Címlap

Change language to English

Cikkek a We Love Balatonon

• 1857 cikk

Bármerre nézünk, vitorlákat látunk – képgaléria az 51. Kékszalagról 2019. 07. 19.

Látványos fotókkal mutatjuk meg, hogyan is zajlik egy szélcsendes Kékszalag.

Veszprémben utcákat, Kapolcson egész falvakat foglalnak el zenészek – programajánló (07.19-21.) 2019. 07. 18.

Még mindig a fesztiválok dominálnak a balatoni programok közt, de ajánlónkban igyekeztünk ezúttal is helyet adni más izgalmas programlehetőségeknek is.

Koncerten ugrálsz vagy beülsz színházi előadásra? – 10 izgalmas program a Művészetek Völgyében 2019. 07. 18.

Tisztelegni a múlt előtt, és az újdonságoknak is helyet adni: talán így foglalható össze legegyszerűbben a Művészetek Völgye 10 napja. Az idei programból szemezgettünk.

Az írók kedvencétől az aranyhajóig – 7 híres vitorlás a Balaton történetéből 2019. 07. 18.

Összegyűjtöttük a Balaton leghíresebb vitorlásait, a híres írók kedvencétől a csempészettel megvádolt hajóig.

Kilátóra fel! Innen nézd a Balatont – a salföldi Csönge-hegy 2019. 07. 17.

Könnyed vasárnapi sétának is beillik a túrácska, amivel feljuthatunk a hegy nevet viselő dombra Salföld mellett. Azért a panoráma kárpótol a lépésekért.

5 útvonal a Balaton környékén, ahol elkerülhetjük a dugókat 2019. 07. 17.

A Balaton térségében is belefuthatunk nyaranta idegőrlő torlódásokba. Vázolunk is öt tippet, merre menekülj a teltházas 71-esről és 7-esről.

Éjjel suhansz, hajnalban küzdesz – túravitorlázóként is élmény a Kékszalag 2019. 07. 16.

A Kékszalag hazánk legnagyobb és leghíresebb vitorlás versenye, amin a túravitorlázás szerelmesei is megtalálhatják számításaikat. Rajt július 18-án, reggel 9-kor.

Balatonra jön a CityMatiné – most hétvégén Fonyódon Vakációzhatunk 2019. 07. 16.

A CityMatiné szervezői két budapesti buli mellett egy izgalmas dobással készülnek a nyárra: most hétvégén Fonyódon tartanak egy háromnapos fesztivált. Beszélgettünk.

További találatok betöltése
Ezúton tájékoztatjuk, hogy Általános Szerződési Feltételeink 2018. május 25-től megújultak, amelyek közül kiemelnénk a GDPR szabályozáshoz kapcsolódó Személyes adatok kezelése fejezet pontjait. Rendben