8 találat

Megnéztük, mit tartogat a Michelin-ajánlást kapott füredi NOON Restaurant & Lounge a LUA Resortban

2023. október 6., 12:00

Nemrég ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol átadhattuk magunkat az igazi kikapcsolódásnak, és megnéztük a NOON Restaurantot, mely idén Michelin-ajánlással gazdagodott.

Hotel Platán – Kellemes, családbarát hely Zamárdiban, ahova visszavágyunk

2023. szeptember 14., 12:39

Zamárdi központjának közelében találjuk a Hotel Platánt, amely kényelmes szobákkal, szaunával, játszótérrel és finom reggelivel várja a vendégeket.

Két séf, hét fogás és egy megismételhetetlen ízélmény – A LUA Resort „Négykezes” vacsoraestjén jártunk

2022. augusztus 18., 15:46

Művészeti alkotásoknak is beillő fogásokat és hozzájuk illő pezsgőket és champagne-okat kóstoltunk a balatonfüredi LUA Resort éttermében, az augusztus 13-i „Négykezes” vacsoraesten.

Meghitt pihenés karnyújtásnyira a Balaton-parttól, a Hotel Platánban

2022. április 28., 13:46

A Hotel Platán Zamárdiban tökéletes választás, ha háborítatlan pihenésre vágyunk egy karnyújtásnyira a Balaton-parttól.

Michelin-csillagos séf fogja erősíteni Balatonfüred legújabb hotelének gasztronómiáját

2022. március 23., 10:16

Pesti István szaktanácsadóként felel a hamarosan megnyíló LUA Resort gasztronómiai koncepciójáért.

Családias, meghitt és modern – A Balatontól karnyújtásnyira találjuk a Hotel Platánt

2021. április 28., 10:45

A balatoni szálláshelyek nagyon népszerűek, így érdemes már most foglalni: a Hotel Platán Zamárdiban tökéletes választás, ha háborítatlan pihenésre vágyunk egy karnyújtásnyira a Balaton-parttól.

Elmarad az Anna-bál, szabadtéri fesztivál lesz helyette

2020. június 26., 12:35

Idén elmarad az Anna-bál, de az Anna fesztivál szabadtéri rendezvényeit megtartja a város. A Balaton-átúszásra viszont készülhetünk, augusztus 1-én rendezik meg, ha az időjárás is kegyes lesz.

Nem csak az északi part látványa miatt – Boglár, Lelle és Fonyód legjobb helyei

2017. augusztus 15., 17:50

Országos hírű borászok, zseniális kilátás és újító éttermek. Hol járunk, északon? Egyáltalán nem.