470 találat

Az új kompokon is bulizhatunk: Világsztárokkal és új helyszínekkel vár a balatoni fesztiválszezon

április 10., 11:08

2024-ben újabb nívós produkciók sorakoznak fel a MOL Nagyon Balaton idei nyári fesztiválsorozatához.

Mentás kávé és pazar reggeli Siófokon – Kipróbáltuk az After 8 Brunch & Coffeet

április 9., 15:40

A Siófok szívében található reggelizőbe egy kiadós brunchra vagy egy mentával és csokival felturbózott kávéra is betérhetünk.

Újra megszállhatunk a Bazaltorgonák alatt: Elkészült a Szent György-hegyi turistaház

április 2., 14:50

Nyáron újra fogad szállóvendégeket a Szent György-hegyen, a bazaltorgonák lábánál található, felújított Kaán Károly Kulcsosház.

Édes élet a vulkán lábánál – Megnéztük a zalahalápi Pura Vida Lakáséttermet

március 14., 12:59

A Michelin-kalauz által is elismert szakácsnő, Árkosi Erika régi álma vált valóra a Balatontól 20 km-re található lakásétteremmel.

Márciusban a vadonatúj TASTE BALATON fesztivál robbantja be a szezont a Balatonnál, nem is akárhogyan

március 1., 07:59

Nem is lehetne jobban indítani a szezont, mint március 8. és 17. között a TASTE BALATON gasztrofesztivállal, ahol 26 helyszínen 100 program lesz.

Balatonfüredet is bevették a díjnyertes burgerek – Kipróbáltuk a Grøenk Delit

február 28., 11:26

A faszenes grillen készült ételek, a burgerek és a sztékek vannak a főszerepben, de néhány füstös ízzel megkínált klasszikust is kipróbálhatunk.

A déli parton nyit újabb éttermet a veszprémi Fricska

február 9., 09:55

Húsvétkor megnyílik a Fricska Balaton.

Panelrengeteg, amin autópálya haladt volna át, formabontó házak – Balaton környéki lakótelepek izgalmas háttérrel

január 24., 14:46

Példa nélküli, Y alaprajzú épületek, extrém tervek és saját „identitás” – más szemmel fog nézni ezekre a lakótelepekre, ha elolvassa cikkünket!

Balatonszéplakra is megérkezett a nápolyi pizza – Az Egy Csipet Nápolyban jártunk

január 4., 11:55

Ide hosszú várakozás nélkül, kabátban, családdal, kutyával vagy akár egyedül is beugorhatunk egy finom nápolyi pizzára.

5+1 balatoni program, amivel búcsúztathatod az évet

2023. december 20., 10:56

Íme 5+1 program, amikkel az egész család kikapcsolódhat, függetlenül attól, hogy bulizós szilveszterre vagy pihenéssel teli ünneplésre vágytok!

Advent a Balatonnál – 15 szuper program decemberre

2023. december 1., 16:56

Nyakunkon a december, közeleg a karácsony, és erre a Balaton körüli vendéglátóhelyek is felkészültek.

Balatoni reggelizőhelyek, amelyek télen is nyitva tartanak

2023. november 24., 10:10

Olyan helyeket ajánlunk, ahová télen is beülhetünk egy finom brunchra, hogy fenséges reggelivel indítsunk el egy szuper téli balatoni napot.

100 éve is menő volt a kutyás balatoni nyaralás

2023. november 15., 11:52

A régi fotók tanúsága szerint a négylábú családtagok nemcsak a nyaralók teraszán heverésztek előszeretettel, hanem a partra is elkísérték a gazdáikat, és kivették a részüket a csobbanásból is.

Lassú brunch, mesés péksütik – Az Igazi Bisztro Káptalantótiban

2023. november 9., 16:36

Az Igazi Bisztro nemcsak isteni kakaós csigákkal, kalácsokkal és babkákkal, hanem ráérős, mesés reggelikkel is csábítja az erre járókat, piacozás előtt, után vagy akár helyett.

Megnéztük, mit tartogat a Michelin-ajánlást kapott füredi NOON Restaurant & Lounge a LUA Resortban

2023. október 6., 12:00

Nemrég ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol átadhattuk magunkat az igazi kikapcsolódásnak, és megnéztük a NOON Restaurantot, mely idén Michelin-ajánlással gazdagodott.

Itt mulattak és étkeztek a századforduló vendégei – Balatonalmádi legendás vendéglőinek története

2023. szeptember 23., 00:00

A Hattyú vendéglő, a Zsák vendéglő és a Pannónia Kávéház történetét mutatjuk be röviden, és időutazást teszünk a fürdőkúrák, a kúrszalonok és a táncmulatságok világába.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Füred rejtett villaépületébe érkezik a We Love Balaton analóg kiállítása

2023. szeptember 14., 15:17

Szeptember 22-én nyílik meg a balatonfüredi Villa Gyetvaiban a We Love Balaton és Kőrösi Tamás Analógia nevet viselő fotókiállítása, ahol a pincészetként is működő villa borait megkóstolhatjuk majd.

Hotel Platán – Kellemes, családbarát hely Zamárdiban, ahova visszavágyunk

2023. szeptember 14., 12:39

Zamárdi központjának közelében találjuk a Hotel Platánt, amely kényelmes szobákkal, szaunával, játszótérrel és finom reggelivel várja a vendégeket.

Ahol a teraszról a Balatont és az őzeket csodálhatod – Hársfa vendégház a Szent György-hegyen

2023. szeptember 7., 16:20

A Hársfa vendégház Szent György-hegy déli, Balatonra néző dűlőjén, szőlőültetvények ölelésében, egy apró völgyben található. Igazi elvonulós helyszín, a neves borászatoktól sétatávolságra.

Magasságok és mélységek – Kipróbáltuk a Budapest–Balaton, azaz a BuBa kerékpárutat

2023. szeptember 1., 15:43

A Budapest–Balaton, becenevén BuBa kerékpárutat 2022-ben adták át, így idén nyáron volt az első főszezonja a kerékpárútnak, melyet szerkesztőségünk tagjai most kipróbáltak.

Még mindig tart a balatoni nyár – Programajánló szeptember első hétvégéjére

2023. augusztus 31., 15:08

Már régóta nem igaz, hogy augusztus 20. után vége a balatoni programoknak! Szeptember első hétvégéje tánccal, sörfőzdenyitással, Szent György-hegyi nyitott pincékkel és sok gasztroprogrammal vár.

Milyen lehetett Tihany, amikor még halászfaluként ismerték?

2023. augusztus 30., 16:44

A két épület két különböző kort és két világot idéz meg, és betekintést ad Tihany múltjába és a halászat által meghatározott hétköznapokba.

Mediterrán mesevilág Veszprém belvárosában – Oliva Hotel és Étterem

2023. augusztus 25., 15:58

A belváros szívében találjuk a nagy múltú Oliva Éttermet, melynek kertje mesébe illő, ahová hosszas vacsorákra vagy csak egy gyors ebédre is betérhetünk.

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.