kéktúra - 8 találat

Újra megszállhatunk a Bazaltorgonák alatt: Elkészült a Szent György-hegyi turistaház

április 2., 14:50

Nyáron újra fogad szállóvendégeket a Szent György-hegyen, a bazaltorgonák lábánál található, felújított Kaán Károly Kulcsosház.

Megtaláltuk a Káli-medence titkos kilátóhelyét: Túra Salföldtől a Kis-Hegyestűig

2023. október 14., 00:00

Ezúttal a Balaton-felvidéki kéktúra Salföld–Kővágóörs szakaszán haladtunk, sok vargabetűvel.

Kéktúrázók, figyelem! Lezárják a Szigliget–Badacsonytördemic szakaszt

2023. szeptember 28., 13:30

Felújítási munkálatok miatt lezárják az Országos Kéktúra Szigliget és Badacsonytördemic közti, mintegy 600 méteres szakaszát.

Erdőfürdő a Balaton körül – Képgaléria a tavaszi túrákról

2023. május 7., 00:00

Az elmúlt 10 évben felfedeztük a legjobb túraútvonalakat, kilátókat és tanösvényeket, amit fotósaink rendre meg is örökítettek, most ebből hoztunk nektek egy csokorra valót.

Rejtett kincsre bukkantunk a Káli-medencében – Kőkút Kert Vendéglő

2023. május 4., 15:19

A Kőkút Kert Vendéglőbe a finom illatok és a terasz látványa csalogatott be minket egy gyors ebédre, de a fantasztikus fogások és a házigazdák vendégszeretete végül egész délutánra marasztalta minket.

Kilátók, kápolnák, tanúhegyek – Ide menj túrázni télen a Balatonnál!

2021. december 31., 19:04

Összegyűjtöttük, milyen útvonalakat ajánlunk az év első napjaira és akkor, ha a téli időjárás sem tart vissza titeket a kirándulástól.

Túrák, hegyek, Balaton – Újra megrendezik a kéktúrázás napját

2021. szeptember 14., 12:03

2021. október 9-én lesz a kéktúrázás napja, amikor az Országos Kékkör teljes útvonalát bejárhatjuk a szabadon választott, egy nap alatt teljesíthető szakaszokon.

A túra, ahol könnyű kísértésbe esni: Badacsonytól Salföldig a Balaton-felvidéki Kéktúrán

2020. november 13., 19:05

Az őszi színkavalkád legszebb, talán utolsó előtti pillanatában kapaszkodtunk fel a Csönge-hegyre, és sétáltunk át Salföldre.