18 találat

Testi-lelki feltöltődés, gasztronómiai élmények és kalandozások a borok világában a Balaton mellett

2023. június 23., 15:52

A július 1-jén megnyíló balatonfüredi Vinifera Hotel gondoskodik a kimagasló gasztronómiai élményekről és a teljes kikapcsolódásról.

Lenyűgöző bisztrókonyha a 200 éves présházban: A Tihanyi Vinariusban jártunk

2022. december 6., 08:55

A műemléképületben kialakított étterem konyhája az elmúlt hetekben megkapta az ajánlott helyeknek járó „Tányér” jelölést a Michelin-kalauztól.

Titkos, ősfás liget a Káli-medence kapujában – Feltöltődés testnek és léleknek a Zen Garden Resortban

2022. október 21., 10:54

Ősszel nincs is jobb program, mint egy testet és lelket feltöltő, pihentető elvonulás. Ehhez keresve sem találunk ideálisabb helyszínt, mint a Káli-medence kapujában, Zánkán a Zen Garden Resortot.

Világ körüli utazás Balatonalmádiban – Elsőként néztük meg, mi fán terem a Három Majom

2022. július 14., 14:01

A decemberben nyílt Három Majom már most egy kulthely, amit elsőként tesztelhettünk és legnagyobb meglepetésünkre a klasszikus reggeliző helyett egy világ körüli utazást kaptunk.

Magyar és olasz ízek a Bakony kapujában: Kipróbáltuk az eplényi EPL Bisztrót

2022. március 15., 00:00

Magyaros és olasz ízek találkoznak Eplény néhány hónappal ezelőtt megnyílt, mindennap nyitva tartó bisztrójában, ahová nem csak egy síelés vagy egy kirándulás után érdemes betérni.

Ízközpontú bisztrókonyha egész évben – Az Almádi Yacht Club étterme magasra tette a mércét

2021. november 19., 19:18

Törőcsik Zoltán séf vezetésével néhány hónapja megújult az Almádi Yacht Club étterme. Változatos, modern és egyszerre házias ízvilágú bisztrókonyha a Balaton partján.

Ázsiai ízek és feltöltődés a nyugalom szigetén: teszteltük a zánkai Zen Garden Resortot

2021. június 18., 14:57

Különleges apartmanházakat és izgalmas, külsős vendégek számára is nyitott bisztrókonyhát találtunk a Zen Garden Resortban. Kipróbáltuk, milyen élmények várnak a vendégekre.

Valami régi, valami új – Megújult a Laposa Borterasz

2021. június 18., 10:44

A megújult Laposa Borterasz igazi bakancslistás hely a Badacsony oldalában, a tájba illeszkedő ovális terasz egész évben vár ránk.

Nánáiséktól a Covidon át a CNN-ig – 2020 legolvasottabb We Love Balaton-cikkei

2020. december 31., 16:48

A dús toplistáktól a járványhíreken át a csinos szállásokig sokféle cikkre kattintottatok idén szívesen. Össze is szedtük a tízes toplistát, ami olvasóink ízlését és érdeklődését tükrözi.

Bámulatos bisztrókonyhát találtunk a Zen Garden Resort árnyas fái alatt

2020. július 24., 17:53

A zánkai Zen Garden Resort egy egyedülálló szálláshely különleges apartmanházakkal, ahol a fejlesztés során fát se vágtak ki, nádat se irtottak. A hozzá tartozó Bamboo Bistro pedig tényleg a csúcs.

Bisztró, borbár, borászat – Ismét megnyitott Badacsony ikonikus épülete

2019. június 15., 13:06

Borászat, birtokközpont, borbár, étterem és bemutatótér: megnyitott és még jobban felpörgeti Badacsonyt a Hableány.

A fürjtől a bivalyig: nem mindennapi alapanyagokkal újít a Maurus Étterem és Borbár

2019. június 5., 14:13

A konyha megtalálta az igazi stílusát, a különleges savanyított ételek mellett fürjből, borjúpofából és bio bivalyhúsból készült fogásokat is kínálnak.

Ahol a francia pezsgőmester találkozik a magyar kortárssal

2017. május 23., 14:33

Kreinbacherék főborászával jártuk a föld alatti eldugott érlelőpincéket, amiből az derült ki, hogy egyedülálló, amit a somlói borvidék tud.

2016. november 26., 09:24

"Beleállunk, és nyitunk télen egy bisztrót Füreden!"

A Morzsa Guruló Bisztró tulajdonosai a füredi Blaha Lujza utcában nyitják meg első állandó helyüket. De miért télen és mi lesz így a híres food truck sorsa?

Csak egy Bolzanóban tanult séf és panoráma kell Tihanyba, semmi más - Fűszerkert

2016. július 14., 14:48

Az alapoktól újragondolták a tihanyi Fűszerkert éttermet, aminek meg is lett az eredménye: a panoráma maradt, az ételek még felejthetetlenebbek.

Már a déli partnak is van gasztrotérképe

2016. június 2., 14:14

Lefedték az északi és a déli partot, és vele együtt elindult a weboldaluk is.

A Balaton aranykora nem múlt el csak úgy - Mango Restaurant & Café

2016. február 5., 17:50

A balatonlellei Mango Étteremben balatoni és tengeri halak mellett egy jó fej tulajdonost is találtok, aki rengeteget tud mesélni a 80-as, 90-es évek Balatonjáról.

Itt az ideje, hogy megbarátkozzunk a beach fooddal

2015. június 3., 04:24

Mert a vízikutya tényleg az egyik legjobb ötlet, ami történhet egy strandbüfével.