430 találat

Így utazhatunk ingyen a Balaton új katamaránjával

tegnap, 09:42

A Tomaj nevű katamarán 2024. április 20-án a badacsonyi és a fonyódi kikötőben, 27-én pedig Balatonbogláron mutatkozik be.

Idén újdonságokat is megtudhatunk a Balatonról

március 25., 14:04

Jubileumi évfordulóhoz érkezett a Balatoni Kör. Az egyesület az idei szezonra egy reprezentatív kutatással is készül.

Mindenkinek van egy saját emlékgépe, amit most beindíthat

március 22., 09:25

Az Emlékgép kiállítás egy különleges időutazás, amihez a passzív szemlélő szerepéből aktív, emlékeiben kutató befogadóvá kell válnunk.

Édes élet a vulkán lábánál – Megnéztük a zalahalápi Pura Vida Lakáséttermet

március 14., 12:59

A Michelin-kalauz által is elismert szakácsnő, Árkosi Erika régi álma vált valóra a Balatontól 20 km-re található lakásétteremmel.

7 izgalmas balatoni program a március 15-i hosszú hétvégére

március 13., 12:48

Éttermi kedvezmények, kiállítások, vezetett túrák, irodalmi műsorok várják azokat, akik rendhagyó élményeket keresnek.

15+1 balatoni program márciusra

március 5., 09:08

Márciusban válogathatunk számos túra, borkóstoló közül, de szép lassan a fesztiválok is beindulnak, és alternatív zenei koncertekre is számíthatunk.

Nem nyit ki többé a kővágóörsi Andriska Pékbisztró

március 4., 10:30

Nem nyit ki újra a 2023 szeptemberétől zárva tartó Andriska Pékbisztró. A hírt a tulajdonosok osztották meg a Facebookon.

Márciusban a vadonatúj TASTE BALATON fesztivál robbantja be a szezont a Balatonnál, nem is akárhogyan

március 1., 07:59

Nem is lehetne jobban indítani a szezont, mint március 8. és 17. között a TASTE BALATON gasztrofesztivállal, ahol 26 helyszínen 100 program lesz.

Itt voltak a legjobb olaszrizlingek! – Csopaki sétálókóstolón jártunk

február 14., 09:38

Egy finom bort lötyögtetve élvezzük a kora tavaszi napsütést és a Balaton látványát egy dűlő mellől – nekünk ezt jelentette az Olaszrizling szerintünk, és alig várjuk, hogy újra részt vegyünk rajta!

Idén decemberben is lesz Balatonfüreden jégfolyosó

február 8., 12:32

Az önkormányzat megvásárolta a teljes pályarendszert, így a következő télen is megnyitják Balatonfüred különleges, jégfolyosós pályarendszerét.

Hangtalan monstrum, amin luxus az utazás – Kipróbáltuk az új balatoni kompot

február 2., 23:29

Egy hideg, szeles januári napon próbáltuk ki, milyen az egyik új balatoni komp, a Tihany fedélzetén utazni. Csendes, panorámás élményben volt részünk, és még a kapitányfülkébe is bejutottunk.

Így hangolódj az ünnepekre a Balatonnál! – Alternatív adventi kalendárium

2023. december 5., 09:39

Az ünnepi rohanásra az egyik legjobb gyógyír a téli Balaton, ahol színes programokkal és elcsendesedésre hívó helyszínekkel hangolódhatunk.

Advent a Balatonnál – 15 szuper program decemberre

2023. december 1., 16:56

Nyakunkon a december, közeleg a karácsony, és erre a Balaton körüli vendéglátóhelyek is felkészültek.

A szőlőhegy, amin alagút visz át – Túra a ságvári Bújó-likhoz

2023. november 11., 00:00

Meredek löszfalak között, elvarázsolt tájon vezet az út a Siófok közelében található ságvári Bújó-likhoz. Amíg elérjük, a somogyi tájból és a balatoni panorámából is kapunk egy kis ízelítőt.

Szuper program télen-nyáron – A Tapolcai-tavasbarlangban jártunk

2023. november 3., 10:35

Ha elered az eső, netán túlságosan tűz a nap, vagy csak kíváncsiak vagyunk hazánk egyik legkülönlegesebb, mindenki számára látogatható természeti látnivalójára, akkor irány a Tapolcai-tavasbarlang!

Szatócsboltból varázslatos vinotéka – Megnéztük a Sellyei család kézműves borászatát

2023. október 13., 15:53

Meglátogattuk a Sellyei család kézműves borászatát Nemesgulácson, ahol nemcsak kiváló borokat kóstolhatunk, hanem annál sokkal többet kapunk: barátságos, szívvel-lélekkel teli vendéglátást.

Koncert egy dolomitbányában? – Hangutazás extrém balatoni helyszíneken

2023. október 11., 14:06

A Természetre hangolva koncertsorozat helyszíne volt a Haláp kietlen krátere, a hegyesdi bányató, az úrkúti őskarszt, a zirci arborétum és a gyenesdiási dolomitbánya is.

A kalandor költő, akit mindig visszahívott a Balaton és a szerelem – Kisfaludy Sándor

2023. szeptember 27., 15:11

Több nyelven beszélő, világlátott katona, kora egyik legnépszerűbb költője és Don Juanja volt egy személyben. A Balaton környékén étterem, kilátó és több emlékház is őrzi az emlékét.

A szerelmespár, a trombitás angyal és egy apró bicikli: Miniszobrok a fűzfői parti sétányon

2023. szeptember 8., 13:07

A helyi szobrász, P. Kovács Péter egy trombitás angyalt, biciklit, szerelmespárt és halat ábrázoló alkotásait egy kellemes séta közben is felfedezhetjük.

Minden érzékszervre ható buli egy posztapokaliptikus világban – Ilyen volt az INOTA Fesztivál

2023. szeptember 5., 15:57

Mire képes közel 500 fényforrás, sok millió lumen fényerejű lámpapark és több százezer watt teljesítményű hangtechnika, száznál is több zenész, DJ, fényművész és vizuális alkotó? Szubjektív beszámoló.

Három év után szünetet tart a kővágóörsi Andriska Pékbisztró

2023. szeptember 4., 15:53

Tulajdonosai, Török András és Major Zsófi a Facebookon jelentették be, hogy szünetet tartanak, hogy pihenjenek, tervezzenek, és formálhassák a további működésüket.

Még mindig tart a balatoni nyár – Programajánló szeptember első hétvégéjére

2023. augusztus 31., 15:08

Már régóta nem igaz, hogy augusztus 20. után vége a balatoni programoknak! Szeptember első hétvégéje tánccal, sörfőzdenyitással, Szent György-hegyi nyitott pincékkel és sok gasztroprogrammal vár.

Kezdődik az INOTA Fesztivál

2023. augusztus 31., 09:49

Az első INOTA Fesztivál kapuja augusztus 31-én csütörtök délelőtt 10 órakor nyit, száznál is több zenészt, dj-t, fényművészt és vizuális alkotót, illetve többezer fesztiválozót várnak a szervezők.

Zavaros, fura és pezseg is, mégis imádják – Mi fán terem a natúr bor?

2023. augusztus 18., 08:55

Az elmúlt évek meghatározó boros trendje egyértelműen a natúr bor. Ha eddig még nem kóstoltátok, vagy nem tiszta, hogy pontosan mi ez, adunk pár támpontot.

Irodalom és kiállítás a kertben, koncertek a dombon – Ilyen volt a 2023-as Margófeszt

2023. augusztus 15., 14:07

Augusztus 10. és 12. között a zalai Szentgyörgyváron mindenhol irodalmi, zenei és más kulturális programokon találhatta magát az, aki részt vett a harmadik Margófeszten. Képgalériánk a fesztiválról.