10 találat

Megnéztük, mit tartogat a Michelin-ajánlást kapott füredi NOON Restaurant & Lounge a LUA Resortban

2023. október 6., 12:00

Nemrég ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol átadhattuk magunkat az igazi kikapcsolódásnak, és megnéztük a NOON Restaurantot, mely idén Michelin-ajánlással gazdagodott.

Balatoni programok a pünkösdi hosszú hétvégére

2023. május 24., 10:11

Fél lábbal már a nyárban járunk, és ez a Balaton körül is érezhető lesz május utolsó hétvégéjén. Az csak ráadás, hogy most péntektől pünkösdhétfőig pihenhetünk aktívan, változatos programok mellett.

Ahol megélhetjük az énidő luxusát – Egy éjszaka a LUA Resort Balatonfüred szállodában

2022. szeptember 30., 11:02

Szeptember végén ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol a megérkezéstől a távozásig minden érzékszervünkre ható, felejthetetlen élményekben volt részünk.

Két séf, hét fogás és egy megismételhetetlen ízélmény – A LUA Resort „Négykezes” vacsoraestjén jártunk

2022. augusztus 18., 15:46

Művészeti alkotásoknak is beillő fogásokat és hozzájuk illő pezsgőket és champagne-okat kóstoltunk a balatonfüredi LUA Resort éttermében, az augusztus 13-i „Négykezes” vacsoraesten.

Rengeteg koncert, éjszakai túrák és csillaghullás – 20 kihagyhatatlan augusztusi program a Balatonnál

2022. augusztus 3., 17:16

Ez a hónap a különleges zenei és irodalmi élményekről és persze a fesztiválokról szól, de a túrabakancsokat is elővehetjük.

Balaton, Nyár, Szerelem – Fonyódi dombok, a szántódi kemping és a badacsonyi móló a Vaszary Galériában

2022. augusztus 2., 13:02

A budapesti Pintér Galéria és Aukciósház „vitorlát bontott” Balatonfüreden: a Vaszary Galériában még augusztus 13-ig látogatható a Balaton, Nyár, Szerelem című kiállítás.

Káli Feszt, kőröshegyi tulipánhagyma-vásár és Kulturális Örökség Napjai – Hétvégi programajánló (szeptember 16–19.)

2021. szeptember 16., 14:27

Szeptember közepén még bőven tart a Balaton-parton az indián nyár, ugyan a fürdést már csak a merészebbeknek ajánljuk, de szerencsére remek kulturális és természetközeli programok közül válogathatunk.

Új turisztikai koncepciót és nagyobb biztonságot ígérnek Siófokon

2017. június 2., 13:41

A szabadstrandok továbbra is ingyenesek maradnak, a tavalyinál nagyobb óriáskerék érkezik Belgiumból és megduplázzák a járőrszolgálatot a nyárra.

Indonéz sziget a Balatonon - a balatonakarattyai Spoon Lodge

2014. augusztus 12., 02:00

Füred újhullámos helyein kívül is akadnak különleges fogásokat kínáló éttermek a Balaton körül. Kicsit elszakadva Füredtől, ezúttal a balatonakarattyai Spoon Lodge-ot látogattuk meg.

Valódi olasz az északi parton - Spoon Il Mercato

2014. július 1., 02:00

Az Il Mercatóban igazán autentikus ízeket kóstolhatunk terrakotta cserepekkel és leanderbokrokkal feldobott környezetben.