9 találat

Megnéztük, mit tartogat a Michelin-ajánlást kapott füredi NOON Restaurant & Lounge a LUA Resortban

2023. október 6., 12:00

Nemrég ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol átadhattuk magunkat az igazi kikapcsolódásnak, és megnéztük a NOON Restaurantot, mely idén Michelin-ajánlással gazdagodott.

Ahol a Balaton Ázsiával és a mesés panorámával találkozik – A balatongyöröki Hold és Csillagban jártunk

2022. június 24., 11:55

A klasszikusok mellett magyar és ázsiai ízek randevújával, növényi alapú fogásokkal és világbajnok fagyival indítják a nyarat.

Hedon Oktoberfest, bortúra és Frankofón Filmnapok – Hétvégi programajánló (október 22–24.)

2021. október 22., 15:16

Hedon Oktoberfest, bortúra és Frankofón Filmnapok – ezen a hétvégén a söré lesz a főszerep, de nem feledkeztünk meg a rendhagyó borkóstolókról, túrákról és kulturális programokról sem!

Nyitott Pincék Napja, Bondoró és a gin világnapja – Hétvégi programajánló (június 11–13.)

2021. június 10., 10:17

Finomabbnál finomabb nedűket kortyolgathatunk: nemcsak a Nyitott Pincék Napja, de a gin világnapja is erre a hétvégére esik.

Koncertek, sétatúrák és vasárnapra egy kis belassulás – Programajánló július 24-26-ra

2020. július 24., 12:51

Ezen a hétvégén sókóstolás, akusztikus koncert és dj-szett is jár a borozás mellé, megismerheted a 19. századi Veszprém hétköznapjait, vagy csak nézheted a naplementét a zene és tapasok társaságában.

Jazzes, fesztiválos, levendulás és nagyon meleg hétvége jön - programajánló (06.14-16.)

2019. június 13., 20:16

A június a strandidő mellett számos fesztivált is hozott magával; kóstolhatunk kézműves söröket, találkozhatunk írókkal és arathatunk levendulát is a hétvégén.

Ettől a révfülöpi vendégháztól Michelin-csillagokat láttunk

2017. július 31., 18:15

Vendégházba mentünk, ahol zseniális olasz séfet találtunk. A Cselling Udvarházból étterem is lehetne, de akkor pont az veszne el, amitől most különleges.

A beteljesedett skandináv álom Balatonhenyén

2017. július 3., 14:32

Takács Laura megálmodta, hogy nyaralója lesz Balatonhenyén. Aztán évekkel később megálmodta másoknak A nyaralót, hogy nekik is legyen.

A végtelen messzeség Bakonybélből is látszik - Pannon Csillagda

2015. július 21., 16:01

A Pannon Csillagdában tett látogatás után kis túlzással bárki perfekt Nap-Hold és csillagszakértővé válhat. A kupolából pedig profi távcsővel kémlelhetjük a Napot.