A Balaton környékén található 10 ALDI-ban is megtalálhatunk minden hozzávalót, ami a nyaraláshoz szükséges, hiszen nemcsak élelmiszereket, hanem strandfelszereléseket, ruhákat és egyéb non-food termékeket is beszerezhetünk, ha otthon maradt volna valami.

Akár csak egyetlen napra, akár egy hosszabb időszakra érkezünk a Balatonra, biztosak lehetünk abban, hogy az ALDI üzleteiben jó áron és minőségben megkapjuk azokat a dolgokat, amikre szükségünk lehet. Itt megtölthetjük a hűtőtáskánkat, amikor strandra indulunk, vagy a hűtőszekrényt, hogy az élelmiszer beszerzésével minél kevesebb időt kelljen eltölteni. Ha kempingeznénk vagy nyaralót bérelnénk, akkor megvásárolhatjuk az esti sütögetéshez a legfontosabb hozzávalókat a grilltermékektől a friss zöldségeken át a borokig. Mindent egy helyen megtalálunk, ráadásul még több pénz is marad a zsebünkben. Otthon marad egy fürdőnadrág, az úszógumi vagy a naptej? Nem probléma, irány az ALDI!

Bővített választék mind az élelmiszerek, mind a középső soron található termékek tekintetében

Az ALDI a Balaton környéki üzleteiben ismét bővített termékválasztékkalfagylaltokkal, grilltermékekkel és helyi borokkal készül a fő nyaralási szezonra. Jó hír, hogy több helyi, balatoni borász borát teszik elérhetővé számos üzletükben, sőt külön borhűtőket is telepítenek, amelyek az italok megfelelő tárolási hőmérsékletét is biztosítják. Így akár rögtön a vásárlás után az ideális hőmérsékleten fogyaszthatjuk a balatoni borokat vagy egyéb vidékekről származó kedvencünket. Ha otthon maradt valami fontos dolog, vagy szükségünk van még pár kiegészítőre, nem kell elhagynunk a Balaton környékét, hiszen a Balatonlellén, Gárdonyban, Szántódon, Siófokon vagy Balatonalmádiban található üzletek a nyári időszakban a parkolóban felállított, légkondicionált sátorral bővülnek, ahol non-food termékek, például szerszámok, kerti eszközök, strandfelszerelések, ruházat és háztartási termékek is elérhetőek lesznek kedvező áron.

Fagyi minden mennyiségben

Az ALDI-ban minden tó környéki áruházban külön fagylaltszigeteket alakítanak ki, ahol – további 5-6 fagyasztóládában – a vásárlókat rendkívül gazdag fagylalt- és jégkrémválaszték várja. Ha csak egy hűsítő nyalánkságért ugranánk be, akkor is gyorsan rátalálunk majd a lelőhelyekre, ahol a klasszikus, tölcséres fagyikon kívül nagyobb kiszerelésű termékeket, sőt mindenféle mentes verziót is találhatunk.

Hosszabb nyitvatartás a nyaralók igényeihez igazodva

Már a főszezon előtt, június 1-jétől egészen augusztus 31-éig a 10 Balaton környéki boltban a korábbinál is hosszabb nyitvatartással várják a vásárlókat, még jobban alkalmazkodva a nyaralók életéhez. Ha este jut eszünkbe, hogy hiányzik valami, ami szükséges a vacsorához, vagy éppen korán kelők vagyunk, és szeretnénk beszerezni a reggelihez valót, akkor is nyitva találjuk majd a boltokat. Az egyes üzletek konkrét nyitvatartása ezen a linken érhető el.

Az alábbi településeken található ALDI üzletekben reggel 7-től este 10-ig vásárolhatunk:

• Siófok (Attila u. 74.)
  • Balatonlelle (Rákóczi út 309.)
  • Keszthely (Tündérlak út 2.)
  • Balatonfüred (Fürdő u. 31. és Petőfi Sándor u. 80.)
  • Tapolca (Veszprémi-Gyulakeszi út 3.)
  • Szántód (Május 1. u. 10.)
  • Balatonalmádi (Szabolcs u. 2.)
  • Keszthely (Csapás út 7–9.)
  • Balatonfenyves (Vörösmarty u. 10.)

Dolgozni is megéri a Balatonon

A nyári időszakban közel 100 új szezonális munkahely jön létre az ALDI tóparti boltjainál, ami garantálja, hogy mindig színvonalas és gyors lehessen a kiszolgálás. Ne kelljen hosszan várakozni, és gyorsabban segítséget kapjunk, ha nem találnánk valamit. Akár félmillió feletti kezdő fizetéssel is nekiindulhatunk a nyári időszaknak, hiszen a teljes munkaidő esetén akár bruttó 551 000 Ft-ot is kereshetünk, de részmunkaidőre is van lehetőség, illetve a felsőoktatásban tanuló hallgatók jelentkezését is várják. A fizetés mellett az egyéb juttatások is igen vonzóak. További információkat a karrier.aldi.hu oldalon találhatunk.

Akár dolgozni, akár nyaralni vagy szórakozni indulnánk a Balatonhoz, vagy a kettőt kombináljuk, az biztos, hogy az ALDI 10, könnyen elérhető üzletében megtaláljuk a számításunkat. Nem kell a fél háztartást magunkkal vinnünk, ha a Balaton környékére indulunk, hiszen mindent elérünk a boltok polcain vagy a sátrakban, amire szükségünk lehet.

(Borítókép: Kőrösi Tamás - We Love Balaton)