180 találat

Wellness a mező szélén – Kipróbáltuk a Kapolcsi Sziklák legújabb kabinját

tegnap, 16:22

Egy rendhagyó tavaszi napot töltöttünk el a saját wellnesspavilonnal rendelkező Szikla Grand kabinházban.

10 dolog, amit lehet, hogy nem tudtál a tihanyi apátságról és múzeumáról

2023. november 6., 15:43

A kiállítás unalmas történelmi tények helyett az épületegyüttes és a bencés rend történetének érdekes részleteire helyezi a hangsúlyt, és a szerzetesek hétköznapjait is közelebb hozza a látogatókhoz.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Magasságok és mélységek – Kipróbáltuk a Budapest–Balaton, azaz a BuBa kerékpárutat

2023. szeptember 1., 15:43

A Budapest–Balaton, becenevén BuBa kerékpárutat 2022-ben adták át, így idén nyáron volt az első főszezonja a kerékpárútnak, melyet szerkesztőségünk tagjai most kipróbáltak.

Gasztrokaland a déli part legnyugisabb helyén – A balatonszemesi Zier Bisztróban jártunk

2023. augusztus 12., 00:00

A Zier Bisztróban finom reggeli, rugalmas à la carte étlap, bisztróebéd, egy bélszínnel megpakolt házi tészta és többféle igényre szabott szálláshely is várja a vendégeket.

Augusztusban is remek előadások, ízletes ételek és mesés panoráma vár ránk a Szigliget Várudvarban

2023. augusztus 8., 10:37

A Szigliget Várudvarban egész nyáron színházi előadásokkal, koncertekkel, gyerekprogramokkal, kertmozival és természetesen remek nyári ízekkel várják a látogatókat.

Különleges sörök, prémiumkolbászok és sörfőzde egy régi vasútállomáson – A Helka Sörkertben jártunk

2023. július 28., 15:11

A Helka Sörkertben a balatoni mitológia, neves főzőmesterek tudása és a bajor sörkertek hangulata találkozik, a hátteret pedig a Kvassay sétány és a Balaton festménybe illő látványa adja.

Ebéd balatoni panorámával és piknik a szőlőben – A Tagyon Birtokon jártunk

2023. július 27., 10:43

Az évek során igazi élménybirtokká fejlődött Tagyon Birtok Baráti Társaság étterem, borterasz, pincészet és több felújított, gyönyörű présházból álló szálláshely is egyben.

Egy új hely Badacsonyban, ahol hintában ülve borozhatsz, és felturbózott zsíros kenyeret ehetsz

2023. július 17., 11:35

Badacsony központjához közel néhány hete dizájnos reggeliző-borterasz nyílt, ahol hintákban ülve kortyolgathatjuk a helyi borokat, miközben minden jóval felturbózott zsíros kenyeret eszünk.

A vegán hely, amit a húsevők is imádnak – Megnéztük az új Veganeeta Home-ot Almádiban

2023. június 30., 09:20

Új helyre költözött, egyben szintet is lépett a Balaton első vegán étterme, a több mint 5 éves Veganeeta Home.

Új étlappal és egyedi gasztroélményekkel vár Tihany ékszerdoboza, a Vinarius

2023. június 22., 14:15

Ha igazán egyedi gasztronómiai élményt keresünk mesés és nyugodt környezetben, a tihanyi Vinarius Borárium és Gasztrobár kínálatát és hangulatát mindenképp érdemes felfedezni.

Kiruccanás a Balatonról – Aktív kikapcsolódás és kulináris kalandok a Hotel OTP Birkenhofban

2023. május 31., 11:58

A természeti szépségek, túraútvonalak és az aktív kikapcsolódási lehetőségek pedig könnyen elérhetőek a Bad Kleinkirchheimben található szállodából, a Hotel OTP Birkenhofból.

Falusi kocsmából a környék legjobb étterme – A Szőlősi Kocsmában jártunk

2023. május 26., 10:05

A balatonszőlősi étterem konyháját tavaly télen Krasznai Norbert vette át, és ezzel ismét új időszámítás kezdődött a hely életében.

Rejtett kincsre bukkantunk a Káli-medencében – Kőkút Kert Vendéglő

2023. május 4., 15:19

A Kőkút Kert Vendéglőbe a finom illatok és a terasz látványa csalogatott be minket egy gyors ebédre, de a fantasztikus fogások és a házigazdák vendégszeretete végül egész délutánra marasztalta minket.

Ahol az újhullám a nagyi receptjeivel találkozik – A zamárdi Balcsi Falatozóban jártunk

2023. március 30., 16:28

A Zamárdi központjában, a 7-es út mentén található Balcsi Falatozó mesterien ötvözi a családi receptek alapján készülő klasszikusokat az újhullámos fogásokkal.

Mintha egy olasz filmbe csöppentünk volna – Megnéztük a veszprémi Pasta Sienát

2023. március 2., 14:57

A Pasta Siena ablakából Bató János, az alapító és ötletgazda adja ki a jobbnál jobb olasz tésztákat, melyek nem mellesleg teljesen vegánok.

A koccintástól a csobbanásig – 15 szilveszteri és újévi balatoni program

2022. december 27., 12:04

Koncertekből, szilveszteri bulikból sem lesz hiány, és arra is van ötletünk, hol töltődhettek fel az év első napjaiban a mozgalmas évzárás után.

A fürdőmester itt inná a cseh söröket – Megnéztük a vöröstói Szeszélyes Nyár Bisztrót

2022. december 13., 12:40

Kulthelygyanús kocsma és leendő fürdőház nyílt a Nagyvázsony melletti kis faluban. Kávézni, cseh sört és hozzá cseh sörkorcsolyát fogyasztani vagy közösségi életet élni egyaránt érdemes betérni ide.

7 vérbeli balatoni bort ajánlunk az ünnepekre

2022. december 9., 08:57

Hagyományos, illetve modern fogásokhoz ajánlunk nektek borokat. Egy palack nyarat idéző balatoni bor persze ajándéknak sem utolsó!

„Nagyon bízom benne, hogy egy-két éven belül megjelennek a csillagos helyek a Balatonnál” – Csapody Balázzsal beszélgettünk

2022. november 30., 10:52

Az étterem a 30. születésnapjával egy időben a Bib Gourmand minősítést is megkapta a Michelin-kalauztól. Ennek kapcsán beszélgettünk Csapody Balázzsal, az étterem tulajdonosával.

Ez nem csak Provence – A kapolcsi 84 Bisztróban jártunk

2022. november 10., 17:28

A Hazai Provence vendégházban található 84 Bisztró vezetését két éve az egykori Pura Vida csapata vette át, az étterem pedig a legjobb Balaton-felvidéki konyhák egyike lett.

Klasszikus vidéki vendéglőből a környék egyik legjobb étterme – Megújult a várvölgyi Szent Domonkos Vendéglő

2022. október 31., 00:00

A technológia modernebb, az étlap szűkebb lett, a koncepció pedig az erdélyi magyar konyha hagyományaira és a helyi alapanyagokra épül.

Keszthely új éttermében nemcsak a grillek, hanem a koktélok is füstölnek – Megnyílt a Beach Boys Downtown

2022. október 13., 16:36

A Beach Boys felavatta Keszthely belvárosában található új bázisát, ahol a vendégek kedvenc grillételei mellett trükkösen tálalt klasszikusokat és izgalmas koktélokat is kínálnak.

Világító töklámpások, világkonyha és triatlon a borhoz – 10 októberi program a Balatonnál

2022. október 5., 09:20

A legjobb murcik kerülnek a poharakba, megkóstolhatjuk a legjobb olaszrizlingeket és a legfinomabb süllőket, és holdfénynél hódíthatjuk meg a Csobáncot.

Ősszel is a strandon – Olasz, klasszikus és vegán ételekkel vár a zamárdi Pizza Pazza

2022. szeptember 23., 10:39

Itt a család vagy a baráti társaságok minden tagja tud választani: fatüzelésű kemencében sült pizzák, olasz tészták, klasszikusok, ázsiai és vegán ételek is szerepelnek az étlapon.