163 találat

15+1 balatoni program márciusra

március 5., 09:08

Márciusban válogathatunk számos túra, borkóstoló közül, de szép lassan a fesztiválok is beindulnak, és alternatív zenei koncertekre is számíthatunk.

Balatonfüredet is bevették a díjnyertes burgerek – Kipróbáltuk a Grøenk Delit

február 28., 11:26

A faszenes grillen készült ételek, a burgerek és a sztékek vannak a főszerepben, de néhány füstös ízzel megkínált klasszikust is kipróbálhatunk.

Megvan, ki költözik a balatonfüredi MÓR24 helyére

2023. december 11., 14:33

A Velencei-tó népszerű bisztró és delikátja, a Groenk Balatonfüreden, a MÓR24 helyén nyitja meg újabb egységét.

Míg Manu Chao egy kultkocsmában is koncertezett, a déli parton hollywoodi színészek tűntek fel

2023. szeptember 11., 09:55

Manu Chao spontán koncertet adott Vöröstón, mindeközben Balatonszemesen és Balatonbogláron Jenna Ortega és Paul Rudd is feltűnt.

Még mindig tart a balatoni nyár – Programajánló szeptember első hétvégéjére

2023. augusztus 31., 15:08

Már régóta nem igaz, hogy augusztus 20. után vége a balatoni programoknak! Szeptember első hétvégéje tánccal, sörfőzdenyitással, Szent György-hegyi nyitott pincékkel és sok gasztroprogrammal vár.

Mutatunk két hangulatos sörkertet a Balatonnál, ahol a lazulás mellett jól is lakhatunk

2023. augusztus 21., 14:43

Két olyan balatoni sörfőzdét mutatunk most be, ahol az üzemlátogatások mellett ma már sörkertjükbe is beülhetünk, sőt jól is lakhatunk.

Zavaros, fura és pezseg is, mégis imádják – Mi fán terem a natúr bor?

2023. augusztus 18., 08:55

Az elmúlt évek meghatározó boros trendje egyértelműen a natúr bor. Ha eddig még nem kóstoltátok, vagy nem tiszta, hogy pontosan mi ez, adunk pár támpontot.

Elvarázsolt kert afterpartykhoz és kertmozihoz – A SzínKert Veszprém egyik legújabb kulthelye

2023. augusztus 10., 11:26

A SzínKert Veszprém leghangulatosabb, hétvégén késő este is nyitva tartó találkozóhelye lett.

Különleges sörök, prémiumkolbászok és sörfőzde egy régi vasútállomáson – A Helka Sörkertben jártunk

2023. július 28., 15:11

A Helka Sörkertben a balatoni mitológia, neves főzőmesterek tudása és a bajor sörkertek hangulata találkozik, a hátteret pedig a Kvassay sétány és a Balaton festménybe illő látványa adja.

Így maxold ki a fesztiválok hónapját! – 20 júliusi program a Balaton körül

2023. július 5., 11:39

Fesztiválok, gasztrohétvégék és kulturális események – összegyűjtöttünk 20 kisebb-nagyobb eseményt a tó körül, hogy senki se unatkozzon. Elő a naptárakat, és tervezzétek meg a júliust!

8 program, amivel fejest ugorhattok a júliusba!

2023. június 29., 16:52

8 olyan fesztivált, gasztroeseményt és kulturális programot gyűjtöttünk július első hétvégéjére, amelyekkel pörgősen indíthatjátok a hónapot!

Levendula Hetek, Szabadtéri Színházak Találkozója, Sétafesztivál – Hétvégi programajánló

2023. június 15., 14:27

Vulkántúra, Bagel Party, buli és kerékpárverseny – aktív, gasztro- és kulturális programokból sem lesz hiány június 16. és 18. között.

Júliusban jön az első Balatoni Sörök Fesztiválja

2023. június 6., 17:48

Új sörfesztivált rendeznek Zamárdiban, ahol a tó körüli kisüzemi sörfőzdéket ismerhetitek meg.

5+1 program, amivel jól indul a nyár – Hétvégi programajánló

2023. június 1., 16:31

Nemzeti Parkok Hete, Dalvölgy, Olaszrizling éjszakája – Szuper programokkal kezdhetjük meg a nyári szezont a Balaton körül.

A tűzhányók, a napsütés és a sörök hétvégéje jön: 5 balatoni programot ajánlunk

2023. május 18., 13:57

Ezen a hétvégén végre elvonulnak az esőfelhők, kiderül az ég, nyugodtan tervezhettek szabadtéri programokat. A túrabakancsot se hagyjátok otthon!

Vitorlás-évadnyitó, Kéknyelű Piknik, Meduza-koncert – 7 balatoni programot ajánlunk a hétvégére

2023. május 11., 12:59

Május második hétvégéjén olyan szuper programokat csíphetünk el, mint a Gizella Napok vagy a Balaton + Retro kiállítás finisszázsa. De lesz kéknyelűkóstoló, koncertek és vitorlás-évadkezdés is.

Majálisozz a tó körül! – 10 szuper balatoni program a kerékpáros maratontól a patakparti koncertekig

2023. április 27., 16:21

Borkóstoló, piknik, majális kézműves sörrel és grillkolbásszal – 10 izgalmas programot ajánlunk a hosszú hétvégére.

Változatos balatoni programok március utolsó hétvégéjére

2023. március 24., 12:51

Legyen szó egynapos kirándulásról vagy péntektől vasárnapig tartó pihenésről, ehhez válogattunk programokat március utolsó hétvégéjére.

A fürdőmester itt inná a cseh söröket – Megnéztük a vöröstói Szeszélyes Nyár Bisztrót

2022. december 13., 12:40

Kulthelygyanús kocsma és leendő fürdőház nyílt a Nagyvázsony melletti kis faluban. Kávézni, cseh sört és hozzá cseh sörkorcsolyát fogyasztani vagy közösségi életet élni egyaránt érdemes betérni ide.

Borok, bulik és egy kis borzongás – 10 balatoni program a hosszú hétvégére

2022. október 27., 16:17

Kezdhettek egy jó hangulatú piacozással, amit egy családi halloweenbuli követ egy szőlőhegyen vagy más különleges helyszínen, hogy aztán egy BBQ- vagy egy sörvacsorával zárjátok a napot.

Ősszel is a strandon – Olasz, klasszikus és vegán ételekkel vár a zamárdi Pizza Pazza

2022. szeptember 23., 10:39

Itt a család vagy a baráti társaságok minden tagja tud választani: fatüzelésű kemencében sült pizzák, olasz tészták, klasszikusok, ázsiai és vegán ételek is szerepelnek az étlapon.

A murcitól a süllőig mindent megkóstolhatunk – 10 kihagyhatatlan őszi gasztrofesztivál

2022. szeptember 15., 13:55

Sok borászat és település ünnepli a szüretet, majd eljön a murcifesztiválok ideje. Több év kihagyás után újra megrendezik a halas fesztiválokat is.

Benéztünk Kinga Kamrájába, ahol már igazi farm-to-table fogások is várnak

2022. szeptember 14., 14:07

Kinga Kamrájában már igazi farm-to-table fogásokra – helyben, helyi és kistermelői hozzávalókból készült ételekre – is betérhetünk.

Füstös ízek, pazar reggelik és natúr borok – Megújult a Vánkos

2022. szeptember 9., 13:44

Nyár közepe óta már grillen készült fogásokat is kérhetünk a hedonista reggeli, a finom kávék és a sütik mellé. Kipróbáltuk, milyen, amikor nem csak húsok kerülnek a faszénre.

Túrák, borok, tanúhegyek – 20 szuper balatoni program a nyárutóra

2022. szeptember 2., 12:57

Ez a hónap a szüretről, a hosszú kirándulásokról és a gasztronómiáról szól. Lesznek családi, elektronikus és gasztrofesztiválok, és izgalmas vezetett sétákon ismerhetjük meg a régió múltját.