12 találat

20 szuper balatoni program augusztusra

2023. augusztus 4., 12:52

Még nem kell temetnünk a nyarat, úgyhogy kifogások helyett használjátok ki a hátralevő időt! 20 olyan augusztusi programot válogattunk, amiket mi sem hagyunk ki.

Falusi kocsmából a környék legjobb étterme – A Szőlősi Kocsmában jártunk

2023. május 26., 10:05

A balatonszőlősi étterem konyháját tavaly télen Krasznai Norbert vette át, és ezzel ismét új időszámítás kezdődött a hely életében.

Négy új hely Veszprémben, ahol a szabadban találkozhatunk

2023. február 8., 00:00

Négy új kültéri találkozópontot alakítottak ki a városban a Lélektér Alapítvány Veszprémgeneration projektje keretében.

Titkos, ősfás liget a Káli-medence kapujában – Feltöltődés testnek és léleknek a Zen Garden Resortban

2022. október 21., 10:54

Ősszel nincs is jobb program, mint egy testet és lelket feltöltő, pihentető elvonulás. Ehhez keresve sem találunk ideálisabb helyszínt, mint a Káli-medence kapujában, Zánkán a Zen Garden Resortot.

Az élére fordított hasáb és az A betűt formáló házikók – Kabinházak a Balatonnál (2. rész)

2022. július 22., 17:43

Természetközeli pihenés erdővel, teljes kényelemben, egy hosszabb sétával elérhető tó, wellness és vacsora a teraszon, a csillagos ég alatt. Négy különleges szálláshely következik.

DJ-szett az erőműben, evezés és koncertdömping – 20+1 szuper júliusi balatoni program

2022. július 1., 14:45

Évek óta nem volt ilyen mozgalmas a július a Balatonnál, mint most. Rengeteg aktív, kulturális és gasztronómiai program és pezsgő éjszakai élet vár rátok.

A kultúrsokktól a veretésig – 20 balatoni fesztivál, amit kár lenne kihagyni az idei nyáron

2022. május 18., 16:35

Visszatérnek a legendás nagy fesztiválok, világhírű előadók és DJ-k érkeznek, filmvetítéseken vehettek részt, birtokba vehetitek a Művészetek Völgye helyszíneit. 20 fesztivált mutatunk be a cikkben.

Ázsiai ízek és feltöltődés a nyugalom szigetén: teszteltük a zánkai Zen Garden Resortot

2021. június 18., 14:57

Különleges apartmanházakat és izgalmas, külsős vendégek számára is nyitott bisztrókonyhát találtunk a Zen Garden Resortban. Kipróbáltuk, milyen élmények várnak a vendégekre.

Nánáiséktól a Covidon át a CNN-ig – 2020 legolvasottabb We Love Balaton-cikkei

2020. december 31., 16:48

A dús toplistáktól a járványhíreken át a csinos szállásokig sokféle cikkre kattintottatok idén szívesen. Össze is szedtük a tízes toplistát, ami olvasóink ízlését és érdeklődését tükrözi.

Heti híradó: Esőben evezték át a Balatont, távolsági buszjáratok szűnnek meg

2020. augusztus 17., 10:15

Közlekedési és kulturális hírekben is erős volt a mögöttünk hagyott hét, de érdekes dolgok történtek a természettől az ingatlanpiacig mindenfelé. Heti hírösszefoglaló.

Bámulatos bisztrókonyhát találtunk a Zen Garden Resort árnyas fái alatt

2020. július 24., 17:53

A zánkai Zen Garden Resort egy egyedülálló szálláshely különleges apartmanházakkal, ahol a fejlesztés során fát se vágtak ki, nádat se irtottak. A hozzá tartozó Bamboo Bistro pedig tényleg a csúcs.

Itt nem szól senki, hogy hallgasson el a dob

2017. augusztus 25., 11:33

Közösségi tér, alkotótelep és a legmenőbb hangstúdió, ahol a természet hangjai adják a zenei aláfestést a felvételekhez. A zalai dombok között a Zengőkertre bukkantunk.