szállás - 51 találat

Kikapcsolódás az egész családnak! – Ősfás parkkal és megújult belső terekkel vár a hévízi Hunguest Helios

július 17., 13:01

A Hunguest Helios gyönyörű szobáival és hatalmas parkjával tökéletes élményt nyújt a pihenni vagy gyógyulni vágyóknak és a gyerekeknek is.

Szállások, programok és bevásárlás a fesztiválokon túl – Tippek az északi partról

július 16., 14:22

Hol keressünk szállást, ha kikapcsolódnánk? Merre induljunk, ha csak egy-egy koncertet keresünk? Hol vásároljunk be? Tippek az északi partról.

Két balatoni hotel szerepel a Michelin Guide-ban

július 10., 16:32

2024-től a legkiválóbb hotelek az éttermi csillagokhoz hasonló Michelin-kulcsokat is kaphatnak.

Ötcsillagos minősítést kapott a balatonfüredi Anna Grand Hotel

június 3., 16:29

Az ötcsillagos minősítés érinti az Anna-bálok helyszínét, a hotel báltermét is.

Halogatásra nincs idő: Irány a Somló!

május 28., 14:27

Balatoni borok, pezsgőpince, Michelin-ajánlást kapott bisztró és különleges szállások várnak ránk a Kreinbacher Birtokon.

Gyönyörű kilátás a természetre – Hangulatos balatoni szálláshelyek

május 24., 08:12

Újabb szállásokat mutatunk, amelyekkel a balatoni nyárba a strandolás mellett a lelassulás is betervezhető.

Mutatjuk, hol lesz felejthetetlen a nyaralás! – Rengeteg élménnyel vár a siófoki Aranypart Camping & Apartments

május 13., 12:01

Ha olyan szállást keresünk, amelyet közvetlenül a Balaton-parton találunk, akkor vegyük az irányt a siófoki Aranypart Camping & Apartments felé.

Újra megszállhatunk a Bazaltorgonák alatt: Elkészült a Szent György-hegyi turistaház

április 2., 14:50

Nyáron újra fogad szállóvendégeket a Szent György-hegyen, a bazaltorgonák lábánál található, felújított Kaán Károly Kulcsosház.

Fedezd fel a Balaton környékét! – Húsvéti kikapcsolódás Zalakaroson, a Thermal Campingben

március 11., 09:54

Érdemes tavasszal felfedezni a Kis-Balaton környékét és a Zala rejtett természeti kincseit, amihez a Thermal Camping Zalakaros szuper kiindulópont.

Közel a természethez – Különleges balatoni szálláshelyek elvonuláshoz (1. rész)

február 1., 13:46

Új cikksorozatunkban olyan vendégházakat ajánlunk, ahol teljes nyugalomban kapcsolódhatok ki, de közben minden kényelem a rendelkezésetekre áll.

Megnéztük, mit tartogat a Michelin-ajánlást kapott füredi NOON Restaurant & Lounge a LUA Resortban

2023. október 6., 12:00

Nemrég ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol átadhattuk magunkat az igazi kikapcsolódásnak, és megnéztük a NOON Restaurantot, mely idén Michelin-ajánlással gazdagodott.

Hotel Platán – Kellemes, családbarát hely Zamárdiban, ahova visszavágyunk

2023. szeptember 14., 12:39

Zamárdi központjának közelében találjuk a Hotel Platánt, amely kényelmes szobákkal, szaunával, játszótérrel és finom reggelivel várja a vendégeket.

Ahol a teraszról a Balatont és az őzeket csodálhatod – Hársfa vendégház a Szent György-hegyen

2023. szeptember 7., 16:20

A Hársfa vendégház Szent György-hegy déli, Balatonra néző dűlőjén, szőlőültetvények ölelésében, egy apró völgyben található. Igazi elvonulós helyszín, a neves borászatoktól sétatávolságra.

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.

Tudtad, hogy föld alatti házak a Balatonnál is vannak?

2023. augusztus 24., 13:38

A felszín alatt összeköttetésben álló dombházak a Balaton déli partjától, Zamárditól 7 km-re található Balatonendréd határában emelkednek ki a földből.

Gasztrokaland a déli part legnyugisabb helyén – A balatonszemesi Zier Bisztróban jártunk

2023. augusztus 12., 00:00

A Zier Bisztróban finom reggeli, rugalmas à la carte étlap, bisztróebéd, egy bélszínnel megpakolt házi tészta és többféle igényre szabott szálláshely is várja a vendégeket.

Történelmi hagyományok modern luxusban – Megnéztük a felújított Anna Grand Hotelt

2023. augusztus 10., 14:14

Balatonfüred ikonikus épülete, az Anna Grand Hotel az elmúlt időszakban zárva volt, egy komolyabb ráncfelvarráson esett át. Elsők között nézhettük meg, milyen lett az átalakulás eredménye.

Többórás gasztrotrip fogasfejjel és iható karalábéval – A szigligeti Villa Kabalában jártunk

2023. augusztus 4., 12:06

Kipróbáltuk az étterem degusztációs menüjét, ami az elejétől a végéig egy tökéletesen felépített trip, ahol a tálalás és az ízharmóniák folyamatosan megdolgoztatják az érzékszerveinket.

Ebéd balatoni panorámával és piknik a szőlőben – A Tagyon Birtokon jártunk

2023. július 27., 10:43

Az évek során igazi élménybirtokká fejlődött Tagyon Birtok Baráti Társaság étterem, borterasz, pincészet és több felújított, gyönyörű présházból álló szálláshely is egyben.

Megnyílt Keszthely legújabb szállodája, a négycsillagos, örökpanorámás, hatalmas wellness részleggel felszerelt Sirius Hotel

2023. július 13., 14:42

A Sirius Hotel májust 1-jén megnyitotta kapuit Keszthelyen csodálatos kilátással és egy hatalmas wellness részleggel.

Mandilla – Egy csipetnyi Toszkána a Balaton-felvidéken

2023. július 4., 15:06

Kellemes olasz zene, mediterrán teraszos kert, úszómedence és szauna, olasz ételek, Balaton-felvidéki borok. A köveskáli Mandillában biztosan rabul ejt mindenkit a dolce vita.

Rusztikus vendégház, menő közösségi tér: Így élnek tovább a Balaton-környéki magtárak

2023. június 28., 14:09

A régi magtárépületek számos hasznosítási lehetőséget kínálnak, akár kulturális térről, akár vendégházról van szó. Bemutatunk néhány magtárból átalakított épületet a Balaton környékéről.

Gyerekkori nosztalgia modern környezetben – A kedvenc balatoni kempingjeink

2023. június 21., 00:00

A cikkünkben szereplő kempingekben közös, hogy mindegyik saját partszakasszal rendelkezik, így szállásként és strandként is remek választás.

Egy magtárban szálltunk meg Balatonlellétől 10 percre

2023. június 9., 10:25

A Balatonlellétől 5 km-re, Látrány település külterületi részén egy háromszintes, magtárból kialakított, saját kerttel rendelkező vendégház nagyobb családok és társaságok számára is ideális.

Ahol a kutyákat és a gazdikat is szuper élmények várják – Kipróbáltuk a Mirabella Campinget

2023. május 19., 11:50

Két kutya kíséretében mi is kipróbáltuk a Mirabella Camping szolgáltatásait, és már csak az a kérdés, hogy ők vagy mi élveztük-e jobban az ott-tartózkodást.