89 találat

Itt nevelték Kincsem utódait – Megnéztük a felújított Fenékpusztai Majorságot

március 26., 13:46

A Keszthelytől 6 km-re található egykori Festetics-majorság díjnyertes versenylovairól volt messze földön híres.

15+1 balatoni program márciusra

március 5., 09:08

Márciusban válogathatunk számos túra, borkóstoló közül, de szép lassan a fesztiválok is beindulnak, és alternatív zenei koncertekre is számíthatunk.

Kezdődhet a télűzés! – 10+1 februári program a Balatonnál

január 31., 09:04

Nem kell nyárig várnunk, hogy fesztiválozhassunk a Balatonnál, de farsangi, Valentin-napi programokból sem lesz hiány!

8 program advent harmadik hétvégéjére a Balatonnál

2023. december 13., 15:09

Ajándékvásárlási hajsza helyett nyugis ünnepre hangolódáshoz adunk tippeket a Balatonnál.

Így hangolódj az ünnepekre a Balatonnál! – Alternatív adventi kalendárium

2023. december 5., 09:39

Az ünnepi rohanásra az egyik legjobb gyógyír a téli Balaton, ahol színes programokkal és elcsendesedésre hívó helyszínekkel hangolódhatunk.

Még mindig tart a balatoni nyár – Programajánló szeptember első hétvégéjére

2023. augusztus 31., 15:08

Már régóta nem igaz, hogy augusztus 20. után vége a balatoni programoknak! Szeptember első hétvégéje tánccal, sörfőzdenyitással, Szent György-hegyi nyitott pincékkel és sok gasztroprogrammal vár.

Mutatunk két hangulatos sörkertet a Balatonnál, ahol a lazulás mellett jól is lakhatunk

2023. augusztus 21., 14:43

Két olyan balatoni sörfőzdét mutatunk most be, ahol az üzemlátogatások mellett ma már sörkertjükbe is beülhetünk, sőt jól is lakhatunk.

Különleges sörök, prémiumkolbászok és sörfőzde egy régi vasútállomáson – A Helka Sörkertben jártunk

2023. július 28., 15:11

A Helka Sörkertben a balatoni mitológia, neves főzőmesterek tudása és a bajor sörkertek hangulata találkozik, a hátteret pedig a Kvassay sétány és a Balaton festménybe illő látványa adja.

„Mi tényleg a Margót szerettük volna elvinni Zalába”

2023. július 25., 12:19

A szervezőkkel beszélgettünk a koncepcióról, a fesztivál fogadtatásáról, és arról, hogy milyen hatással lehet a Margófeszt a környékre.

Völgyhíd Konyha & Rét – Panorámás ízkavalkád, ahol beszippant a hangulat

2023. július 15., 00:00

Ha a Balaton déli partja felé vesszük az irányt, kihagyhatatlan a Völgyhíd Konyha & Rét, amely éttermével, valamint hívogató kertjével már messziről csábítja az utazókat az impozáns híd lábához.

8 program, amivel fejest ugorhattok a júliusba!

2023. június 29., 16:52

8 olyan fesztivált, gasztroeseményt és kulturális programot gyűjtöttünk július első hétvégéjére, amelyekkel pörgősen indíthatjátok a hónapot!

Júliusban jön az első Balatoni Sörök Fesztiválja

2023. június 6., 17:48

Új sörfesztivált rendeznek Zamárdiban, ahol a tó körüli kisüzemi sörfőzdéket ismerhetitek meg.

Amikor elérte a magyar tengert a bicikliláz – Így kerekeztünk anno a Balatonnál

2023. április 19., 00:00

Vígan kerékpározó kirándulók és „vasparipán” tekerő úrinők következnek: a korabeli sajtó cikkei és fotóarchívumok alapján szemezgetünk a balatoni kerékpározás pillanatképeiből.

Bluesfesztivál, kiállításmegnyitók, buli – Esőálló programok a hétvégére

2023. április 14., 11:01

A Balaton körül április 14. és 16. között is zajlani fognak az események, és lehet, hogy a jó zene, a tánc és a szórakozás az esőfelhőket is elfújja.

10+1 húsvéti program a Balaton körül

2023. április 5., 13:12

A húsvéti hosszú hétvégét vétek nem jól kihasználni! Pihenéssel egybekötött falatozás, túra, sétahajózás vagy kastélylátogatás – a Balaton környéki vendéglátóhelyek készülnek alternatívákkal.

Húsvétkor indul a balatoni sétahajózás, mutatjuk a menetrendet

2023. március 29., 16:41

Húsvétkor indul a sétahajószezon, a balatoni kikötőkben a Csongor, a Tünde, a Helka és a Badacsony nevű hajókra is felszállhattok.

Kibővített emlékházban ismerhetjük meg a keszthelyi születésű Szendrey Júlia életművét

2023. március 16., 11:11

Március 15-én, a nemzeti ünnepen adták át Keszthelyen a kibővített Szendrey Júlia Emlékházat.

Bővült a feltételes balatoni vasúti megállók száma a Helikon InterRégió vonalán

2023. január 5., 13:33

Balatongyörökön és Gyenesdiáson csak akkor áll meg a Helikon InterRégió vonat, ha az utasok előre jelzik leszállási szándékukat, vagy várakoznak a peronon.

Vízitúrapontot kapott a keszthelyi Libás strand

2022. december 28., 10:19

Kajakkal, kenuval, SUP-pal és sárkányhajóval is felfedezhetjük innen a Balaton nyugati medencéjét.

Borok, bulik és egy kis borzongás – 10 balatoni program a hosszú hétvégére

2022. október 27., 16:17

Kezdhettek egy jó hangulatú piacozással, amit egy családi halloweenbuli követ egy szőlőhegyen vagy más különleges helyszínen, hogy aztán egy BBQ- vagy egy sörvacsorával zárjátok a napot.

A murcitól a süllőig mindent megkóstolhatunk – 10 kihagyhatatlan őszi gasztrofesztivál

2022. szeptember 15., 13:55

Sok borászat és település ünnepli a szüretet, majd eljön a murcifesztiválok ideje. Több év kihagyás után újra megrendezik a halas fesztiválokat is.

A fényűző terem, ahol uralkodók ebédeltek – Megnéztük a Festetics-kastély díszebédlőjét

2022. szeptember 5., 15:12

A Festetics-kastély Tükörtermében berendezett kiállításon képet kaphatunk arról, milyen környezetben étkeztek az egykori grófi, majd hercegi család tagjai és magas rangú vendégeik.

Túrák, borok, tanúhegyek – 20 szuper balatoni program a nyárutóra

2022. szeptember 2., 12:57

Ez a hónap a szüretről, a hosszú kirándulásokról és a gasztronómiáról szól. Lesznek családi, elektronikus és gasztrofesztiválok, és izgalmas vezetett sétákon ismerhetjük meg a régió múltját.

Az Együtt kezdtük forgatási helyszíneire felfűzött biciklitúrát szerveznek a Balaton-felvidéken

2022. augusztus 31., 14:51

Vacsorával és borkóstolóval egybekötött tematikus biciklitúrát szervez a BalatonBike365. A témát a nyáron megjelent Együtt kezdtük című film adja, mely zömében a Balaton-felvidéken forgott.

A sport- és szabadidőközponttól a wellnesscentrumig – Így alakítják át Keszthely teljes partszakaszát

2022. január 20., 16:07

A másfél év alatt kidolgozott tanulmányterv célja az volt, hogy a teljes partszakasz ligetes, parkos sétányként bejárható legyen.