panoráma - 14 találat

Az Alpok havas hegycsúcsai is feltűntek Somló mögött

2023. december 19., 13:56

Pár napja olyan tiszta idő volt, hogy a Bakonyból nem csak tanúhegyet, hanem a havas Alpokat is látni lehetett.

Megnéztük a szigligeti vár kiállítását, miközben lenyűgöző panoráma tárult elénk

2023. szeptember 15., 15:45

Tökéletes célpont az őszi kiránduláshoz a szigligeti vár, mely az elmúlt években megújult kiállítással és még mindig csodás panorámával vár ránk.

Az apró falu, amihez lenyűgöző szőlőbirtokok tartoznak – Képgaléria

2023. augusztus 23., 14:25

A Zánkától 5 perc autóútra található Tagyon megér egy kitérőt, ha szívesen időzünk zöldellő szőlőbirtokok és lenyűgöző panoráma mellett. Képgaléria a faluról és környezetéről.

A Balatonnál két lombkoronaösvényt is bejárhatunk

2023. augusztus 14., 12:18

Idén nyártól már két olyan kilátót is felkereshetünk a Balatonnál, ahol a szokásosnál hosszabb szakaszon barangolhatunk a magasban, mindezt az erdők lombkoronaszintjén.

Új helyről csodálhatjuk a balatoni panorámát – Megnyílt a The View by LUA rooftop bár Füreden

2023. augusztus 2., 14:20

A The View by LUA rooftop bárban nemcsak a panoráma ragad minket magával, de pazar koktélok, pezsgők, champagne-ok és snackek közül válogathatunk, esténként pedig izgalmas zenei programok várnak.

Völgyhíd Konyha & Rét – Panorámás ízkavalkád, ahol beszippant a hangulat

2023. július 15., 00:00

Ha a Balaton déli partja felé vesszük az irányt, kihagyhatatlan a Völgyhíd Konyha & Rét, amely éttermével, valamint hívogató kertjével már messziről csábítja az utazókat az impozáns híd lábához.

Megnyílt Keszthely legújabb szállodája, a négycsillagos, örökpanorámás, hatalmas wellness részleggel felszerelt Sirius Hotel

2023. július 13., 14:42

A Sirius Hotel májust 1-jén megnyitotta kapuit Keszthelyen csodálatos kilátással és egy hatalmas wellness részleggel.

A déli part egyik legszebb kilátópontja: Képgaléria a megújult kereki várról

2023. július 3., 00:00

A déli part rejtett látnivalóját azontúl, hogy már körbe is sétálhatjuk, a legszebb részén kialakított padokon ülve bármeddig csodálhatjuk az elénk táruló panorámát.

Felfedeztünk egy szuper helyet Szántódon – Kilátó, stég és napozó újult meg példás összefogással

2023. június 25., 00:00

Felfedeztük Szántód egy csodás, stéggel és napozóval felturbózott kilátóját, ami példás helyi összefogással újult meg.

Ahol a kutyákat és a gazdikat is szuper élmények várják – Kipróbáltuk a Mirabella Campinget

2023. május 19., 11:50

Két kutya kíséretében mi is kipróbáltuk a Mirabella Camping szolgáltatásait, és már csak az a kérdés, hogy ők vagy mi élveztük-e jobban az ott-tartózkodást.

Drámai pillanatok a Balaton felett – Ilyen az, ha a borongós felhők közül néhány percre kisüt a nap

2023. március 26., 00:00

Kihasználtuk a tavasz első napjait, kompra szálltunk, ahol a naplementében hajózva, a drámai felhők között szinte egy barokk festményben éreztük magunkat.

Fotókon a kora tavaszi Balaton – Virágzó barackfák között kószáltunk a déli parton

2023. március 19., 00:00

Most a déli parton kalandoztunk, Balatonlelle környékén, ahol a virágzó barackfák, a tanúhegyek hullámzó panorámája és a szőlőtőkék között éledező természet ismét levett minket a lábunkról.

Helyek, ahová érdemes felmászni – Képgaléria a legszebb balatoni lépcsőkről

2022. december 19., 17:15

Összegyűjtöttük a kedvenc Balaton környéki lépcsőinket, amelyeket akkor is érdemes megmászni, ha egy kicsit ki kell lépni a komfortzónánkból.

Káprázni fog a szemed a csodától – A Balaton legszebb panorámaútjai III.

2020. július 29., 16:44

Érdemes nyitott szemmel autókázni a Balaton északi és déli partján is, hiszen olyan lelket-szívet feltöltő tájakon tudunk áthasítani, amik nem mindenhol akadnak az országban.