176 találat

Viharos szél, minimalista kényelem – Elsőként szeltük a hullámokat a Balaton új hajójával

április 3., 10:35

A BAHART négy új hajója közül az egyik, a Tomaj katamarán fedélzetén utaztunk át – erős hullámzásban – Siófokról Balatonfüredre.

Felavatták a BAHART új flottáját: Négy hajó szelte át egyszerre a Balatont

március 28., 18:56

A két komp és a két katamarán együtt szelte át a Balatont Siófok és Balatonfüred között.

Itt nevelték Kincsem utódait – Megnéztük a felújított Fenékpusztai Majorságot

március 26., 13:46

A Keszthelytől 6 km-re található egykori Festetics-majorság díjnyertes versenylovairól volt messze földön híres.

5+1 balatoni program, amivel búcsúztathatod az évet

2023. december 20., 10:56

Íme 5+1 program, amikkel az egész család kikapcsolódhat, függetlenül attól, hogy bulizós szilveszterre vagy pihenéssel teli ünneplésre vágytok!

Balatonfüred nem a fürdésről kapta a nevét

2023. november 10., 00:00

Balatonfüred nevének semmi köze a fürdéshez, a város fejlődésében pedig sokáig nem a Balaton hanem az itt feltörő savanyúvíz-források voltak meghatározók.

Lassú brunch, mesés péksütik – Az Igazi Bisztro Káptalantótiban

2023. november 9., 16:36

Az Igazi Bisztro nemcsak isteni kakaós csigákkal, kalácsokkal és babkákkal, hanem ráérős, mesés reggelikkel is csábítja az erre járókat, piacozás előtt, után vagy akár helyett.

Sok lúd újbort győz – Jön a Libabőr Fesztivál!

2023. november 7., 10:52

Ha november, akkor Márton-napi liba és újbor! Ezt a két dolgot eddig senkinek nem jutott eszébe igazán összehozni, de idén minden más lesz, ugyanis november második hetében jön a Libabőr Fesztivál.

Szatócsboltból varázslatos vinotéka – Megnéztük a Sellyei család kézműves borászatát

2023. október 13., 15:53

Meglátogattuk a Sellyei család kézműves borászatát Nemesgulácson, ahol nemcsak kiváló borokat kóstolhatunk, hanem annál sokkal többet kapunk: barátságos, szívvel-lélekkel teli vendéglátást.

Megnéztük, mit tartogat a Michelin-ajánlást kapott füredi NOON Restaurant & Lounge a LUA Resortban

2023. október 6., 12:00

Nemrég ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol átadhattuk magunkat az igazi kikapcsolódásnak, és megnéztük a NOON Restaurantot, mely idén Michelin-ajánlással gazdagodott.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Mediterrán mesevilág Veszprém belvárosában – Oliva Hotel és Étterem

2023. augusztus 25., 15:58

A belváros szívében találjuk a nagy múltú Oliva Éttermet, melynek kertje mesébe illő, ahová hosszas vacsorákra vagy csak egy gyors ebédre is betérhetünk.

A modern és a kortárs képzőművészet új balatoni fellegvára – A füredi MoMűben jártunk

2023. augusztus 17., 16:54

Akit érdekel a modern és kortárs képzőművészet, vagy csak szeretné megnézni Füred két izgalmasan átalakított villaépületét, az mindenképp látogasson el a MoMűbe, azaz a Balatonfüredi Modern Műtárba.

Világsztárok, koccintások, tánc az esőben – Ilyen volt 11. Paloznaki Jazzpiknik

2023. augusztus 9., 16:08

Szombat este zárult le a 11. Paloznaki Jazzpiknik, melyen közel 20 ezer piknikező vett részt. Beszámolónk következik a háromnapos fesztivál második napjáról.

A BALKAN:MOST fesztivál nyárzáró koncertkavalkáddal érkezik Veszprémbe

2023. augusztus 7., 13:52

Nyárzáró zeneünnepre invitál szeptember 7-9. között Veszprémben a BALKAN:MOST Fesztivál. A Balkán ízeit, dallamait, örökségét és izgalmas jelenét ismerheti meg a közönség az ingyenes rendezvényen.

20 szuper balatoni program augusztusra

2023. augusztus 4., 12:52

Még nem kell temetnünk a nyarat, úgyhogy kifogások helyett használjátok ki a hátralevő időt! 20 olyan augusztusi programot válogattunk, amiket mi sem hagyunk ki.

Gyere, és nosztalgiázz velünk! – Fesztiválkörúton a We Love Balaton fotókiállítása

2023. augusztus 3., 08:37

10. születésnapját ünnepli idén a We Love Balaton, jubileumi fotókiállításunk a Művészetek Völgyében járt, ahol életre keltek az emlékek. Gyertek, és nosztalgiázzatok velünk!

Új helyről csodálhatjuk a balatoni panorámát – Megnyílt a The View by LUA rooftop bár Füreden

2023. augusztus 2., 14:20

A The View by LUA rooftop bárban nemcsak a panoráma ragad minket magával, de pazar koktélok, pezsgők, champagne-ok és snackek közül válogathatunk, esténként pedig izgalmas zenei programok várnak.

Egy szelet Maldív-szigetek a Balatonnál – Megnyílt a siófoki Reed Luxury Hotel & Bistro

2023. július 11., 17:24

Ha egy kis Maldív-szigeteket idéző kikapcsolódásra vágyunk igazán igényes, elegáns és luxus környezetben, július 1-jétől elég az Indiai-óceán helyett csak Siófokra ellátogatni.

Hogyan lehetett egy balatoni kápolna kortárs művészeti helyszín a szocializmus idején?

2023. július 7., 14:54

A balatonfüredi Vaszary Galériában BOGLÁR ITT ÉS MOST címmel nyílt kiállítás, mely bemutatja Galántai György balatonboglári kápolnaműtermének 1970 és 1973 közötti korszakát.

Hatalmas terasszal nyitott új étterem a szigligeti vár lábánál

2023. július 6., 11:44

100 férőhelyes teraszon kóstolhatjuk meg Szigligeten a budai Gléda Vendéglő ételeit.

Testi-lelki feltöltődés, gasztronómiai élmények és kalandozások a borok világában a Balaton mellett

2023. június 23., 15:52

A július 1-jén megnyíló balatonfüredi Vinifera Hotel gondoskodik a kimagasló gasztronómiai élményekről és a teljes kikapcsolódásról.

Új étlappal és egyedi gasztroélményekkel vár Tihany ékszerdoboza, a Vinarius

2023. június 22., 14:15

Ha igazán egyedi gasztronómiai élményt keresünk mesés és nyugodt környezetben, a tihanyi Vinarius Borárium és Gasztrobár kínálatát és hangulatát mindenképp érdemes felfedezni.

Magyar Mozgókép Fesztivál, TEDxBalaton, Örvényesvölgy Fesztivál – Hétvégi programajánló

2023. június 8., 16:34

Június 7. és 11. között annyi izgalmas esemény vár rátok, hogy már csak rajtatok múlik, mire és mikor juttok el.

Kis falatozások, nagy terasznyitások – Egy tökéletes nap az északi parton

2023. május 30., 13:02

Zánkától Szigligetig kóstoltunk minőségi fogásokat, ízletes borokat, de egy street art projekt bemutatója is belefért a programba.

Pezsgők, proseccók és champagne-ok Badacsonyban – Jön a Balatoni Pezsgés

2023. május 11., 12:12

Június 10. és 11. között érdemes lesz ellátogatni Badacsonytomajra, ahol a part közelében a Hableány, a hegyen pedig lenyűgöző panorámával a Laposa Borterasz várja majd a pezsgők szerelmeseit.