északi part - 420 találat

Újabb street art alkotást kapott Tapolca a Halas Lépcső készítőjétől

2022. szeptember 3., 09:44

A Malom-tóhoz kalauzol Varjas Judit legújabb falfestménye.

Jövőre Balatonalmádiba költözik a Bondoró Fesztivál

2022. szeptember 2., 12:17

Kapolcs helyett 2023-tól Balatonalmádiban kapcsolódhatunk be a Bondoró Fesztivál sokszínű, utcaszínházas forgatagába.

Mesés panoráma ritka badacsonyi borokkal – A szigligeti Vulcanus Borteraszon jártunk

2022. augusztus 30., 15:44

A szigligeti Vulcanus Borterasz gyönyörű balatoni kilátással, finom ételekkel és különleges, csak kevés helyen kóstolható badacsonyi borokkal vár.

Egy édes és egy sós palacsintát, Monsieur! – Francia palacsintázót találtunk a Balatoni Bringakör mellett

2022. augusztus 19., 09:30

A bretagne-i hagyományok alapján, hajdinalisztből készülő galette és a helyi kecskesajt együtt megér egy balatonedericsi bringatúrát.

A tihanyi levendula meghonosítójáról, Bittera Gyuláról neveztek el egy utcát Tihanyban

2022. augusztus 18., 10:23

Magyarországon elsőként Tihanyban neveztek el Bittera Gyuláról közterületet.

Ilyen lenne, ha az ízeknek színük lenne – A balatonfüredi Zelna éttermében jártunk

2022. augusztus 16., 11:11

Az ételt először a szemünkkel kóstoljuk meg, és csak ezt követően veszi kezdetét az illatok és az ízek szerelmi tánca. A Zelna Borászat éttermében sikerült az összes érzékszervünket jóllakatni.

Csodás tájak, kalandos vitorlázás – Így zajlott az Együtt kezdtük balatoni forgatása

2022. augusztus 12., 00:00

A forgatás ideje alatt egy teljes hónapot a Balatonon töltött a stáb, legújabb ​werkfilmjükben mesélnek élményeikről.

Ingyenes koncertek, lágy dallamok – Zenei programok csillagnézős augusztusi estékre

2022. augusztus 11., 16:48

Vegyél részt egy koncerten balatoni romnál, nézz meg egy Mozart-hangversenyt egy templomban, vagy lazulj egy borászat teraszán zenei kíséret mellett!

Bicikliút épül Fonyód–Csisztafürdő és Tapolca–Szigliget között

2022. augusztus 9., 10:06

Az Fonyód–Csisztafürdő közötti, 10 km-es bicikliút összeköti majd a Balatoni Bringakört a Buzsák–Somogyvár szakasszal, Tapolcáról pedig szintén elérhetjük a Szigligetnél bekapcsolódó bringakört.

Grill & Chill, holdfénytúra és óriási tobozszobor – A Folly Arborétum számos újdonsággal vár

2022. augusztus 6., 00:00

A Folly Arborétumba érdemes időről időre visszatérni, mert garantált, hogy mindig valami újdonság vagy izgalmas program vár ránk, idén például a Grill & Chill-vacsorák a cédrusok alatt.

Tat Fagyizó

2022. augusztus 5., 14:51

A révfülöpi Tat fagyizóban olaszos stílusú kimért fagyit kapunk. A helyben, természetes alapanyagokból készülő fagylaltok között bőven találunk vegán, cukor-, laktóz- és gluténmentes változatokat is.

Időutazás egy másik Balatonhoz: Analóg képgaléria a 2022-es nyárról

2022. augusztus 1., 16:05

A régi nyaralós képeken is átütő, hamisíthatatlan érzés és az analóg technika reneszánsza miatt mi sem féltünk kipróbálni: hogyan hat egy ilyen galéria ma, 2022-ben fotózva. Nézzétek meg az eredményt!

A kávé iránti hódolat magasiskolája – A Beaver Caféban jártunk

2022. július 29., 15:06

Egyre több balatoni településen találunk olyan kávézót, amely már több éve bizonyítja, hogy jó kávéra télen-nyáron szükség van – a balatonalmádi Beaver Caféban jártunk.

Fél évezred után újra láthatók az almádi monostor romjai

2022. július 29., 10:44

A régészek két, csontból készült dobókockát is találtak, amiket rejtélyes okból az előkelőségekkel együtt temettek el.

A fiúk a parton grilleznek – A keszthelyi Beach Boysnál jártunk

2022. július 28., 11:16

A Beach Boysban a fine dining világából érkezett séf pakolja a grillre a húsokat és a zöldségeket, a köretek és a szószok egy része pedig titkos családi receptek alapján készül.

Ingyenes hangversenyeket tart a Magyar Állami Operaház Balatonfüreden, kezdődik az OperaFüred

2022. július 21., 17:12

Az Anna-bált kísérő eseménysorozatba 2012 óta kapcsolódik be a Magyar Állami Operaház ingyenes hangversenyeivel.

Pulled pork és marhagulyás az ábrahámhegyi strandon – Kipróbáltuk a Vágódeszkát

2022. július 21., 14:54

12 órán át készülő pulled pork, saját készítésű szószokkal felturbózott burger és alföldi marhagulyás érkezett a partra.

Már Tihanyban is van POKET-automata – Új balatoni zsebkönyvet olvashatunk

2022. július 15., 12:46

Új POKET-kötet jelent meg a Balatonról, melyet már Tihanyban is beszerezhetünk a legújabb automatából.

Világ körüli utazás Balatonalmádiban – Elsőként néztük meg, mi fán terem a Három Majom

2022. július 14., 14:01

A decemberben nyílt Három Majom már most egy kulthely, amit elsőként tesztelhettünk és legnagyobb meglepetésünkre a klasszikus reggeliző helyett egy világ körüli utazást kaptunk.

Balatoni fagyi lett az Év Fagylaltja, a mentes kategória első helyét is a régióból vitték el

2022. július 12., 19:06

A Füredi Fagyizó cukrászának fagylaltja nyerte el az Év Fagylaltja címet. A verseny mentes kategóriájában is balatoni fagyi kapta a legelső helyezést.

Könyvrajongók, irány Zala! – Augusztusban újra lesz a Balatonnál Margófeszt

2022. július 12., 14:53

Irodalmi és színházi programokkal, rengeteg zenével, kertmozival, helyi borokkal és ételekkel várnak mindenkit a zalai dombok közé, Szentgyörgyvárra augusztus 11-13. között.

Megnyitott Ördög Nóriék harmadik boltja, a Nekem a Balaton Füreden

2022. július 11., 15:59

Balatonfüred egyik legforgalmasabb utcájában, a Halászkert étterem szomszédságában nyílt meg a Nekem a Balaton harmadik üzlete.

Varázslatos panoráma egy eldugott helyen, nem csak borkóstolásra – Ismerd meg a Sipos Borház Titkos Pincéjét!

2022. július 11., 12:59

Úgy tűnik, kiapadhatatlan azoknak a helyeknek a száma, ahonnan újra és újra rácsodálkozhatunk a Badacsony és a Balaton szépségére. A Sipos Borházban épp egy ilyen élményben lehet részünk.

Vonyarcvashegyi strand lett az idei legjobb balatoni strand

2022. július 7., 20:45

Idén 19. alkalommal hirdették meg a Kék Hullám Zászló balatoni strandminősítést. Mutatjuk az eredményeket.

A zenekar, amit a Káli-medence és a szörf hozott össze – Interjú a Tarajos Hullámok együttessel

2022. július 7., 17:18

Csak nyáron és csak a Káli-medencében, illetve annak környékén lépnek fel, ez viszont mindig hatalmas élmény nemcsak a közönségnek, hanem nekik is.