106 találat

Édes élet a vulkán lábánál – Megnéztük a zalahalápi Pura Vida Lakáséttermet

március 14., 12:59

A Michelin-kalauz által is elismert szakácsnő, Árkosi Erika régi álma vált valóra a Balatontól 20 km-re található lakásétteremmel.

Bulinegyedből romhalmaz – Így néz ki most az egykori görög falu

március 1., 09:35

Az egykori komplexumnak ma már csak a romjai láthatók a 71-es úttól északra található dombon. Fotósunk megörökítette a szellemfalu utolsó pillanatait.

Megmutatjuk a Balaton egyik legszebb településének titkát

február 21., 11:23

Tihany az elméletek szerint a csendről vagy egy ortodox szentről kaphatta a nevét.

Lakáséttermet nyit a Michelin által is méltatott balatoni szakácsnő

február 6., 09:37

A Michelin-kalauz által is méltatott női séf, Árkosi Erika a Balaton-felvidéki Zalahalápon, családi vállalkozásban folytatja karrierjét.

Volt a Balatonnál egy fényűző kastély, amiből semmi nem maradt az utókornak

január 9., 09:44

Az egykori lesencetomaji Hertelendy-kastélynak ma már nyoma sincs, pedig annak idején a környék egyik legfényűzőbb neogótikus épülete volt. Egy öngyilkosság pecsételte meg lakói sorsát.

Lassú brunch, mesés péksütik – Az Igazi Bisztro Káptalantótiban

2023. november 9., 16:36

Az Igazi Bisztro nemcsak isteni kakaós csigákkal, kalácsokkal és babkákkal, hanem ráérős, mesés reggelikkel is csábítja az erre járókat, piacozás előtt, után vagy akár helyett.

Egykor vad bulik helyszíne volt, ma pusztuló szellemváros – Képgalériával búcsúzunk a füredi görög falutól

2023. október 3., 10:29

A görög stílusú komplexum adott már helyet üzleteknek, szálláshelyeknek, korzónak is, majd bulinegyeddé vált, mielőtt szellemfaluvá változott. A lebontásra ítélt görög falu története.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Ahol a teraszról a Balatont és az őzeket csodálhatod – Hársfa vendégház a Szent György-hegyen

2023. szeptember 7., 16:20

A Hársfa vendégház Szent György-hegy déli, Balatonra néző dűlőjén, szőlőültetvények ölelésében, egy apró völgyben található. Igazi elvonulós helyszín, a neves borászatoktól sétatávolságra.

Két balatoni szakácsnőt említ a legjobb magyar női séfek között a Michelin-kalauz

2023. szeptember 4., 14:28

Árkosi Erika, a kapolcsi 84 Bisztró és Szikra Gabriella, a fonyódi Konyhám Stúdió 365 konyhafőnöknői meséltek az étteremkalauz magazinjának.

A századfordulós Balaton fényűző tanúi – Képgaléria a legszebb villákról

2023. augusztus 29., 10:22

Egy villaséta négy évszakos program, amely során időutazást tehetünk a Balaton és az itt nyaralók múltjába – képgalériánkban a tó patinás villaépületeiből készítettünk egy összeállítást.

Mediterrán mesevilág Veszprém belvárosában – Oliva Hotel és Étterem

2023. augusztus 25., 15:58

A belváros szívében találjuk a nagy múltú Oliva Éttermet, melynek kertje mesébe illő, ahová hosszas vacsorákra vagy csak egy gyors ebédre is betérhetünk.

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.

Mesebeli történet sok finom péksütivel – A keszthelyi Madárlátta Pékségben jártunk

2023. augusztus 17., 10:53

A Madárlátta Pékség kávézó, reggeliző és találkozóhely is egyben, ahol kovászos kenyerek, ellenállhatatlan péksütemények és saját receptek alapján készült leveles tészták sorakoznak a polcokon.

Történelmi hagyományok modern luxusban – Megnéztük a felújított Anna Grand Hotelt

2023. augusztus 10., 14:14

Balatonfüred ikonikus épülete, az Anna Grand Hotel az elmúlt időszakban zárva volt, egy komolyabb ráncfelvarráson esett át. Elsők között nézhettük meg, milyen lett az átalakulás eredménye.

20 szuper balatoni program augusztusra

2023. augusztus 4., 12:52

Még nem kell temetnünk a nyarat, úgyhogy kifogások helyett használjátok ki a hátralevő időt! 20 olyan augusztusi programot válogattunk, amiket mi sem hagyunk ki.

Ebéd balatoni panorámával és piknik a szőlőben – A Tagyon Birtokon jártunk

2023. július 27., 10:43

Az évek során igazi élménybirtokká fejlődött Tagyon Birtok Baráti Társaság étterem, borterasz, pincészet és több felújított, gyönyörű présházból álló szálláshely is egyben.

Mandilla – Egy csipetnyi Toszkána a Balaton-felvidéken

2023. július 4., 15:06

Kellemes olasz zene, mediterrán teraszos kert, úszómedence és szauna, olasz ételek, Balaton-felvidéki borok. A köveskáli Mandillában biztosan rabul ejt mindenkit a dolce vita.

Kis falatozások, nagy terasznyitások – Egy tökéletes nap az északi parton

2023. május 30., 13:02

Zánkától Szigligetig kóstoltunk minőségi fogásokat, ízletes borokat, de egy street art projekt bemutatója is belefért a programba.

Mintha egy olasz filmbe csöppentünk volna – Megnéztük a veszprémi Pasta Sienát

2023. március 2., 14:57

A Pasta Siena ablakából Bató János, az alapító és ötletgazda adja ki a jobbnál jobb olasz tésztákat, melyek nem mellesleg teljesen vegánok.

Kreatív konyha a családi szőlőbirtokon – Megnéztük a Dobosi 1721 éttermet

2023. február 16., 11:22

Szőlők között, a part nyüzsgésétől távol kapcsolódhatunk ki, hogy a borokra, az ízekre és a feltöltődésre koncentráljunk.

Értékes falfestmények kerültek elő a veszprémi Ruttner-házban – Fotók a restaurált alkotásokról

2022. november 19., 12:15

A 19. századi műemlék épület falai színes tájképábrázolásokat rejtettek. A restaurálási munkák után hamarosan az egész Ruttner-ház megújul.

Ez nem csak Provence – A kapolcsi 84 Bisztróban jártunk

2022. november 10., 17:28

A Hazai Provence vendégházban található 84 Bisztró vezetését két éve az egykori Pura Vida csapata vette át, az étterem pedig a legjobb Balaton-felvidéki konyhák egyike lett.

Középkori freskórészletek kerültek elő egy keszthelyi kápolnában

2022. november 9., 14:02

A keszthelyi Szent Miklós-temetőkápolnában zajló kutatások új felfedezéseket hoztak: a belső falakon jelentős középkori részletek kerültek elő.

Rejtett alkotások a fal mögött – Mediterrán kertet ábrázol a balatonfüredi kastélyban előkerült falfestmény

2022. október 27., 14:57

A neobarokk stílusú kastély egyik termében egzotikus növényrajzokat rejtettek a falak.