70 találat

Vagyonos úrnő és fekete özvegy – A Kinizsi-vár úrnőjének rejtélye

március 6., 14:39

A magyar történelem egyik legmegosztóbb és rejtélyes személyisége, Magyar Benigna kora egyik legvagyonosabb asszonya volt, és 3-szor is megözvegyült.

Esküvői helyszín és bringás pihenőhely is lesz a megújuló révfülöpi rózsakertben

február 26., 12:49

A mintegy 8000 négyzetméternyi rózsakert alaprajza koncentrikus körökből áll majd.

Hamarosan elegáns szállodaként nyílik meg az alsóbogáti Festetics–Inkey-kastély

2023. december 13., 11:36

A tervek szerint a klasszicista stílusú épületben egy 32 szobás, 4 csillag superior besorolású kastélyszálló nyílik étteremmel, wellnesszel.

5 kedvenc ékszerészünk, akik hordhatóvá teszik a Balatont

2023. december 6., 15:45

Ebben a cikkben 5 olyan, balatoni kötődésű ékszerészt gyűjtöttünk össze, akiknek a termékeivel nem lehet mellélőni!

Ahol a teraszról a Balatont és az őzeket csodálhatod – Hársfa vendégház a Szent György-hegyen

2023. szeptember 7., 16:20

A Hársfa vendégház Szent György-hegy déli, Balatonra néző dűlőjén, szőlőültetvények ölelésében, egy apró völgyben található. Igazi elvonulós helyszín, a neves borászatoktól sétatávolságra.

A századfordulós Balaton fényűző tanúi – Képgaléria a legszebb villákról

2023. augusztus 29., 10:22

Egy villaséta négy évszakos program, amely során időutazást tehetünk a Balaton és az itt nyaralók múltjába – képgalériánkban a tó patinás villaépületeiből készítettünk egy összeállítást.

Gasztrokaland a déli part legnyugisabb helyén – A balatonszemesi Zier Bisztróban jártunk

2023. augusztus 12., 00:00

A Zier Bisztróban finom reggeli, rugalmas à la carte étlap, bisztróebéd, egy bélszínnel megpakolt házi tészta és többféle igényre szabott szálláshely is várja a vendégeket.

„Mi tényleg a Margót szerettük volna elvinni Zalába”

2023. július 25., 12:19

A szervezőkkel beszélgettünk a koncepcióról, a fesztivál fogadtatásáról, és arról, hogy milyen hatással lehet a Margófeszt a környékre.

A vegán hely, amit a húsevők is imádnak – Megnéztük az új Veganeeta Home-ot Almádiban

2023. június 30., 09:20

Új helyre költözött, egyben szintet is lépett a Balaton első vegán étterme, a több mint 5 éves Veganeeta Home.

Új étlappal és egyedi gasztroélményekkel vár Tihany ékszerdoboza, a Vinarius

2023. június 22., 14:15

Ha igazán egyedi gasztronómiai élményt keresünk mesés és nyugodt környezetben, a tihanyi Vinarius Borárium és Gasztrobár kínálatát és hangulatát mindenképp érdemes felfedezni.

Kis falatozások, nagy terasznyitások – Egy tökéletes nap az északi parton

2023. május 30., 13:02

Zánkától Szigligetig kóstoltunk minőségi fogásokat, ízletes borokat, de egy street art projekt bemutatója is belefért a programba.

Pompás ebédre, kávézásra és sütizésre csábít a Balaton-parti, ősfás hotel és étterem

2023. április 6., 16:17

Ha ebédelnénk vagy kávéznánk egyet a Balaton-part közvetlen közelében, vagy éppen a boldogító igent szeretnénk kimondani a balatoni panoráma ölelésében, a Tópart Hotel és Étterem tökéletes választás.

Ahol az újhullám a nagyi receptjeivel találkozik – A zamárdi Balcsi Falatozóban jártunk

2023. március 30., 16:28

A Zamárdi központjában, a 7-es út mentén található Balcsi Falatozó mesterien ötvözi a családi receptek alapján készülő klasszikusokat az újhullámos fogásokkal.

Lenyűgöző bisztrókonyha a 200 éves présházban: A Tihanyi Vinariusban jártunk

2022. december 6., 08:55

A műemléképületben kialakított étterem konyhája az elmúlt hetekben megkapta az ajánlott helyeknek járó „Tányér” jelölést a Michelin-kalauztól.

A fényűző terem, ahol uralkodók ebédeltek – Megnéztük a Festetics-kastély díszebédlőjét

2022. szeptember 5., 15:12

A Festetics-kastély Tükörtermében berendezett kiállításon képet kaphatunk arról, milyen környezetben étkeztek az egykori grófi, majd hercegi család tagjai és magas rangú vendégeik.

Az Együtt kezdtük forgatási helyszíneire felfűzött biciklitúrát szerveznek a Balaton-felvidéken

2022. augusztus 31., 14:51

Vacsorával és borkóstolóval egybekötött tematikus biciklitúrát szervez a BalatonBike365. A témát a nyáron megjelent Együtt kezdtük című film adja, mely zömében a Balaton-felvidéken forgott.

Csodás tájak, kalandos vitorlázás – Így zajlott az Együtt kezdtük balatoni forgatása

2022. augusztus 12., 00:00

A forgatás ideje alatt egy teljes hónapot a Balatonon töltött a stáb, legújabb ​werkfilmjükben mesélnek élményeikről.

Új, Balatonnál játszódó filmmel lehet teljes a kertmoziélmény – Az Együtt kezdtük augusztusi vetítései

2022. augusztus 5., 11:45

Mutatjuk, hol tudjátok megnézni a legújabb, zömében Balatonnál játszódó filmet, ha egy könnyed, nyáresti programmal egészítenétek ki a nyaralást.

Ahol legendák és szerelmek születtek – Megnéztük a nádasdladányi Nádasdy-kastélyt

2022. március 9., 12:57

2021-ben nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt a felújított nádasdladányi Nádasdy-kastély, ahol nagy szerelmek és legendás történetek születtek a századforduló környékén.

Versvadászat, rejtett kincsek, romantikus séták – 15 balatoni randitipp

2022. február 9., 17:47

Szerelmes versek soraira vadászhattok egy arborétumban, balatoni éttermek kínálatát kóstolhatjátok végig a Festetics-kastély parkjában. Romantikus balatoni programokhoz adunk ötleteket.

Megújul a szántódpusztai majorság – Esküvői helyszín, mezítlábas park és lovaspálya is helyet kap benne

2021. december 10., 17:24

A majorság számos kultúrtörténeti és néprajzi kiállításnak ad majd otthont, de akár esküvőt és lovasversenyt is tarthatnak majd a területen.

Így néz ki egy 21. századi szatócsbolt – A veszprémi Pekedliben jártunk

2021. november 26., 11:00

Egy online piactér alapítói hangulatos, a régi időket idéző kisboltba hozzák el az általuk kiválasztott, főként helyi termelők portékáit.

Ebéd mesés kilátással a betonpillérek alatt – Kipróbáltuk a Völgyhíd Konyhát

2021. november 2., 12:55

A kőröshegyi Völgyhíd Konyha nem a panorámára alapoz, hanem a helyi, kitűnő alapanyagokra és az ízek szokatlan összhangjára.

Mediterrán ősz a Balatonnál: Tapasokkal indul a Gasztrohegy 4. évada

2021. szeptember 22., 09:49

Izgalmas tapasokkal és mediterrán ízekkel startol szeptember 25-én és 26-án a Gasztrohegy 4. évada Badacsonyban.

Ázsiai ízek és feltöltődés a nyugalom szigetén: teszteltük a zánkai Zen Garden Resortot

2021. június 18., 14:57

Különleges apartmanházakat és izgalmas, külsős vendégek számára is nyitott bisztrókonyhát találtunk a Zen Garden Resortban. Kipróbáltuk, milyen élmények várnak a vendégekre.