Rántott kenyér, vagy a Szarvascsiga.

Közösségteremtés, természetközeliség és kemencében sült ételek Révfülöpön – Scruton Pelso

2023. július 25., 15:06

Előadások a Balatonról, irodalmi és zenei programok, specialty kávézó, kemencés ételek és BBQ-fogások. A Scruton Pelsóval nem nyúlhatunk mellé, ha szeretnénk testileg és lelkileg is feltöltődni.

„Mi tényleg a Margót szerettük volna elvinni Zalába”

2023. július 25., 12:19

A szervezőkkel beszélgettünk a koncepcióról, a fesztivál fogadtatásáról, és arról, hogy milyen hatással lehet a Margófeszt a környékre.

Szél és hullámzás nehezítette az idei Balaton-átúszást – Képgaléria

2023. július 24., 11:54

Több mint tízezer amatőr és profi sportoló vett részt a szombatról vasárnapra halasztott 41. Lidl Balaton-átúszáson.

Nyaralj pénztárcakímélően! – 13 ingyenes programsorozat a Balatonnál

2023. július 22., 00:00

13 olyan izgalmas programsorozatot válogattunk, amely széles közönséget szólít meg, és nem mellesleg ingyenes.

Féláron utazhatunk a szombati Balaton-átúszásra, Révfülöpre

2023. július 20., 11:07

50 százalékos alkalmi menettérti vasúti jeggyel lehet utazni a szombati 41. Balaton-átúszásra, Révfülöpre, illetve onnan vissza – közölte a MÁV-Volán-csoport csütörtökön az MTI-vel.

Bevásárlás a strandon, kertmozi az áruházban – Fordított nyár a Tescóval

2023. július 14., 10:22

A szakemberek idén remek vízminőséget és szuper szezont jósoltak a Balatonnál, amire az elmúlt évekhez hasonlóan a Tesco is kiemelten készült.

Brutalista betonhotel és mesebeli tó a Balaton déli partjának közelében

2023. július 13., 12:40

Bejártuk az űrhajó formát idéző, lépcsőzetes betonszállodát és a hozzá tartozó területet, ami korábban KISZ-táborok otthona volt. Posztapokaliptikus hangulatú fotók következnek.

A csopaki strand lett idén a legjobb balatoni strand

2023. július 12., 13:16

Idén 20. alkalommal hirdették meg a Kék Hullám Zászló strandminősítést. Ebben az évben hat balatoni strand kapott fődíjat, 29 kapott ötcsillagos értékelést, 14 pedig négy csillagosat.