Étterem - 116 találat

Sok lúd újbort győz – Jön a Libabőr Fesztivál!

2023. november 7., 10:52

Ha november, akkor Márton-napi liba és újbor! Ezt a két dolgot eddig senkinek nem jutott eszébe igazán összehozni, de idén minden más lesz, ugyanis november második hetében jön a Libabőr Fesztivál.

Megtaláltuk a Káli-medence titkos kilátóhelyét: Túra Salföldtől a Kis-Hegyestűig

2023. október 14., 00:00

Ezúttal a Balaton-felvidéki kéktúra Salföld–Kővágóörs szakaszán haladtunk, sok vargabetűvel.

Megnéztük, mit tartogat a Michelin-ajánlást kapott füredi NOON Restaurant & Lounge a LUA Resortban

2023. október 6., 12:00

Nemrég ellátogattunk Balatonfüredre, az ötcsillagos LUA Resortba, ahol átadhattuk magunkat az igazi kikapcsolódásnak, és megnéztük a NOON Restaurantot, mely idén Michelin-ajánlással gazdagodott.

Itt mulattak és étkeztek a századforduló vendégei – Balatonalmádi legendás vendéglőinek története

2023. szeptember 23., 00:00

A Hattyú vendéglő, a Zsák vendéglő és a Pannónia Kávéház történetét mutatjuk be röviden, és időutazást teszünk a fürdőkúrák, a kúrszalonok és a táncmulatságok világába.

9 balatoni helyre foglalhatunk asztalt kedvezményesen az Országos Étterem Hétre

2023. szeptember 20., 14:09

Elindult az asztalfoglalás az idei őszi Országos Étterem Hétre. Több mint 150 étterem – köztük 9 balatoni – készül erre az alkalomra összeállított különleges, fix árkategóriás menüsorral.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Októberben új gasztrofesztivál debütál Siófokon

2023. szeptember 15., 00:00

Október utolsó hétvégéjén új gasztronómiai eseményen vehetünk részt Siófokon és környékén. A GasztroFok igazi kulináris élménytúrára buzdítja az érdeklődőket.

Mediterrán mesevilág Veszprém belvárosában – Oliva Hotel és Étterem

2023. augusztus 25., 15:58

A belváros szívében találjuk a nagy múltú Oliva Éttermet, melynek kertje mesébe illő, ahová hosszas vacsorákra vagy csak egy gyors ebédre is betérhetünk.

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.

Bezárt a balatonszemesi Resti

2023. augusztus 21., 10:37

Végleg bezárt a 2019-ben megnyílt szemesi Resti, ami egyben közösségi tér, bringás pihenőhely és találkozóhely volt.

Gasztrokaland a déli part legnyugisabb helyén – A balatonszemesi Zier Bisztróban jártunk

2023. augusztus 12., 00:00

A Zier Bisztróban finom reggeli, rugalmas à la carte étlap, bisztróebéd, egy bélszínnel megpakolt házi tészta és többféle igényre szabott szálláshely is várja a vendégeket.

Többórás gasztrotrip fogasfejjel és iható karalábéval – A szigligeti Villa Kabalában jártunk

2023. augusztus 4., 12:06

Kipróbáltuk az étterem degusztációs menüjét, ami az elejétől a végéig egy tökéletesen felépített trip, ahol a tálalás és az ízharmóniák folyamatosan megdolgoztatják az érzékszerveinket.

Ebéd balatoni panorámával és piknik a szőlőben – A Tagyon Birtokon jártunk

2023. július 27., 10:43

Az évek során igazi élménybirtokká fejlődött Tagyon Birtok Baráti Társaság étterem, borterasz, pincészet és több felújított, gyönyörű présházból álló szálláshely is egyben.

Völgyhíd Konyha & Rét – Panorámás ízkavalkád, ahol beszippant a hangulat

2023. július 15., 00:00

Ha a Balaton déli partja felé vesszük az irányt, kihagyhatatlan a Völgyhíd Konyha & Rét, amely éttermével, valamint hívogató kertjével már messziről csábítja az utazókat az impozáns híd lábához.

Egy szelet Maldív-szigetek a Balatonnál – Megnyílt a siófoki Reed Luxury Hotel & Bistro

2023. július 11., 17:24

Ha egy kis Maldív-szigeteket idéző kikapcsolódásra vágyunk igazán igényes, elegáns és luxus környezetben, július 1-jétől elég az Indiai-óceán helyett csak Siófokra ellátogatni.

Hatalmas terasszal nyitott új étterem a szigligeti vár lábánál

2023. július 6., 11:44

100 férőhelyes teraszon kóstolhatjuk meg Szigligeten a budai Gléda Vendéglő ételeit.

Mandilla – Egy csipetnyi Toszkána a Balaton-felvidéken

2023. július 4., 15:06

Kellemes olasz zene, mediterrán teraszos kert, úszómedence és szauna, olasz ételek, Balaton-felvidéki borok. A köveskáli Mandillában biztosan rabul ejt mindenkit a dolce vita.

Házias ízek és új kultközpont a Káli-medence szívében: Megnéztük a salföldi Káli Fecskét

2023. július 4., 09:53

A Káli Fecske Étterem és Kulturális Központ rengeteg programmal és egy magyaros ízeket és reggelit is kínáló étteremmel gazdagítja a Káli-medencét.

A vegán hely, amit a húsevők is imádnak – Megnéztük az új Veganeeta Home-ot Almádiban

2023. június 30., 09:20

Új helyre költözött, egyben szintet is lépett a Balaton első vegán étterme, a több mint 5 éves Veganeeta Home.

Új étlappal és egyedi gasztroélményekkel vár Tihany ékszerdoboza, a Vinarius

2023. június 22., 14:15

Ha igazán egyedi gasztronómiai élményt keresünk mesés és nyugodt környezetben, a tihanyi Vinarius Borárium és Gasztrobár kínálatát és hangulatát mindenképp érdemes felfedezni.

Bringázz egyet a Balatonnál! – Négyféle távval, gasztrokalandokkal és szuper programokkal vár a Trigo túraversenye

2023. június 8., 00:00

Itt az idő, hogy biciklire pattanjunk és két keréken fedezzük fel a tó természeti értékeit és vendéglátóhelyeit.

Kis falatozások, nagy terasznyitások – Egy tökéletes nap az északi parton

2023. május 30., 13:02

Zánkától Szigligetig kóstoltunk minőségi fogásokat, ízletes borokat, de egy street art projekt bemutatója is belefért a programba.

Ingyenes kiállítás nyílik a 100 éves tihanyi Sportszálló történetéről

2023. május 27., 00:00

1923-ban, 100 éve épült fel a tihanyi hajóállomás mellett az egykori Sportszálló. Május 27-én ingyenes kiállítás nyílik, amely az épület elmúlt egy évszázadának állít emléket.

Falusi kocsmából a környék legjobb étterme – A Szőlősi Kocsmában jártunk

2023. május 26., 10:05

A balatonszőlősi étterem konyháját tavaly télen Krasznai Norbert vette át, és ezzel ismét új időszámítás kezdődött a hely életében.

Rejtett kincsre bukkantunk a Káli-medencében – Kőkút Kert Vendéglő

2023. május 4., 15:19

A Kőkút Kert Vendéglőbe a finom illatok és a terasz látványa csalogatott be minket egy gyors ebédre, de a fantasztikus fogások és a házigazdák vendégszeretete végül egész délutánra marasztalta minket.