Már csak pár hét, és végérvényesen itt van a nyári szezon, készíthetjük a gumimatracot, a napolajat és a strandtörülközőt, és ha eddig nem tettük, eljött az ideje, hogy megtervezzük a nyaralást. Ha megfizethető, kényelmes és élményekkel teli üdülésre vágyunk, akkor érdemes a balatoni kempingek között nézelődni, ha pedig négylábú kedvenceinket is magunkkal vinnénk, akkor a Zamárdiban, közvetlenül a part mellett található Mirabella Campingnél nincs jobb választás. A kutyákat idén már külön strand várja, a gazdik pedig számos aktív kikapcsolódási lehetőség közül választhatnak, a kemping saját élménymedencéjétől kezdve a SUP- és szörfbérlésen át a gasztrokalandokig, mindezt pár lépésre a Balatontól, a tihanyi panoráma ölelésében. Két kutya kíséretében mi is kipróbáltuk a kemping szolgáltatásait, és már csak az a kérdés, hogy ők vagy mi élveztük-e jobban a mirabellás tartózkodásunkat.

Élmények a Balaton déli partján

A Balaton déli partja, különösen Zamárdi környéke nem véletlenül az egyik legkedveltebb üdülőhely. A vízben úszkálva csodás kilátás nyílik a Tihanyi-félszigetre, ráadásul a közeli Szántódrév hajóállomás könnyed átjárást biztosít a két part között, így innen a tó szinte minden szegletét felfedezhetjük. Ha maradnánk a déli parton, akkor érdemes ellátogatni a Zamárdiban található kalandparkba, a hamarosan felújításra kerülő kertmoziba, de túrázhatunk a Kőhegyi-kilátóhoz, átugorhatunk Siófokra, ahonnan az óriáskerékről csodálhatjuk a panorámát, vagy kerékpárra pattanhatunk, és felkereshetjük a Töreki tavak tanösvényt, csak hogy pár kalandot említsünk a környékről.

Az biztos, hogy a déli part több napos élménycsokrot kínál, amihez legutóbb mi is összeszedtünk nektek nem kevesebb mint 25 tippet, mindehhez pedig egy szuper szállás dukál.

A Zamárdiban található Mirabella Camping tökéletes választás az aktív kikapcsolódáshoz, a szállást és a szolgáltatásait egy napsütötte májusi hétvégén mi is kipróbáltuk.

A Mirabella Campingben minden adott az aktív kikapcsolódáshoz

A kemping weboldalán keresztül nagyon egyszerűen tudunk szállást foglalni, és több lehetőség közül választhatunk. Ma már a kempingezés rég többről szól, mint a sátrazás, bár a Mirabellában erre is van lehetőség, de itt sövénykerítéssel elkerített tágas parcellák várnak ránk, vagy közvetlenül a vízpart mellett verhetjük fel a sátrainkat.

A gyönyörűen rendben tartott vizesblokkok és a konyhák – melyek főzőlappal, mikróval és hűtővel rendelkeznek – a teljes kényelmünket szolgálják. De érkezhetünk lakókocsival is, vagy választhatunk a mobil házak közül, melyek fürdőszobával, konyhával és saját terasszal a szállodai szobák komfortját nyújtják.

Ahogy említettük, a környék számos kalandot kínál, de ha nincs kedvünk kimozdulni a kempingből, az is teljesen érthető, ugyanis szórakozási lehetőségből és élményekből itt sincs hiány.

Ott van például a kemping saját, hosszú partszakasza, ami ráérős strandolásra csábít, ráadásul a Tihanyi-félsziget innen tényleg csak egy karnyújtásnyira van.

Ha kiúszkáltuk magunkat, akkor bérelhetünk vízibiciklit, SUP-ozhatunk, de a szörfözést is kipróbálhatjuk, a nyári szezonban profi oktatók várnak ránk. A strand mellett röplabdapályát, pingpongasztalt és egy szuper játszóteret találunk, így a gyerekek sem fognak unatkozni. A kemping hátsó részében pedig foci- és kosárpálya várja a sportolás szerelmeseit.

Akik wellnessélményeket keresnek, azok sem fognak unatkozni! Ha a Balaton éppen túl hideg lenne a fürdőzéshez, akkor válasszuk a fűtött medencét, a kültéri szaunát, sőt masszázsszolgáltatást is igénybe vehetünk. Ha pedig kimozdulnánk, akkor bérelhetünk kerékpárokat, a bicikliút közvetlenül a kemping előtt halad el, így akár hosszabb túrákat is tehetünk, vagy választhatjuk a Mirabellát a Balatoni Biciklikör kiinduló- vagy végpontjának.

Kutyabarát strand, ahol a négylábú kedvenceink önfeledten pancsolhatnak

A kemping teljes mértékben állatbarát, így napidíj ellenében a házi kedvenceinket sem kell otthon hagynunk, érkezzünk sátorral, lakókocsival, vagy lakjunk mobil házban, a kutyák és mi, gazdik egyaránt remekül fogjuk érezni magukat. Amikor megérkeztünk a kempingbe, rögtön összefutottunk Mentával, aki a gazdikkal együtt egy szuper lakóautóval érkezett a kempingbe, a kis drótszőrű tacskóval pedig hatalmas focipárbajba keveredtünk.

Idén ráadásul a Mirabellában már kutyastrand is várja a kedvenceinket, így a nagy hőségben ők is megmártózhatnak a Balatonban.

Csatlakozott hozzánk Fülöp és Zorka kutya is, akik azonnal letesztelték a strandot, és hatalmas örömmel vetették bele magukat a vízbe, futkároztak a strand körül, majd bicajozni is elkísértek minket. A kutyastrandot a kemping elkerített részén találjuk, így kedvenceink biztonságban tudnak csobbanni, ráadásul egy palló is szolgálja a kényelmes vízbe jutást.

A kutyás strand egyedülálló a környéken, a Balaton mellett alig pár olyan helyet találunk, ahol legálisan csobbanhatnak a kedvenceink.

Gasztrokalandok a kempingben

A Mirabella Campingben minden adott a felhőtlen szórakozáshoz, és még azon sem kell sokat törnünk a fejünket, hogy mit reggelizzünk vagy vacsorázzunk. Ha szeretnénk, akkor a kemping vizesblokkjai mellett található konyhában saját magunk főzhetünk, mi például ott készítettük el a kotyogós kávéfőzőnkkel a kávénkat és a reggelinket.

Sőt, ha frissen sült péksütikre vágyunk, vagy valami otthon maradt, akkor a kemping saját ABC-jében is bevásárolhatunk. A jól felszerelt tűzrakó helyeken esténként bográcsozhatunk vagy sütögethetünk, de ha nincs kedvünk főzőcskézni, akkor több vendéglátóegységet is találunk. A strandbüfékben a klasszikus lángostól a hamburgerig mindent megtalálunk, mi pedig kipróbáltuk a kemping éttermét, ahol házias ízek és finom italok vártak ránk, és a kutyusoknak is jutott pár finom falat.

Tehát ha szeretnénk megfizethető áron, szinte szállodai komfortban nyaralni közvetlenül a Balaton partján, és négylábú kedvenceinket sem hagynánk otthon, sőt számukra is élményeket keresünk, akkor irány a Mirabella Camping

A Mirabella Campingről itt találtok további információt, szállást foglalni pedig ide kattintva tudtok.