szállás - 36 találat

Újra megszállhatunk a Bazaltorgonák alatt: Elkészült a Szent György-hegyi turistaház

április 2., 14:50

Nyáron újra fogad szállóvendégeket a Szent György-hegyen, a bazaltorgonák lábánál található, felújított Kaán Károly Kulcsosház.

Fedezd fel a Balaton környékét! – Húsvéti kikapcsolódás Zalakaroson, a Thermal Campingben

március 11., 09:54

Érdemes tavasszal felfedezni a Kis-Balaton környékét és a Zala rejtett természeti kincseit, amihez a Thermal Camping Zalakaros szuper kiindulópont.

Megnéztük, mit tartogat a Michelin-ajánlást kapott füredi NOON Restaurant & Lounge a LUA Resortban

2023. október 6., 12:00

Nemrég ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol átadhattuk magunkat az igazi kikapcsolódásnak, és megnéztük a NOON Restaurantot, mely idén Michelin-ajánlással gazdagodott.

Hotel Platán – Kellemes, családbarát hely Zamárdiban, ahova visszavágyunk

2023. szeptember 14., 12:39

Zamárdi központjának közelében találjuk a Hotel Platánt, amely kényelmes szobákkal, szaunával, játszótérrel és finom reggelivel várja a vendégeket.

Ahol a teraszról a Balatont és az őzeket csodálhatod – Hársfa vendégház a Szent György-hegyen

2023. szeptember 7., 16:20

A Hársfa vendégház Szent György-hegy déli, Balatonra néző dűlőjén, szőlőültetvények ölelésében, egy apró völgyben található. Igazi elvonulós helyszín, a neves borászatoktól sétatávolságra.

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.

Tudtad, hogy föld alatti házak a Balatonnál is vannak?

2023. augusztus 24., 13:38

A felszín alatt összeköttetésben álló dombházak a Balaton déli partjától, Zamárditól 7 km-re található Balatonendréd határában emelkednek ki a földből.

Gasztrokaland a déli part legnyugisabb helyén – A balatonszemesi Zier Bisztróban jártunk

2023. augusztus 12., 00:00

A Zier Bisztróban finom reggeli, rugalmas à la carte étlap, bisztróebéd, egy bélszínnel megpakolt házi tészta és többféle igényre szabott szálláshely is várja a vendégeket.

Történelmi hagyományok modern luxusban – Megnéztük a felújított Anna Grand Hotelt

2023. augusztus 10., 14:14

Balatonfüred ikonikus épülete, az Anna Grand Hotel az elmúlt időszakban zárva volt, egy komolyabb ráncfelvarráson esett át. Elsők között nézhettük meg, milyen lett az átalakulás eredménye.

Többórás gasztrotrip fogasfejjel és iható karalábéval – A szigligeti Villa Kabalában jártunk

2023. augusztus 4., 12:06

Kipróbáltuk az étterem degusztációs menüjét, ami az elejétől a végéig egy tökéletesen felépített trip, ahol a tálalás és az ízharmóniák folyamatosan megdolgoztatják az érzékszerveinket.

Ebéd balatoni panorámával és piknik a szőlőben – A Tagyon Birtokon jártunk

2023. július 27., 10:43

Az évek során igazi élménybirtokká fejlődött Tagyon Birtok Baráti Társaság étterem, borterasz, pincészet és több felújított, gyönyörű présházból álló szálláshely is egyben.

Megnyílt Keszthely legújabb szállodája, a négycsillagos, örökpanorámás, hatalmas wellness részleggel felszerelt Sirius Hotel

2023. július 13., 14:42

A Sirius Hotel májust 1-jén megnyitotta kapuit Keszthelyen csodálatos kilátással és egy hatalmas wellness részleggel.

Mandilla – Egy csipetnyi Toszkána a Balaton-felvidéken

2023. július 4., 15:06

Kellemes olasz zene, mediterrán teraszos kert, úszómedence és szauna, olasz ételek, Balaton-felvidéki borok. A köveskáli Mandillában biztosan rabul ejt mindenkit a dolce vita.

Rusztikus vendégház, menő közösségi tér: Így élnek tovább a Balaton-környéki magtárak

2023. június 28., 14:09

A régi magtárépületek számos hasznosítási lehetőséget kínálnak, akár kulturális térről, akár vendégházról van szó. Bemutatunk néhány magtárból átalakított épületet a Balaton környékéről.

Egy magtárban szálltunk meg Balatonlellétől 10 percre

2023. június 9., 10:25

A Balatonlellétől 5 km-re, Látrány település külterületi részén egy háromszintes, magtárból kialakított, saját kerttel rendelkező vendégház nagyobb családok és társaságok számára is ideális.

Ahol a kutyákat és a gazdikat is szuper élmények várják – Kipróbáltuk a Mirabella Campinget

2023. május 19., 11:50

Két kutya kíséretében mi is kipróbáltuk a Mirabella Camping szolgáltatásait, és már csak az a kérdés, hogy ők vagy mi élveztük-e jobban az ott-tartózkodást.

Egykori patinás lakóházból Veszprém legújabb szálláshelye – Elkészült a Ruttner-ház

2023. május 11., 14:36

Veszprém ikonikus, egykori patinás épülete új életet kapott. A megnyitón mi is bejártuk a 15 hónap alatt felújított Ruttner-ház különleges hangulatú tereit.

„Ilyenkor vitorláztok? Meg vagytok ti őrülve?” – A Tavaszi Regattán jártunk

2023. április 18., 00:00

Kipróbáltuk, milyen a hajók közelében szurkolni a 2022–2023-as Téli Vitorlás Versenysorozat utolsó állomása, a Tavaszi Regatta résztvevőinek, és milyen váratlanul megmártózni a 9 fokos vízben.

Egy patinás épület új élete – Hostel és kávézó is nyílik a veszprémi Ruttner-házban

2023. április 15., 00:00

Egy hatszobás hostel és egy külsős vendégek előtt is nyitva álló kávézó nyílik a veszprémi Ruttner-házban.

Hasáb alakú kabinház lett különdíjas az Év Balatoni Háza 2022 pályázaton

2023. március 27., 13:15

Megvannak az Év Balatoni Háza 2022. pályázat nyertesei. A különdíjasok között szerepel a vonyarcvashegyi Cabin Balaton nevű szálláshely is.

Építészeti díjat nyertek a Kapolcs mellett található Szikla nevű kabinházak

2023. március 6., 17:50

A London Creative Awards 2022 építészeti díját a Balaton-felvidéken található Szikla nevű szálláshely nyerte.

A fürdőmester itt inná a cseh söröket – Megnéztük a vöröstói Szeszélyes Nyár Bisztrót

2022. december 13., 12:40

Kulthelygyanús kocsma és leendő fürdőház nyílt a Nagyvázsony melletti kis faluban. Kávézni, cseh sört és hozzá cseh sörkorcsolyát fogyasztani vagy közösségi életet élni egyaránt érdemes betérni ide.

„Nagyon bízom benne, hogy egy-két éven belül megjelennek a csillagos helyek a Balatonnál” – Csapody Balázzsal beszélgettünk

2022. november 30., 10:52

Az étterem a 30. születésnapjával egy időben a Bib Gourmand minősítést is megkapta a Michelin-kalauztól. Ennek kapcsán beszélgettünk Csapody Balázzsal, az étterem tulajdonosával.

Ezek a legjobb kutyabarát helyek 2022-ben a Balatonnál

2022. november 25., 17:10

Balatoni étterem, cukrászda és szálláshely is szerepel a legjobbak között.

Így nem lesz szürke egy munkanap – Home office helyett irány a Parókia Káptalantótiban!

2022. október 14., 12:01

A Parókia Coworking helyieknek és nyaralóknak egyaránt biztosít munkahelyet és közösségi teret.