65 találat

Egy lovag utolsó kívánsága, ami áldást hozott a mesés Balaton-felvidéki falunak

tegnap, 13:55

Egy legendás paloznaki dűlő és egy középkori lovag filmbe illő történetének nyomába eredtünk.

Sétáló kóstolók a Várban: Borszalon nyílik Veszprémben

április 19., 15:32

A sétáló kóstolót minden negyedévben megrendezik majd. Az első alkalomra 11 borász és borkereskedő érkezik hazai, olasz és francia tételekkel.

15+1 balatoni program márciusra

március 5., 09:08

Márciusban válogathatunk számos túra, borkóstoló közül, de szép lassan a fesztiválok is beindulnak, és alternatív zenei koncertekre is számíthatunk.

Balatonfüredre költözik a csopaki Szomszéd Kertje

február 14., 14:45

Balatonfüredre, a Füredi Malomház épületébe költözik a csopaki Szomszéd Kertje. A helyszín változik, de a gasztrokínálat és a sajátos hangulat marad.

Itt voltak a legjobb olaszrizlingek! – Csopaki sétálókóstolón jártunk

február 14., 09:38

Egy finom bort lötyögtetve élvezzük a kora tavaszi napsütést és a Balaton látványát egy dűlő mellől – nekünk ezt jelentette az Olaszrizling szerintünk, és alig várjuk, hogy újra részt vegyünk rajta!

Zöld Michelin-csillagos Villa Kabala: „Nagyon reméljük, hogy példát tudunk mutatni”

2023. október 12., 12:49

A Zöld Michelin-csillaggal és a legjobb szerviznek járó elismeréssel díjazott szigligeti étterem egyik tulajdonosa és séfje mesélt a „zöld” működésről, illetve az ezzel kapcsolatos kihívásokról.

Megjelent a 2023-as Michelin-kalauz, benne balatoni éttermekkel

2023. szeptember 14., 15:52

A Bib Gourmand értékelések maradtak a Balatonnál, a szigligeti Villa Kabala Zöld Michelin-csillagot kapott és a legjobb szerviznek járó elismerést is kiérdemelte.

Két balatoni szakácsnőt említ a legjobb magyar női séfek között a Michelin-kalauz

2023. szeptember 4., 14:28

Árkosi Erika, a kapolcsi 84 Bisztró és Szikra Gabriella, a fonyódi Konyhám Stúdió 365 konyhafőnöknői meséltek az étteremkalauz magazinjának.

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.

Többórás gasztrotrip fogasfejjel és iható karalábéval – A szigligeti Villa Kabalában jártunk

2023. augusztus 4., 12:06

Kipróbáltuk az étterem degusztációs menüjét, ami az elejétől a végéig egy tökéletesen felépített trip, ahol a tálalás és az ízharmóniák folyamatosan megdolgoztatják az érzékszerveinket.

Ebéd balatoni panorámával és piknik a szőlőben – A Tagyon Birtokon jártunk

2023. július 27., 10:43

Az évek során igazi élménybirtokká fejlődött Tagyon Birtok Baráti Társaság étterem, borterasz, pincészet és több felújított, gyönyörű présházból álló szálláshely is egyben.

Az Anna-bál hagyományait ismerhetjük meg a balatonfüredi Anna-fesztiválon

2023. július 26., 13:36

Idén 198. alkalommal rendezik meg Balatonfüreden az Anna-bált és a hozzá kapcsolódó Anna-fesztivált.

Új étlappal és egyedi gasztroélményekkel vár Tihany ékszerdoboza, a Vinarius

2023. június 22., 14:15

Ha igazán egyedi gasztronómiai élményt keresünk mesés és nyugodt környezetben, a tihanyi Vinarius Borárium és Gasztrobár kínálatát és hangulatát mindenképp érdemes felfedezni.

Koccintás a kilátóban, ebéd a zöld lombok alatt – Ilyen egy tökéletes tavaszi nap a déli parton

2023. április 25., 11:27

Egész napos, finom ételekkel, borokkal és mesés panorámával kísért gasztrotúrára indultunk a déli parton, a Balaton nyugati csücskétől egészen Siófokig.

Két balatoni éttermet is teszteltek újra a Michelin-ellenőrök

2023. március 7., 17:18

A szigligeti Villa Kabalát és a csopaki Resti by Laurelt is meglátogatták a Michelin étteremkalauz ellenőrei februárban.

Egy verhetetlen páros: A téli Balaton és az elegáns vörösborok

2022. december 15., 13:43

A nyolc éve elkezdett hagyomány, a közösen gondolkodás, együtt kóstolás végre folytatódott. Telt ház, Balaton, csodás borok, remek hangulat – így láttuk mi az idei Vörös Balaton rendezvényt.

Lenyűgöző bisztrókonyha a 200 éves présházban: A Tihanyi Vinariusban jártunk

2022. december 6., 08:55

A műemléképületben kialakított étterem konyhája az elmúlt hetekben megkapta az ajánlott helyeknek járó „Tányér” jelölést a Michelin-kalauztól.

„Nagyon bízom benne, hogy egy-két éven belül megjelennek a csillagos helyek a Balatonnál” – Csapody Balázzsal beszélgettünk

2022. november 30., 10:52

Az étterem a 30. születésnapjával egy időben a Bib Gourmand minősítést is megkapta a Michelin-kalauztól. Ennek kapcsán beszélgettünk Csapody Balázzsal, az étterem tulajdonosával.

15 Balaton környéki éttermet díjazott a Michelin-kalauz

2022. november 3., 22:01

A balatoni éttermek közül a Casa Christa, a Kistücsök, a Mór24 és a Sparhelt kapta meg a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand minősítést.

Mutatjuk, milyen az igazi csopaki karakter – A Csopaki Kódex zsűrizésén jártunk

2022. július 6., 13:48

Az olaszrizling, a furmint, de elsődlegesen Csopak volt a főszereplője az idei Kódex-zsűrizésnek, ahol az új Csopak OEM két minőségi kategóriája, a Hegybor és a Dűlőbor is górcső alá került.

Az olaszrizling otthonában – Csopakon kóstolhattuk újra a fajta legjobbjait

2022. április 25., 16:18

A mára évtizedes hagyománnyá vált csopaki rendezvényen a borászokkal találkozva tudtuk megnézni – és megkóstolni –, hogy ők mit is gondolnak az egyik kedvenc szőlőfajtánkról.

Húsvéti tojásvadászat, piknik és ingyenes sétahajózás – 15 program a tavaszi szünetben a Balaton körül

2022. április 12., 17:54

Rengeteg lehetőség közül választhattok nemcsak a hosszú hétvégén, hanem az egész tavaszi szünetben. 15, gyerekeknek is szóló programot gyűjtöttünk össze az északi és a déli part környékén.

Michelin-csillagos séf fogja erősíteni Balatonfüred legújabb hotelének gasztronómiáját

2022. március 23., 10:16

Pesti István szaktanácsadóként felel a hamarosan megnyíló LUA Resort gasztronómiai koncepciójáért.

Az Év Strandétele verseny győztese Fonyódra is magával vitte a játékos profizmust – A Konyhám Stúdió 365-ben jártunk

2022. január 21., 14:21

A balatonfenyvesi strandbüfé, A Konyhám tulajdonosainak régi álma vált valóra az egész évben nyitva tartó étteremmel.

Michelin-csillag a Balaton körül? – Megkérdeztük a Világevőt!

2021. szeptember 8., 16:05

Több vidéki étterem is értesítést kapott, miszerint megjelennek a 2021-es Michelin-kiadványban, noha a „Vörös Kalauz” hazánkban Budapesten kívül köztudottan nem tesztel. Vagy mégis?