15 találat

Márciusban a vadonatúj TASTE BALATON fesztivál robbantja be a szezont a Balatonnál, nem is akárhogyan

március 1., 07:59

Nem is lehetne jobban indítani a szezont, mint március 8. és 17. között a TASTE BALATON gasztrofesztivállal, ahol 26 helyszínen 100 program lesz.

Balatonszéplakra is megérkezett a nápolyi pizza – Az Egy Csipet Nápolyban jártunk

január 4., 11:55

Ide hosszú várakozás nélkül, kabátban, családdal, kutyával vagy akár egyedül is beugorhatunk egy finom nápolyi pizzára.

Augusztusban is remek előadások, ízletes ételek és mesés panoráma vár ránk a Szigliget Várudvarban

2023. augusztus 8., 10:37

A Szigliget Várudvarban egész nyáron színházi előadásokkal, koncertekkel, gyerekprogramokkal, kertmozival és természetesen remek nyári ízekkel várják a látogatókat.

Koccintás a kilátóban, ebéd a zöld lombok alatt – Ilyen egy tökéletes tavaszi nap a déli parton

2023. április 25., 11:27

Egész napos, finom ételekkel, borokkal és mesés panorámával kísért gasztrotúrára indultunk a déli parton, a Balaton nyugati csücskétől egészen Siófokig.

Keszthely új éttermében nemcsak a grillek, hanem a koktélok is füstölnek – Megnyílt a Beach Boys Downtown

2022. október 13., 16:36

A Beach Boys felavatta Keszthely belvárosában található új bázisát, ahol a vendégek kedvenc grillételei mellett trükkösen tálalt klasszikusokat és izgalmas koktélokat is kínálnak.

7 program a legújabb őszi fesztiválon, a Balaton Wine & Gourmet-n

2022. szeptember 27., 13:29

A fesztivál ideje alatt a régió legjobb éttermei és borászatai gyűlnek össze, hogy közönségprogramokon, workshopokon és mesterkurzusokon keresztül ismerhessük meg őket még jobban.

Világ körüli utazás Balatonalmádiban – Elsőként néztük meg, mi fán terem a Három Majom

2022. július 14., 14:01

A decemberben nyílt Három Majom már most egy kulthely, amit elsőként tesztelhettünk és legnagyobb meglepetésünkre a klasszikus reggeliző helyett egy világ körüli utazást kaptunk.

Magyar és olasz ízek a Bakony kapujában: Kipróbáltuk az eplényi EPL Bisztrót

2022. március 15., 00:00

Magyaros és olasz ízek találkoznak Eplény néhány hónappal ezelőtt megnyílt, mindennap nyitva tartó bisztrójában, ahová nem csak egy síelés vagy egy kirándulás után érdemes betérni.

Mediterrán életérzés badacsonyi borokkal – A tapolcai Vulcanus Pizzabarban jártunk

2022. február 8., 13:13

A város nemrég egy olyan hellyel gazdagodott, ahol az olasz ízek badacsonyi borokkal találkoznak, és ahová be lehet ülni egy specialty kávéra, egy pohár borra, egy koktélra, de egy finom pizzára is.

„Mindenki halazni és fröccsözni járt ide” – Újjáéledt a gyenesi borház, megnyitott a Kóstolom

2021. augusztus 9., 16:42

A budapesti székhelyű boros csapat néhány hete Gyenesdiáson nyitotta meg új egységét, a település egyik ikonikus épületében, a mindenkori helyi borházban.

A séf arca: Árkosi Erika útja a Pura Vidából Kapolcsra vezetett

2020. július 27., 13:35

Új sorozatunkban balatoni vendéglátóhelyeken főző séfeket mutatunk be. Árkosi Erikával kezdjük a sort, aki az egykori tapolcai Pura Vida és a keszthelyi Pura Vida Port után új projektre készül.

Semmi csicsa, csak a Nápoly felé kacsingató pizza öröme

2020. június 24., 10:57

Antal Szabolcs jött, látott és sütött, és most már fél Veszprém imádja az egyszerű, nápolyias, de magyar alapanyagból sütött pizzáját.

Pavilon: itt arcba kapjuk a 70-es éveket, és nagyon jót eszünk

2018. július 13., 14:10

A Pavilonban az olasz gasztronómia a balatoni retró életérzéssel találkozik, úttörőtáboros díszletek között készül az olasz pizza és a pármai pacal.

Nápolyi típusú pizzával erősít a Pura Vida Port

2018. június 14., 20:00

A korábban tapolcai éttermükben megszokott ízekkel, és néhány igazi újdonsággal nyitott ki a Pura Vida Port a keszthelyi kikötőben. Megnéztük, mire számíthatunk náluk.

Itt már majdnem Nápolyban vagyunk – Apáti Étterem és Kávézó

2017. május 16., 17:41

Az ételek Nápolyt idézik, a borok balatoniak, az árak pedig nagyon rendben vannak. Megkóstoltuk a híres sajkodi pizzát.