Amit a ServiceNow TeamViewer integrációjáról tudni érdemes
A TeamViewert nyugodtan említhetjük úgy is, mint a biztonságos távoli összeköttetési megoldások vezető globális szolgáltatóját. A ServiceNow TeamViewer egyik legfontosabb hozzáadott értéke pedig abban rejlik, hogy hatékonyan támogatja az informatikai osztályok, valamint a támogatást nyújtó munkatársak munkavégzését.
Egész pontosan azt segíti elő, hogy a belső vagy külső felhasználókkal folytatott kommunikáció optimalizálása gond nélkül megvalósuljon, jótékony hatást gyakorolva így a hatékonyságra, illetve az ügyfelek elégedettségére.
Fontos még kiemelni az összevont TeamViewer irányítópult előnyeit, hiszen képes több támogatási kérelmet is egyidejűleg kezelni, egyúttal részletekbe menő jelentést kreálni a TeamViewer használatáról. Az a képessége pedig csak hab a tortán, hogy bármilyen eszközt tud csatlakoztatni a ServiceNow hálózaton belül felügyelve, továbbá felügyelet nélküli módban.
A ServiceNow TeamViewer integrációjával kapcsolatos fejlesztésekről
Az egyik fontosabb újítás a ServiceNow által kezelt vállalati eszközök felügyelet nélküli távirányításához kapcsolódó fejlett támogatás. A rendszer képes továbbá többféle eszköz tömeges kiszolgálására is, mégpedig távirányításra programozhatóan.
Ebben egyébként a ServiceNow Configuration Management Database nyújt hathatós segítséget. Szintén előrelépésnek számít a felügyelet nélküli hozzáférési jogosultságok központi irányítása, mégpedig az új biztonsági szerepek bevezetése által.
A fejlesztők munkájának eredménye még, hogy a Configuration Management Database elemek automatikus összekapcsolása bármely ServiceNow Feladatban megoldható. Vagyis adottak a lehetőségek a felügyelet nélküli távirányításhoz, az eszközre hivatkozott komponensektől.
Így lehet kiaknázni a ServiceNow TeamViewer fejlesztéseiben rejlő potenciált
A ServiceNow TeamViewer integrációjával kapcsolatban a felhatalmazott rendszergazdáknak nincs túlságosan nehéz dolguk. Viszonylag egyszerűen telepíthetik ugyanis a TeamViewer integrációt a ServiceNow vállalati szintjén.
Ennek köszönhetően adott a lehetőség a távoli támogatásra, mégpedig az összes kezelt végfelhasználói és vállalati végponthoz kapcsolódóan, ráadásul közvetlenül a ServiceNow irányítópulton. Azt viszont hozzá kell tenni, hogy az integráció kiaknázásához alapfeltétel a ServiceNow licenc, valamint egy kompatibilis TeamViewer megléte.