381 találat

Sétáló kóstolók a Várban: Borszalon nyílik Veszprémben

április 19., 15:32

A sétáló kóstolót minden negyedévben megrendezik majd. Az első alkalomra 11 borász és borkereskedő érkezik hazai, olasz és francia tételekkel.

15+1 balatoni program márciusra

március 5., 09:08

Márciusban válogathatunk számos túra, borkóstoló közül, de szép lassan a fesztiválok is beindulnak, és alternatív zenei koncertekre is számíthatunk.

A titokzatos hely, ahol mamutok kóboroltak és pincék bújnak meg a temető dombja alatt – Könnyű túra a Balaton kapujában

március 4., 00:00

Balatonfőkajár és a Somlyó-hegy egy sor elvarázsolt látnivalót tartogat.

Balatonfüredet is bevették a díjnyertes burgerek – Kipróbáltuk a Grøenk Delit

február 28., 11:26

A faszenes grillen készült ételek, a burgerek és a sztékek vannak a főszerepben, de néhány füstös ízzel megkínált klasszikust is kipróbálhatunk.

Itt voltak a legjobb olaszrizlingek! – Csopaki sétálókóstolón jártunk

február 14., 09:38

Egy finom bort lötyögtetve élvezzük a kora tavaszi napsütést és a Balaton látványát egy dűlő mellől – nekünk ezt jelentette az Olaszrizling szerintünk, és alig várjuk, hogy újra részt vegyünk rajta!

Kezdődhet a télűzés! – 10+1 februári program a Balatonnál

január 31., 09:04

Nem kell nyárig várnunk, hogy fesztiválozhassunk a Balatonnál, de farsangi, Valentin-napi programokból sem lesz hiány!

Hüttehangulat, olaszrizling és farsangi finomságok – 5+1 gasztroprogram a Balaton körül

január 17., 13:53

Túrázás előtt vagy után, de az sem baj, ha helyette a balatoni vendéglátóhelyeken izgalmas gasztroprogramokra számíthatunk a tél hátralevő részén.

Márton-nap a Balaton körül – 10 libás program

2023. november 7., 16:06

Aki Márton-napon libát nem eszik, egész éven át éhezik – összegyűjtöttünk 10 Márton-napi programot, amit jó szívvel ajánlunk erre a hétvégére!

Sok lúd újbort győz – Jön a Libabőr Fesztivál!

2023. november 7., 10:52

Ha november, akkor Márton-napi liba és újbor! Ezt a két dolgot eddig senkinek nem jutott eszébe igazán összehozni, de idén minden más lesz, ugyanis november második hetében jön a Libabőr Fesztivál.

Olívabogyót szüreteltek a Szent György-hegyen – Fotók

2023. október 19., 14:54

Nemcsak szőlőt, hanem olívabogyót is szüretelnek ebben az időszakban, legalábbis a Szent György-hegyen biztosan.

Szatócsboltból varázslatos vinotéka – Megnéztük a Sellyei család kézműves borászatát

2023. október 13., 15:53

Meglátogattuk a Sellyei család kézműves borászatát Nemesgulácson, ahol nemcsak kiváló borokat kóstolhatunk, hanem annál sokkal többet kapunk: barátságos, szívvel-lélekkel teli vendéglátást.

A gasztrofesztiválok, a zene és a hosszú túrák hónapja – 15 balatoni program októberre

2023. október 5., 16:53

Októberben sem fogtok unatkozni a Balatonnál, hiszen még a tart a szüret, és sok más izgalmas program is vár titeket.

Füred csodás villaépületében, a Villa Gyetvaiban nyílt meg kiállításunk

2023. szeptember 29., 14:05

Október 22-ig nézhetitek meg Balatonfüred egyik rejtett villaépületében, a Villa Gyetvaiban a We Love Balaton és Kőrösi Tamás Analógia címre keresztelt fotókiállítását.

Szüret a Balaton körül – 5 szuper program

2023. szeptember 28., 14:46

Októberben a legtöbb település már szüreti lázban ég a Balaton körül is. 5 izgalmas, borhoz kötődő programot gyűjtöttünk.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Murci, must, újbor – Megmutatjuk a szüret esszenciáját balatoni szemmel

2023. szeptember 16., 00:00

Balaton-felvidéki szüreten jártunk, amelynek kapcsán azt is elmeséljük, hogyan is néz ki az egész eljárás.

Füred rejtett villaépületébe érkezik a We Love Balaton analóg kiállítása

2023. szeptember 14., 15:17

Szeptember 22-én nyílik meg a balatonfüredi Villa Gyetvaiban a We Love Balaton és Kőrösi Tamás Analógia nevet viselő fotókiállítása, ahol a pincészetként is működő villa borait megkóstolhatjuk majd.

Az apró falu, amihez lenyűgöző szőlőbirtokok tartoznak – Képgaléria

2023. augusztus 23., 14:25

A Zánkától 5 perc autóútra található Tagyon megér egy kitérőt, ha szívesen időzünk zöldellő szőlőbirtokok és lenyűgöző panoráma mellett. Képgaléria a faluról és környezetéről.

Zavaros, fura és pezseg is, mégis imádják – Mi fán terem a natúr bor?

2023. augusztus 18., 08:55

Az elmúlt évek meghatározó boros trendje egyértelműen a natúr bor. Ha eddig még nem kóstoltátok, vagy nem tiszta, hogy pontosan mi ez, adunk pár támpontot.

Gasztrokaland a déli part legnyugisabb helyén – A balatonszemesi Zier Bisztróban jártunk

2023. augusztus 12., 00:00

A Zier Bisztróban finom reggeli, rugalmas à la carte étlap, bisztróebéd, egy bélszínnel megpakolt házi tészta és többféle igényre szabott szálláshely is várja a vendégeket.

20 szuper balatoni program augusztusra

2023. augusztus 4., 12:52

Még nem kell temetnünk a nyarat, úgyhogy kifogások helyett használjátok ki a hátralevő időt! 20 olyan augusztusi programot válogattunk, amiket mi sem hagyunk ki.

Ebéd balatoni panorámával és piknik a szőlőben – A Tagyon Birtokon jártunk

2023. július 27., 10:43

Az évek során igazi élménybirtokká fejlődött Tagyon Birtok Baráti Társaság étterem, borterasz, pincészet és több felújított, gyönyörű présházból álló szálláshely is egyben.

Múzeumok Éjszakája, Chili Fesztivál, Everness – Hétvégi programajánló

2023. június 23., 10:18

Június 23. és 25. között rengeteg program vár rátok, ha a tó körül szeretnének kikapcsolódni. A fesztiválok és gasztroesemények mellett ez a hétvége leginkább a kultúráról, művészetekről fog szólni.

„Ez itt a kert” – Beszélgetések fenntarthatóságról, borról, gasztronómiáról a Homola Borteraszon

2023. június 22., 14:23

Idén folytatódik a Homola Pincészet biodinamikus szőlőtermesztésre való átállása, melyhez a szezonban egyedi gasztrokulturális programokat társítanak.

19 balatoni borászattól kóstolhatunk idén BalatonBort

2023. június 14., 10:41

2023-ban 19 termelő készít több mint 80 ezer palack BalatonBort, és 12 termelő több mint 30 ezer palack Hegybort. Megtartották a Balatoni Kör által szervezett projekt premierjét.