59 találat

Két nagyobb kabinházzal bővültek a Kapolcsi Sziklák

április 16., 11:22

A Hello Wood Resorts szálláshelye két új, nagyobb beltérrel és privát wellnesspavilonnal rendelkező Szikla Grand kabinházzal bővültek.

Mentás kávé és pazar reggeli Siófokon – Kipróbáltuk az After 8 Brunch & Coffeet

április 9., 15:40

A Siófok szívében található reggelizőbe egy kiadós brunchra vagy egy mentával és csokival felturbózott kávéra is betérhetünk.

Viharos szél, minimalista kényelem – Elsőként szeltük a hullámokat a Balaton új hajójával

április 3., 10:35

A BAHART négy új hajója közül az egyik, a Tomaj katamarán fedélzetén utaztunk át – erős hullámzásban – Siófokról Balatonfüredre.

Itt nevelték Kincsem utódait – Megnéztük a felújított Fenékpusztai Majorságot

március 26., 13:46

A Keszthelytől 6 km-re található egykori Festetics-majorság díjnyertes versenylovairól volt messze földön híres.

Balatonfüredet is bevették a díjnyertes burgerek – Kipróbáltuk a Grøenk Delit

február 28., 11:26

A faszenes grillen készült ételek, a burgerek és a sztékek vannak a főszerepben, de néhány füstös ízzel megkínált klasszikust is kipróbálhatunk.

Balatonfüredre költözik a csopaki Szomszéd Kertje

február 14., 14:45

Balatonfüredre, a Füredi Malomház épületébe költözik a csopaki Szomszéd Kertje. A helyszín változik, de a gasztrokínálat és a sajátos hangulat marad.

Két új, nagyobb kabinházzal bővülnek a Kapolcsi Sziklák

2023. december 20., 15:23

A Szikla Grand kabinok az eddigieknél is természetközelibb élményeket ígérnek, március 1-től fogadnak vendégeket, de már foglalhatók.

Lassú brunch, mesés péksütik – Az Igazi Bisztro Káptalantótiban

2023. november 9., 16:36

Az Igazi Bisztro nemcsak isteni kakaós csigákkal, kalácsokkal és babkákkal, hanem ráérős, mesés reggelikkel is csábítja az erre járókat, piacozás előtt, után vagy akár helyett.

Új kiállítótérrel bővül a keszthelyi Festetics-kastély, megnyílik a fenékpusztai majorság is

2023. október 16., 16:01

Keszthelyen két jelentős, Festeticsekhez kapcsolódó fejlesztés valósul meg a következő időszakban: új kiállítóterekkel bővül a kastély, de több év után megnyílik a fenékpusztai majorság is.

A falu, amit egy elbányászott vulkán őriz – Képgaléria Zalahalápról

2023. szeptember 5., 11:38

Zalahaláp kanyargós utcáin a szőlőművelés és a település látképét is meghatározó bazaltbányászat emlékei találkoznak, a balatoni mitológia alakjait és a jelent különleges szobrok kötik össze.

Mediterrán mesevilág Veszprém belvárosában – Oliva Hotel és Étterem

2023. augusztus 25., 15:58

A belváros szívében találjuk a nagy múltú Oliva Éttermet, melynek kertje mesébe illő, ahová hosszas vacsorákra vagy csak egy gyors ebédre is betérhetünk.

Történelmi hagyományok modern luxusban – Megnéztük a felújított Anna Grand Hotelt

2023. augusztus 10., 14:14

Balatonfüred ikonikus épülete, az Anna Grand Hotel az elmúlt időszakban zárva volt, egy komolyabb ráncfelvarráson esett át. Elsők között nézhettük meg, milyen lett az átalakulás eredménye.

A vegán hely, amit a húsevők is imádnak – Megnéztük az új Veganeeta Home-ot Almádiban

2023. június 30., 09:20

Új helyre költözött, egyben szintet is lépett a Balaton első vegán étterme, a több mint 5 éves Veganeeta Home.

Egy magtárban szálltunk meg Balatonlellétől 10 percre

2023. június 9., 10:25

A Balatonlellétől 5 km-re, Látrány település külterületi részén egy háromszintes, magtárból kialakított, saját kerttel rendelkező vendégház nagyobb családok és társaságok számára is ideális.

Somogytúron festette a falusi embereket, majd Párizsban elkapkodták a képeit

2023. április 16., 00:00

A Kunffy Lajos Emlékházban nemcsak a festő alkotó- és életterét, hanem egy különleges, görög templomokat idéző műteremet is láthatunk a művész 120 alkotásával együtt.

Újra megnyitott a sümegi vár

2023. március 29., 12:30

A vár március 29-től több mint 1500 négyzetméternyi felújított területtel és kibővített vártörténeti kiállítással várja a látogatókat.

Építészeti díjat nyertek a Kapolcs mellett található Szikla nevű kabinházak

2023. március 6., 17:50

A London Creative Awards 2022 építészeti díját a Balaton-felvidéken található Szikla nevű szálláshely nyerte.

Mesébe illő kastélyok, fényűző enteriőrök – Képgaléria

2023. február 12., 00:00

A Balaton környéki kastélyok mesés gazdagságról és filmbe illő szerelmekről mesélnek. A ma már múzeumként működő épületek fényűző termeit mi is bejártuk, mutatjuk a kedvenc képeinket.

Ez nem csak Provence – A kapolcsi 84 Bisztróban jártunk

2022. november 10., 17:28

A Hazai Provence vendégházban található 84 Bisztró vezetését két éve az egykori Pura Vida csapata vette át, az étterem pedig a legjobb Balaton-felvidéki konyhák egyike lett.

Ahol megélhetjük az énidő luxusát – Egy éjszaka a LUA Resort Balatonfüred szállodában

2022. szeptember 30., 11:02

Szeptember végén ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol a megérkezéstől a távozásig minden érzékszervünkre ható, felejthetetlen élményekben volt részünk.

A fényűző terem, ahol uralkodók ebédeltek – Megnéztük a Festetics-kastély díszebédlőjét

2022. szeptember 5., 15:12

A Festetics-kastély Tükörtermében berendezett kiállításon képet kaphatunk arról, milyen környezetben étkeztek az egykori grófi, majd hercegi család tagjai és magas rangú vendégeik.

Világ körüli utazás Balatonalmádiban – Elsőként néztük meg, mi fán terem a Három Majom

2022. július 14., 14:01

A decemberben nyílt Három Majom már most egy kulthely, amit elsőként tesztelhettünk és legnagyobb meglepetésünkre a klasszikus reggeliző helyett egy világ körüli utazást kaptunk.

Kockákba és sziklákba rejtett luxus – Kabinházak a Balatonnál (1. rész)

2022. április 19., 17:27

Cikksorozatunk első részében olyan, kis alapterületű, különleges szálláshelyeket és kabinházakat mutatunk be, ahol természetközelben és teljes kényelemben töltődhettek fel.

Mediterrán életérzés badacsonyi borokkal – A tapolcai Vulcanus Pizzabarban jártunk

2022. február 8., 13:13

A város nemrég egy olyan hellyel gazdagodott, ahol az olasz ízek badacsonyi borokkal találkoznak, és ahová be lehet ülni egy specialty kávéra, egy pohár borra, egy koktélra, de egy finom pizzára is.

Az Év Strandétele verseny győztese Fonyódra is magával vitte a játékos profizmust – A Konyhám Stúdió 365-ben jártunk

2022. január 21., 14:21

A balatonfenyvesi strandbüfé, A Konyhám tulajdonosainak régi álma vált valóra az egész évben nyitva tartó étteremmel.