Újítottunk! Térképes keresővel bővült a We Love Balaton repertoárja. A főoldal jobb oldalán található Balaton brózer régiókra szűrve segít neked megtalálni a programhoz passzoló helyszínt, vagy éppen a településhez tartozó eseményeket.

Az új lehetőséget akkor célszerű használni, ha bizonyos kritériumok alapján szeretnél helyeket, programokat találni. Térkép, kategóriák ( Látnivalók és Kultúra, Balaton, Hotelek és SzállásokBalaton éjjel, Aktív Balaton, Bor és Gasztro), alkategóriák (Látnivalók, Múzeumok és Kiállítóhelyek, Mozik és Színházak / Közlekedés, Balaton / Hotelek, Panziók, Vendégházak és Apartmanok, Kempingek / Bárok és Pubok, Szórakozóhelyek és Diszkók / Bringa és Kirándulás, Strandok, Fürdők és Wellness, Sport és Élmény / Kávézók és Cukrászdák, Éttermek, Borászatok és Pincészetek, Piacok és Termelők, Delikátesz, Büfék) és az oldal felépítéséhez igazodva, badge rendszer is segíti a keresést.

Egyáltalán nem kell pánikba esni, ha elsőre olyan sűrűnek tűnik a kék pinhadsereg, mint a sherwoodi erdő, mert viszonylag gyorsan bele lehet jönni a minőségi szelekció mentén létrejött adatbázis használatába.

Nézzünk egy példát!

Tegyük fel, hogy lovagolni szeretnénk valahol a Balaton környékén. Először ehhez az Aktív Balaton kategóriára kattintsunk, majd a Sport és Élmény alkategóriára, ezután pedig a lovat ábrázoló piktogramra. Ha mindez megvan, akkor összesen tíz találatot dob majd ki a brózer - ezekből választhatunk helyszínt.

A Teljes térkép linkre kattintva egy nagy térképen jelennek majd meg az adott kategóriába tartózó helyszínek. Ha régióra szűrünk, akkor értelemszerűen csak az adott szakaszon belül látunk kék pinekkel jelölt helyeket. A térképhez autós útvonaltervező is tartozik. A bal oldali felület segítségével pedig hat kategóriába rendezhetjük a helyeket.

Az eligazodást ezen túl még a badge rendszer is segíti, a találatok pedig a térkép mellett ABC sorrendben is megjelennek kis képpel a piktogramok alatt.

A brózer bal oldali keresője a következőket tudja: konkrét helyet, illetve általános megnevezést (például cukrászda, strand) is megadhatunk találatok érdekében. A jobb oldali ablakban pedig városra kereshetünk rá.

A programok esetében, ugyanúgy ahogy az oldalon is, hat érdeklődési kategórián belül lehet szűrni. Az ingyenes programok itt is szűrhetőek, és az adott város kínálatára is rákereshetünk. A találati listában kronológiai sorrend segíti a használókat. Természetesen az oldalhoz hasonlóan a brózernél sem álltunk meg egy nyelvnél és gondoltunk a külföldi Balaton-fanokra is.