Nemrég már részleteztük, szerintünk miért érdemes a Balatonnál kempingezni, a lista pro oldalán a közösségi élmény, a "minden egy helyen" és az új életre kelt szálláshelyek szerepeltek. A miért után maradt a hol kérdése, így Siófok után most egy újabb városban mutatunk be egy opciót.

Akármilyen furcsa, Zamárdi nem csak a fesztiválszezon alatt létezik, a SoundStrand és B My Lake hetein kívül is egy jó nyaralóhely. Ha pedig itt avatnánk fel vagy járatnánk be újra kempingezős felszereléseinket, megcélozhatjuk a város legnyugodtabbnak tartott részén, a szántódi révtől 800 méterre lévő Mirabella Campinget.

A Balaton-parton lévő szálláshelyen a klasszikus módon sátorozhatunk vagy lakókocsival is letelepedhetünk, de teljeskörűen felszerelt, 4 és 6 fős mobilházakba is beköltözhetünk a nyaralásunk idejére. Ezzel pedig nem is feltétlen kell júniusig várni, hiszen a kempingben április végén indul a szezon, nyitnak a szolgáltatók is.

A tavaszi utazás mellett nemcsak az szól, hogy már most szuperjó idő van, és az elsők között láthatjuk az ébredező Balatont, hanem az is, hogy ekkor még valószínűleg jóval kevesebb vendéggel kell osztoznunk ezen a látványon.

A Mirabellában korszerű vizesblokkokat, gyerekfürdetőt, mozgáskorlátozott fürdőt, mosó-és szárítógépeket, bérelhető fürdőszobát, játszóteret és sportpályát is találunk, de a kemping területén büfék, egy étterem és egy ABC is helyet kapott. A strand éppen csak egy karnyújtásnyira van, de akár dönthetünk az élménymedence mellet is. Ha pedig a helyben lévő elfoglaltágok végére értünk, a környéken is lesz mit csinálni.