270 találat

Wellness a mező szélén – Kipróbáltuk a Kapolcsi Sziklák legújabb kabinját

3 órája

Egy rendhagyó tavaszi napot töltöttünk el a saját wellnesspavilonnal rendelkező Szikla Grand kabinházban.

Mentás kávé és pazar reggeli Siófokon – Kipróbáltuk az After 8 Brunch & Coffeet

április 9., 15:40

A Siófok szívében található reggelizőbe egy kiadós brunchra vagy egy mentával és csokival felturbózott kávéra is betérhetünk.

Édes élet a vulkán lábánál – Megnéztük a zalahalápi Pura Vida Lakáséttermet

március 14., 12:59

A Michelin-kalauz által is elismert szakácsnő, Árkosi Erika régi álma vált valóra a Balatontól 20 km-re található lakásétteremmel.

15+1 balatoni program márciusra

március 5., 09:08

Márciusban válogathatunk számos túra, borkóstoló közül, de szép lassan a fesztiválok is beindulnak, és alternatív zenei koncertekre is számíthatunk.

Balatonfüredet is bevették a díjnyertes burgerek – Kipróbáltuk a Grøenk Delit

február 28., 11:26

A faszenes grillen készült ételek, a burgerek és a sztékek vannak a főszerepben, de néhány füstös ízzel megkínált klasszikust is kipróbálhatunk.

Hangtalan monstrum, amin luxus az utazás – Kipróbáltuk az új balatoni kompot

február 2., 23:29

Egy hideg, szeles januári napon próbáltuk ki, milyen az egyik új balatoni komp, a Tihany fedélzetén utazni. Csendes, panorámás élményben volt részünk, és még a kapitányfülkébe is bejutottunk.

Balatonszéplakra is megérkezett a nápolyi pizza – Az Egy Csipet Nápolyban jártunk

január 4., 11:55

Ide hosszú várakozás nélkül, kabátban, családdal, kutyával vagy akár egyedül is beugorhatunk egy finom nápolyi pizzára.

Így hangolódj az ünnepekre a Balatonnál! – Alternatív adventi kalendárium

2023. december 5., 09:39

Az ünnepi rohanásra az egyik legjobb gyógyír a téli Balaton, ahol színes programokkal és elcsendesedésre hívó helyszínekkel hangolódhatunk.

Lassú brunch, mesés péksütik – Az Igazi Bisztro Káptalantótiban

2023. november 9., 16:36

Az Igazi Bisztro nemcsak isteni kakaós csigákkal, kalácsokkal és babkákkal, hanem ráérős, mesés reggelikkel is csábítja az erre járókat, piacozás előtt, után vagy akár helyett.

Zöld Michelin-csillagos Villa Kabala: „Nagyon reméljük, hogy példát tudunk mutatni”

2023. október 12., 12:49

A Zöld Michelin-csillaggal és a legjobb szerviznek járó elismeréssel díjazott szigligeti étterem egyik tulajdonosa és séfje mesélt a „zöld” működésről, illetve az ezzel kapcsolatos kihívásokról.

Újabb egységgel bővült a Derce Pékbisztró Veszprémben

2023. október 9., 11:40

Veszprém egyik legjobb péksége, a Derce Pékbisztró újabb egységgel bővült: itt a Derce Tejivó!

Ködívbe burkolózó Szent György-hegy – Fotók egy kivételes balatoni reggelről

2023. szeptember 21., 11:25

A ködbe borult táj mindig rejtélyes és magával ragadó, ködívet pedig túl ritkán látunk ahhoz, hogy ne csodálkozzunk rá Somogyi László kivételes reggeli felvételeire.

Murci, must, újbor – Megmutatjuk a szüret esszenciáját balatoni szemmel

2023. szeptember 16., 00:00

Balaton-felvidéki szüreten jártunk, amelynek kapcsán azt is elmeséljük, hogyan is néz ki az egész eljárás.

Hotel Platán – Kellemes, családbarát hely Zamárdiban, ahova visszavágyunk

2023. szeptember 14., 12:39

Zamárdi központjának közelében találjuk a Hotel Platánt, amely kényelmes szobákkal, szaunával, játszótérrel és finom reggelivel várja a vendégeket.

A 20 legjobb szeptemberi program a Balatonnál

2023. szeptember 7., 16:41

Már nincs akkora kánikula, de még korántsem búcsúzunk a napsütéstől. Az év egyik legjobb időszaka a szeptember, használjátok ki izgalmas programokkal!

Három év után szünetet tart a kővágóörsi Andriska Pékbisztró

2023. szeptember 4., 15:53

Tulajdonosai, Török András és Major Zsófi a Facebookon jelentették be, hogy szünetet tartanak, hogy pihenjenek, tervezzenek, és formálhassák a további működésüket.

Magasságok és mélységek – Kipróbáltuk a Budapest–Balaton, azaz a BuBa kerékpárutat

2023. szeptember 1., 15:43

A Budapest–Balaton, becenevén BuBa kerékpárutat 2022-ben adták át, így idén nyáron volt az első főszezonja a kerékpárútnak, melyet szerkesztőségünk tagjai most kipróbáltak.

Mediterrán mesevilág Veszprém belvárosában – Oliva Hotel és Étterem

2023. augusztus 25., 15:58

A belváros szívében találjuk a nagy múltú Oliva Éttermet, melynek kertje mesébe illő, ahová hosszas vacsorákra vagy csak egy gyors ebédre is betérhetünk.

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.

Mesebeli történet sok finom péksütivel – A keszthelyi Madárlátta Pékségben jártunk

2023. augusztus 17., 10:53

A Madárlátta Pékség kávézó, reggeliző és találkozóhely is egyben, ahol kovászos kenyerek, ellenállhatatlan péksütemények és saját receptek alapján készült leveles tészták sorakoznak a polcokon.

Gasztrokaland a déli part legnyugisabb helyén – A balatonszemesi Zier Bisztróban jártunk

2023. augusztus 12., 00:00

A Zier Bisztróban finom reggeli, rugalmas à la carte étlap, bisztróebéd, egy bélszínnel megpakolt házi tészta és többféle igényre szabott szálláshely is várja a vendégeket.

Ebéd balatoni panorámával és piknik a szőlőben – A Tagyon Birtokon jártunk

2023. július 27., 10:43

Az évek során igazi élménybirtokká fejlődött Tagyon Birtok Baráti Társaság étterem, borterasz, pincészet és több felújított, gyönyörű présházból álló szálláshely is egyben.

A balatoni túrógombóc, amiből sosem elég, még tölcsérben sem – A Sissi Fagyizóban jártunk

2023. július 20., 09:13

A Sissi Fagyizóban megismerkedtünk Koncz Andrea alapító tulajdonossal, aki olyan szenvedéllyel mesélt a fagylaltkészítés kulisszatitkairól, hogy nem csodálkozunk, hogy sorra nyerik a díjakat.

Ahol a dizájn és a város legfinomabb reggelije találkozik: KUNSZT! Veszprém

2023. július 19., 13:29

Egyszerre dizájnbolt, galéria, brunchbisztró, kávézó, ahová egy finom kávéra, egy kiadós reggelire vagy brunchra is betérhetünk – nemrég egy fagyizóval is gazdagodott a hely.

Egy új hely Badacsonyban, ahol hintában ülve borozhatsz, és felturbózott zsíros kenyeret ehetsz

2023. július 17., 11:35

Badacsony központjához közel néhány hete dizájnos reggeliző-borterasz nyílt, ahol hintákban ülve kortyolgathatjuk a helyi borokat, miközben minden jóval felturbózott zsíros kenyeret eszünk.