13 találat

Eladó a Balaton egyik népszerű gasztroudvara

február 29., 11:55

Eladó vagy kiadó az aszófői Kövesd a Mucit! gasztroudvar.

Bezár a kőröshegyi Völgyhíd Konyha & Rét

2023. december 8., 10:32

A tulajdonos betegsége miatt 2024 januárjától bezár a kőröshegyi vendéglátóhely.

Lassú brunch, mesés péksütik – Az Igazi Bisztro Káptalantótiban

2023. november 9., 16:36

Az Igazi Bisztro nemcsak isteni kakaós csigákkal, kalácsokkal és babkákkal, hanem ráérős, mesés reggelikkel is csábítja az erre járókat, piacozás előtt, után vagy akár helyett.

Mesebeli történet sok finom péksütivel – A keszthelyi Madárlátta Pékségben jártunk

2023. augusztus 17., 10:53

A Madárlátta Pékség kávézó, reggeliző és találkozóhely is egyben, ahol kovászos kenyerek, ellenállhatatlan péksütemények és saját receptek alapján készült leveles tészták sorakoznak a polcokon.

„Nagyon bízom benne, hogy egy-két éven belül megjelennek a csillagos helyek a Balatonnál” – Csapody Balázzsal beszélgettünk

2022. november 30., 10:52

Az étterem a 30. születésnapjával egy időben a Bib Gourmand minősítést is megkapta a Michelin-kalauztól. Ennek kapcsán beszélgettünk Csapody Balázzsal, az étterem tulajdonosával.

Klasszikus vidéki vendéglőből a környék egyik legjobb étterme – Megújult a várvölgyi Szent Domonkos Vendéglő

2022. október 31., 00:00

A technológia modernebb, az étlap szűkebb lett, a koncepció pedig az erdélyi magyar konyha hagyományaira és a helyi alapanyagokra épül.

Minden, ami kovász! – Idén is vár a Kenyérlelke Fesztivál Veszprémben

2022. június 24., 14:34

Legyünk hobbi pékek, profi mesterek vagy csak egyszerű kovászrajongók, az biztos, hogy idén is ott a helyünk július 2-án Veszprémben, a Kenyérlelke Fesztiválon.

Kövesd a Mucit! – Vagány, biciklis, lazulós gasztroudvar nyílt Aszófőn, a 71-es út mellett

2021. augusztus 16., 17:38

Az aszófői nagy kanyar és a vasúti sínek után, Tihany felé, a bicikliút közvetlen szomszédságában változatos kínálattal és kizárólag környékbeli borokkal nyílt meg nemrég a Kövesd a Mucit!

Macaron, croissant, házi kenyér és bringák – Kipróbáltuk Csopak legújabb és legmenőbb francia pékségét, a Buborékot

2021. augusztus 11., 14:30

Magas minőségű pékárukkal, reggelivel, bisztrókonyhával, luxusbiciklikkel és szálláslehetőséggel nyílt meg Csopak jelenleg legfelkapottabb helye, a Buborék.

Harapj friss kenyérbe, falatozz távol-keletit, iddogálj malomban! – 3 idei új hely Veszprémből

2020. október 16., 17:06

2020-ban is több szuper vendéglátóhely nyílt Veszprémben, ahol a balatoni főszezon végén sem áll le az élet. Bemutatjuk a város első kovászos pékségét, padthai éttermét és malmos romkocsmáját.

Gasztrokörkép: mit ehetünk a Paloznaki Jazzpikniken?

2019. július 23., 11:58

Küszöbön áll a Paloznaki Jazzpiknik, mi pedig most azt térképeztük fel, mire lehet majd számítani gasztro fronton.

100 jó hely a Balatonnál 2018-ban

2018. június 12., 17:41

Azok a helyek, ahol kértünk még egyet, ahol ottragadtunk és ahová visszamennénk.

Ilyen az élet egy pékségben – képgaléria

2017. szeptember 29., 15:22

Megnéztük, hogy születnek a kenyerek, briósok, kiflik és galette-ek Kisapátiban. Végigkövettük a Búzalelke Pékség egy napját.