kert - 9 találat

Milyen lehetett Tihany, amikor még halászfaluként ismerték?

2023. augusztus 30., 16:44

A két épület két különböző kort és két világot idéz meg, és betekintést ad Tihany múltjába és a halászat által meghatározott hétköznapokba.

Mediterrán mesevilág Veszprém belvárosában – Oliva Hotel és Étterem

2023. augusztus 25., 15:58

A belváros szívében találjuk a nagy múltú Oliva Éttermet, melynek kertje mesébe illő, ahová hosszas vacsorákra vagy csak egy gyors ebédre is betérhetünk.

Mutatunk két hangulatos sörkertet a Balatonnál, ahol a lazulás mellett jól is lakhatunk

2023. augusztus 21., 14:43

Két olyan balatoni sörfőzdét mutatunk most be, ahol az üzemlátogatások mellett ma már sörkertjükbe is beülhetünk, sőt jól is lakhatunk.

Elvarázsolt kert afterpartykhoz és kertmozihoz – A SzínKert Veszprém egyik legújabb kulthelye

2023. augusztus 10., 11:26

A SzínKert Veszprém leghangulatosabb, hétvégén késő este is nyitva tartó találkozóhelye lett.

Egy magtárban szálltunk meg Balatonlellétől 10 percre

2023. június 9., 10:25

A Balatonlellétől 5 km-re, Látrány település külterületi részén egy háromszintes, magtárból kialakított, saját kerttel rendelkező vendégház nagyobb családok és társaságok számára is ideális.

5+1 program, amivel jól indul a nyár – Hétvégi programajánló

2023. június 1., 16:31

Nemzeti Parkok Hete, Dalvölgy, Olaszrizling éjszakája – Szuper programokkal kezdhetjük meg a nyári szezont a Balaton körül.

Megnyílt a veszprémi várnegyed – Mutatjuk a megújult épületeket és a kerteket

2023. május 16., 16:38

18 műemléki épület homlokzata és tetőszerkezete újult meg a várnegyedben: újra látogathatók a Biró-Giczey Ház, a Körmendy Ház és a főszékesegyház egyes terei, és elvarázsolt kertekben is sétálhatunk.

Új bringás pihenőhelyet adtak át, a kolostorkert is megújult Balatonalmádiban – Képgaléria

2023. március 21., 11:47

Március 17-én átadták a Balatonalmádihoz tartozó Vörösberény új kulturális közösségi terét, a jezsuita kolostor kertjét, a kerékpárosok pedig egy új pihenőpontot kaptak a Balatoni bringakör közelében.

Mandalát formáz a déli parthoz közeli színpompás tulipánültetvény

2023. március 20., 16:05

Fentről nézve mandalát formáz a bálványosi Kincsek Völgye meditációs központ területén elültetett több tízezer tulipán.