Balatoni vonatkozása is van az idei, jubileumi Pro Turismo díjaknak. A Turizmus Summit 2018 konferencián bemutatták Magyarország új turisztikai márkáját.

Tegnap tartotta a Magyar Turisztikai Ügynökség a Turizmus Summit 2018 konferenciát, amelyen bemutatták az új országmárkát, Budapest új őszi imázsfilmjét, valamint átadták a legmagasabb hazai turisztikai díjat a Pro Turismót is.

Több balatoni szereplőt is díjaztak: Laposa Bence, a Balatoni Kör elnöke, Fülöp Zoltán, a VOLT Fesztivál, a Balaton Sound és a MOL Nagyon Balaton alapítója, Könnyid László, a hévízi Hotel Európa Fit vezérigazgatója, egyben a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke is átvehették a legrangosabb hazai turisztikai elismerést.

Ami számunkra különösen nagy öröm, hogy testvéroldalunk, a We Love Budapest főszerkesztője, Papp Regina is megkapta az elismerést, a további két díjazott pedig Sándor Szandra, a Nanushka divatmárka alapítója és Ruprecht László, a Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT) alapítója és elnöke volt.

A díjat minden évben azok a szakemberek kapják, akik sokat tettek hozzá, hogy a magyarok hírnevét itthon és külföldön egyaránt öregbítsék, akik elkötelezettek a minőség iránt, legyen szó akár turizmusról, akár kultúráról, akár a magyarság bármely más értékéről, és akik példát mutatnak a szakmának.

A Turizmus Summit 2018 konferencián a Magyar Turisztikai Ügynökség bemutatta az új országmárkát, a WOW Hungary-t. A szlogen egy mozaikszót takar: a Wellspring Of Wonders az országra, mint a csodák soha ki nem merülő forrására utal. Az új turisztikai országmárkához imázsfilm is készült Magyarországról.