reggeli - 18 találat

Mentás kávé és pazar reggeli Siófokon – Kipróbáltuk az After 8 Brunch & Coffeet

április 9., 15:40

A Siófok szívében található reggelizőbe egy kiadós brunchra vagy egy mentával és csokival felturbózott kávéra is betérhetünk.

Balatonfüredet is bevették a díjnyertes burgerek – Kipróbáltuk a Grøenk Delit

február 28., 11:26

A faszenes grillen készült ételek, a burgerek és a sztékek vannak a főszerepben, de néhány füstös ízzel megkínált klasszikust is kipróbálhatunk.

Lassú brunch, mesés péksütik – Az Igazi Bisztro Káptalantótiban

2023. november 9., 16:36

Az Igazi Bisztro nemcsak isteni kakaós csigákkal, kalácsokkal és babkákkal, hanem ráérős, mesés reggelikkel is csábítja az erre járókat, piacozás előtt, után vagy akár helyett.

Újabb egységgel bővült a Derce Pékbisztró Veszprémben

2023. október 9., 11:40

Veszprém egyik legjobb péksége, a Derce Pékbisztró újabb egységgel bővült: itt a Derce Tejivó!

Hotel Platán – Kellemes, családbarát hely Zamárdiban, ahova visszavágyunk

2023. szeptember 14., 12:39

Zamárdi központjának közelében találjuk a Hotel Platánt, amely kényelmes szobákkal, szaunával, játszótérrel és finom reggelivel várja a vendégeket.

Három év után szünetet tart a kővágóörsi Andriska Pékbisztró

2023. szeptember 4., 15:53

Tulajdonosai, Török András és Major Zsófi a Facebookon jelentették be, hogy szünetet tartanak, hogy pihenjenek, tervezzenek, és formálhassák a további működésüket.

Mesebeli történet sok finom péksütivel – A keszthelyi Madárlátta Pékségben jártunk

2023. augusztus 17., 10:53

A Madárlátta Pékség kávézó, reggeliző és találkozóhely is egyben, ahol kovászos kenyerek, ellenállhatatlan péksütemények és saját receptek alapján készült leveles tészták sorakoznak a polcokon.

Gasztrokaland a déli part legnyugisabb helyén – A balatonszemesi Zier Bisztróban jártunk

2023. augusztus 12., 00:00

A Zier Bisztróban finom reggeli, rugalmas à la carte étlap, bisztróebéd, egy bélszínnel megpakolt házi tészta és többféle igényre szabott szálláshely is várja a vendégeket.

Ahol a dizájn és a város legfinomabb reggelije találkozik: KUNSZT! Veszprém

2023. július 19., 13:29

Egyszerre dizájnbolt, galéria, brunchbisztró, kávézó, ahová egy finom kávéra, egy kiadós reggelire vagy brunchra is betérhetünk – nemrég egy fagyizóval is gazdagodott a hely.

Egy új hely Badacsonyban, ahol hintában ülve borozhatsz, és felturbózott zsíros kenyeret ehetsz

2023. július 17., 11:35

Badacsony központjához közel néhány hete dizájnos reggeliző-borterasz nyílt, ahol hintákban ülve kortyolgathatjuk a helyi borokat, miközben minden jóval felturbózott zsíros kenyeret eszünk.

Házias ízek és új kultközpont a Káli-medence szívében: Megnéztük a salföldi Káli Fecskét

2023. július 4., 09:53

A Káli Fecske Étterem és Kulturális Központ rengeteg programmal és egy magyaros ízeket és reggelit is kínáló étteremmel gazdagítja a Káli-medencét.

A vegán hely, amit a húsevők is imádnak – Megnéztük az új Veganeeta Home-ot Almádiban

2023. június 30., 09:20

Új helyre költözött, egyben szintet is lépett a Balaton első vegán étterme, a több mint 5 éves Veganeeta Home.

Füstös ízek, pazar reggelik és natúr borok – Megújult a Vánkos

2022. szeptember 9., 13:44

Nyár közepe óta már grillen készült fogásokat is kérhetünk a hedonista reggeli, a finom kávék és a sütik mellé. Kipróbáltuk, milyen, amikor nem csak húsok kerülnek a faszénre.

Világ körüli utazás Balatonalmádiban – Elsőként néztük meg, mi fán terem a Három Majom

2022. július 14., 14:01

A decemberben nyílt Három Majom már most egy kulthely, amit elsőként tesztelhettünk és legnagyobb meglepetésünkre a klasszikus reggeliző helyett egy világ körüli utazást kaptunk.

Megnyitott Ördög Nóriék harmadik boltja, a Nekem a Balaton Füreden

2022. július 11., 15:59

Balatonfüred egyik legforgalmasabb utcájában, a Halászkert étterem szomszédságában nyílt meg a Nekem a Balaton harmadik üzlete.

Grill, koktélok és koncertek egy hatalmas buborék tetején – Megnyílt Zamárdi új gasztro- és kultközpontja, a Zam!

2022. június 27., 17:20

A Zam! egy többfunkciós gasztrokulturális tér, ahol egy pazar reggelivel indulhat és egy finom grillvacsorával és egy koncerttel zárulhat a nap. A hely ötletgazdái nem csak nyárra terveznek.

Június 17-től a Bartók - reggel.délben.este lecsóját és leveseit is kérhetjük Szigligeten

2022. június 15., 10:20

Újabb gasztroegységgel bővül a Szigliget Várudvar, péntektől már a budapesti Bartók - reggel.délben.este bisztró finomságai elérhetők lesznek.

Kávézónak indult, ma már brunch és thai ételek is kaphatók a keszthelyi piac mellett – Megnéztük a Pajtit

2021. november 16., 13:47

Újhullámos kávézónak indult, de bőséges reggelit és street food fogásokat kínáló étterem lett a Pajti, ahol a piacozók, a turisták és a gimnazisták is találnak kedvükre való ételeket.