53 találat

Balatonszéplakra is megérkezett a nápolyi pizza – Az Egy Csipet Nápolyban jártunk

január 4., 11:55

Ide hosszú várakozás nélkül, kabátban, családdal, kutyával vagy akár egyedül is beugorhatunk egy finom nápolyi pizzára.

Itt mulattak és étkeztek a századforduló vendégei – Balatonalmádi legendás vendéglőinek története

2023. szeptember 23., 00:00

A Hattyú vendéglő, a Zsák vendéglő és a Pannónia Kávéház történetét mutatjuk be röviden, és időutazást teszünk a fürdőkúrák, a kúrszalonok és a táncmulatságok világába.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Két balatoni szakácsnőt említ a legjobb magyar női séfek között a Michelin-kalauz

2023. szeptember 4., 14:28

Árkosi Erika, a kapolcsi 84 Bisztró és Szikra Gabriella, a fonyódi Konyhám Stúdió 365 konyhafőnöknői meséltek az étteremkalauz magazinjának.

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.

Augusztusban is remek előadások, ízletes ételek és mesés panoráma vár ránk a Szigliget Várudvarban

2023. augusztus 8., 10:37

A Szigliget Várudvarban egész nyáron színházi előadásokkal, koncertekkel, gyerekprogramokkal, kertmozival és természetesen remek nyári ízekkel várják a látogatókat.

Házias ízek és új kultközpont a Káli-medence szívében: Megnéztük a salföldi Káli Fecskét

2023. július 4., 09:53

A Káli Fecske Étterem és Kulturális Központ rengeteg programmal és egy magyaros ízeket és reggelit is kínáló étteremmel gazdagítja a Káli-medencét.

Koccintás a kilátóban, ebéd a zöld lombok alatt – Ilyen egy tökéletes tavaszi nap a déli parton

2023. április 25., 11:27

Egész napos, finom ételekkel, borokkal és mesés panorámával kísért gasztrotúrára indultunk a déli parton, a Balaton nyugati csücskétől egészen Siófokig.

Ahol az újhullám a nagyi receptjeivel találkozik – A zamárdi Balcsi Falatozóban jártunk

2023. március 30., 16:28

A Zamárdi központjában, a 7-es út mentén található Balcsi Falatozó mesterien ötvözi a családi receptek alapján készülő klasszikusokat az újhullámos fogásokkal.

Malacfülsaláta és magyaros töltött kürtőslakács – Mutatjuk, milyen ételekből kerülhet ki az idei Év Strandétele

2022. augusztus 3., 09:52

Nyolcadjára hirdette meg a Balatoni Kör az Év Strandétele versenyt, megvannak 2022 döntős helyei, ételei.

Ahol a Balaton Ázsiával és a mesés panorámával találkozik – A balatongyöröki Hold és Csillagban jártunk

2022. június 24., 11:55

A klasszikusok mellett magyar és ázsiai ízek randevújával, növényi alapú fogásokkal és világbajnok fagyival indítják a nyarat.

Magyar és olasz ízek a Bakony kapujában: Kipróbáltuk az eplényi EPL Bisztrót

2022. március 15., 00:00

Magyaros és olasz ízek találkoznak Eplény néhány hónappal ezelőtt megnyílt, mindennap nyitva tartó bisztrójában, ahová nem csak egy síelés vagy egy kirándulás után érdemes betérni.

Versvadászat, rejtett kincsek, romantikus séták – 15 balatoni randitipp

2022. február 9., 17:47

Szerelmes versek soraira vadászhattok egy arborétumban, balatoni éttermek kínálatát kóstolhatjátok végig a Festetics-kastély parkjában. Romantikus balatoni programokhoz adunk ötleteket.

„Második otthon”-érzés egy boutique vendégházban – Kipróbáltuk a balatonakarattyai Pine Weekendhouse-t

2021. október 29., 13:35

A balatonakarattyai Pine Weekendhouse vendégeinek nincs más dolguk, mint a családi, baráti élményekre és a jelen pillanatra koncentrálni.

Végigettük a fél világot, és közben el sem hagytuk Badacsonyt – Ilyen volt az októberi Gasztrohegy

2021. október 20., 15:25

A Világok konyhája tematikájú hétvégén 9 étterem fogásait kóstolhattuk végig, miközben kulináris értelemben beutaztuk a fél világot.

Papp Gergő: „Hálás vagyok a sorsnak azért, hogy ott élhetek, ahová mások nyaralni járnak”

2021. február 8., 09:02

Papp Gergő a déli part iránti rajongását az északi part nyugalmára cserélte. Nagyszülőknél töltött balatoni nyarakról és a földvári löszfal tetejének varázsáról beszélgettünk.

Ikonikus műemlékből étterem: Magyaros ételeket és pizzát kínál a Tarányi Présház

2020. szeptember 9., 11:19

Sok évig tartó felújítás és építkezés után nyílt meg a Tarányi Présházban a Tarányi 1780 nevű étterem és grillterasz, ami főleg magyaros ételekkel és pizzával bővíti a Szent György-hegy kínálatát.

Pöttöm kávézó, tapas-bár, újraéledt csárda: Gyöngyszemeket ástunk ki Balatonfüreden

2020. augusztus 27., 10:38

Olyan éttermeket, bisztrókat, bárokat, kávézókat szedtünk össze, amik vagy vadiújak, vagy a mi radarunkat csak most érték el, de ildomos őket bemutatni.

A séf arca: Árkosi Erika útja a Pura Vidából Kapolcsra vezetett

2020. július 27., 13:35

Új sorozatunkban balatoni vendéglátóhelyeken főző séfeket mutatunk be. Árkosi Erikával kezdjük a sort, aki az egykori tapolcai Pura Vida és a keszthelyi Pura Vida Port után új projektre készül.

Bámulatos bisztrókonyhát találtunk a Zen Garden Resort árnyas fái alatt

2020. július 24., 17:53

A zánkai Zen Garden Resort egy egyedülálló szálláshely különleges apartmanházakkal, ahol a fejlesztés során fát se vágtak ki, nádat se irtottak. A hozzá tartozó Bamboo Bistro pedig tényleg a csúcs.

Az ÜHMMM-élménnyel vár a töreki erdő mélye – Egy Csipet Nádas

2020. július 22., 10:50

A gasztronómia magasiskolája, lovak és mókusok, zegzugos, üdezöld kert, meghitt terasz és szívből jövő vendéglátás. Múlnak az évek, de az Egy Csipet Nádas még mindig kötelező kör Siófok környékén.

Sziesztáznál egy füredi bohém borteraszon? – Vino Terazza

2019. június 27., 17:07

Harmadik szezonjába lép a balatonfüredi Vino Terazza, ami laza bisztró, családi beszélgetőhely, ideális töltő- és feltöltődő hely bringásoknak. És még halsütője is van!

Izgalmas magyar konyha a 120 éves házban – kipróbáltuk a Tölgyes Kúria éttermét

2019. június 26., 13:40

A Kúria nagy létszámú rendezvények mellett egy izgalmas a la carte étteremnek is otthont ad, ahol magyaros ízekkel és merész párosításokkal találkozunk.

A fürjtől a bivalyig: nem mindennapi alapanyagokkal újít a Maurus Étterem és Borbár

2019. június 5., 14:13

A konyha megtalálta az igazi stílusát, a különleges savanyított ételek mellett fürjből, borjúpofából és bio bivalyhúsból készült fogásokat is kínálnak.

A bélszíntől a burgerig: gasztrocélponttá teszi Hévízt a Brix Bisztró

2019. május 20., 13:05

A Brix Bisztróval Hévíz nemcsak egy új teraszos éttermet kapott két évvel ezelőtt, hanem egy olyan helyet is, ami a fürdővárost a gasztronómiai célpontok közé emeli.