szép kilátás - 160 találat

A fák tetejéről a balatoni panoráma – Képgaléria a balatonboglári lombkoronaösvényről

május 30., 15:20

Tavasszal mi is megnéztük a különleges ösvényt, amikből most nektek is válogattunk képeket.

Az apró falu, amihez lenyűgöző szőlőbirtokok tartoznak – Képgaléria

május 22., 14:25

A Zánkától 5 perc autóútra található Tagyon megér egy kitérőt, ha szívesen időzünk zöldellő szőlőbirtokok és lenyűgöző panoráma mellett. Képgaléria a faluról és környezetéről.

Erdőfürdő a Balaton körül – Képgaléria a tavaszi túrákról

május 21., 00:00

Az elmúlt 10 évben felfedeztük a legjobb túraútvonalakat, kilátókat és tanösvényeket, amit fotósaink rendre meg is örökítettek, most ebből hoztunk nektek egy csokorra valót.

Séta a platánok között – Képgaléria a Kvassay sétányról

május 17., 16:37

Balatonföldvár gyönyörű sétányáról hoztunk képeket.

Fricska Balaton

május 9., 16:05

Az Anna Villa kertjében található egykori Helka Sörkertet (ami csak egy kicsivel költözött arrébb) 2024 tavaszán a veszprémi Fricska új helye váltotta Fricska Balaton néven.

Zenit Balaton Étterem

2023. november 15., 17:09

Egy évtized után nevet és arculatot váltott Vonyarcvashegy és a Balaton északi partjának kedvelt étterme, a Bock Bisztró Balaton, és 2023 novemberétől már Zenit Balaton Étterem néven találhatjuk meg.

Pusztatornyok, kápolnák, pincesorok – 10 hely, amit látni kell Somogyban

2023. november 13., 14:03

Magányos, misztikus pusztatemplomok, a Nagyberek tájain robogó kisvasút, szép kilátást nyújtó vár és löszfalra épült pincesor, valamint egy alagút: rejtett látnivalók Somogyban.

A vízibiciklik téli álma – Képgaléria a kiürült balatoni strandokról

2023. november 13., 10:47

Mindig izgalmas megnézni azokat a helyeket ősszel vagy télen, amelyek nyáron még túlcsordulnak a nyaralóktól. Így tett fotósunk is, aki megörökítette ezt a különös állapotot.

A szőlőhegy, amin alagút visz át – Túra a ságvári Bújó-likhoz

2023. november 11., 00:00

Meredek löszfalak között, elvarázsolt tájon vezet az út a Siófok közelében található ságvári Bújó-likhoz. Amíg elérjük, a somogyi tájból és a balatoni panorámából is kapunk egy kis ízelítőt.

Színek, hullámok és elmélázás – Őszi képgaléria a Balatonról

2023. november 7., 14:06

Oldalunk fotósa idén is megörökítette a tó környékének megismételhetetlen őszi hangulatát.

A balatoni táj néma őrzői – Képgaléria a tanúhegyekről

2023. október 17., 16:44

Magasodhat rajta vár, körbeszőheti bazalt, meghódításuk pedig lehet nehéz, a tanúhegyeken csodálatos panoráma fogad. A balatoni táj őrzőiről most egy fotóválogatást nézhettek meg.

Megtaláltuk a Káli-medence titkos kilátóhelyét: Túra Salföldtől a Kis-Hegyestűig

2023. október 14., 00:00

Ezúttal a Balaton-felvidéki kéktúra Salföld–Kővágóörs szakaszán haladtunk, sok vargabetűvel.

Koncert egy dolomitbányában? – Hangutazás extrém balatoni helyszíneken

2023. október 11., 14:06

A Természetre hangolva koncertsorozat helyszíne volt a Haláp kietlen krátere, a hegyesdi bányató, az úrkúti őskarszt, a zirci arborétum és a gyenesdiási dolomitbánya is.

Három település a Balatonnál, ahol mesés az ősz

2023. október 10., 10:22

Túrázni nem csak a tanúhegyeken és az tanösvényeken lehet: a Balaton környéki falvak is alkalmasak lehetnek erre a célra a hosszú, kanyargós utcáikkal, a település területén belül magasodó dombokkal.

Echo Restaurant & Cafe

2023. szeptember 29., 12:37

Egy páratlan gasztronómiai élmény párosul a káprázatos balatoni körpanorámával a tihanyi Visszhang-dombon lévő Echo Restaurant & Caféban.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Murci, must, újbor – Megmutatjuk a szüret esszenciáját balatoni szemmel

2023. szeptember 16., 00:00

Balaton-felvidéki szüreten jártunk, amelynek kapcsán azt is elmeséljük, hogyan is néz ki az egész eljárás.

Megnéztük a szigligeti vár kiállítását, miközben lenyűgöző panoráma tárult elénk

2023. szeptember 15., 15:45

Tökéletes célpont az őszi kiránduláshoz a szigligeti vár, mely az elmúlt években megújult kiállítással és még mindig csodás panorámával vár ránk.

Tekeredő hínárok, a zöld és a kék végtelen árnyalata – Így néz ki a Balaton medre

2023. szeptember 12., 10:40

Varga Barnabás fotóin nézhetjük meg, milyen varázslatos környezetben tekerednek a Balaton medrében élő hínárok.

Ahol a teraszról a Balatont és az őzeket csodálhatod – Hársfa vendégház a Szent György-hegyen

2023. szeptember 7., 16:20

A Hársfa vendégház Szent György-hegy déli, Balatonra néző dűlőjén, szőlőültetvények ölelésében, egy apró völgyben található. Igazi elvonulós helyszín, a neves borászatoktól sétatávolságra.

7 panorámás túraútvonal, ahonnan gyönyörű az őszi Balaton

2023. szeptember 6., 00:00

Az elkövetkező hetekben a legszebb arcát mutatja a balatoni ősz, ezért érdemes felkeresni azokat a túraútvonalakat, ahol egyszerre gyönyörködhetünk a sárguló levelek és a Balaton kékjének látványában.

10 Balaton környéki erdő, ahová elmenekülhetünk a meleg és a tömeg elől

2023. augusztus 25., 00:00

Erdőket és árnyas, hűvös túraútvonalakat gyűjtöttünk össze, amelyeken végigsétálva csendet, nyugalmat és különleges természeti látnivalókat találunk.

Tudtad, hogy föld alatti házak a Balatonnál is vannak?

2023. augusztus 24., 13:38

A felszín alatt összeköttetésben álló dombházak a Balaton déli partjától, Zamárditól 7 km-re található Balatonendréd határában emelkednek ki a földből.

Mutatunk két hangulatos sörkertet a Balatonnál, ahol a lazulás mellett jól is lakhatunk

2023. augusztus 21., 14:43

Két olyan balatoni sörfőzdét mutatunk most be, ahol az üzemlátogatások mellett ma már sörkertjükbe is beülhetünk, sőt jól is lakhatunk.

10 Balaton környéki sétány, ahol gyönyörű kilátás vár

2023. augusztus 18., 15:01

A legszebb allék a part mentén vagy löszfalak tetején vezetnek, de találunk andalgásra csábító sétányt a tapolcai Malom-tó mellett és vadregényes sétautakat Veszprémben, a Séd patak mentén is.