kóstoló - 63 találat

Pénteken gasztrofesztivál startol Siófokon

április 11., 12:32

A tavaly ősszel először megrendezett GasztroFokon idén három alkalommal is részt vehetünk.

Így lesz teljes az idei húsvét! – 15 balatoni program

március 27., 15:56

A húsvét, a szabadnapok és a tavaszi időjárás is okot ad arra, hogy az elkövetkezendő néhány napot kikapcsolódással töltsétek. Ebben a cikkben a hagyományos és formabontó ünnepléshez adunk tippeket!

Itt voltak a legjobb olaszrizlingek! – Csopaki sétálókóstolón jártunk

február 14., 09:38

Egy finom bort lötyögtetve élvezzük a kora tavaszi napsütést és a Balaton látványát egy dűlő mellől – nekünk ezt jelentette az Olaszrizling szerintünk, és alig várjuk, hogy újra részt vegyünk rajta!

Áll a bál a Balatonnál! – 5+1 farsangi program az egész családnak

február 8., 14:45

Mindannyiunkra jó hatással van egy kis mulatság, kreatívkodás a tél végén. 5+1 farsangi programot mutatunk, ahol erre számíthattok!

Hüttehangulat, olaszrizling és farsangi finomságok – 5+1 gasztroprogram a Balaton körül

január 17., 13:53

Túrázás előtt vagy után, de az sem baj, ha helyette a balatoni vendéglátóhelyeken izgalmas gasztroprogramokra számíthatunk a tél hátralevő részén.

8 program advent harmadik hétvégéjére a Balatonnál

2023. december 13., 15:09

Ajándékvásárlási hajsza helyett nyugis ünnepre hangolódáshoz adunk tippeket a Balatonnál.

Advent a Balatonnál – 15 szuper program decemberre

2023. december 1., 16:56

Nyakunkon a december, közeleg a karácsony, és erre a Balaton körüli vendéglátóhelyek is felkészültek.

Márton-nap a Balaton körül – 10 libás program

2023. november 7., 16:06

Aki Márton-napon libát nem eszik, egész éven át éhezik – összegyűjtöttünk 10 Márton-napi programot, amit jó szívvel ajánlunk erre a hétvégére!

Szatócsboltból varázslatos vinotéka – Megnéztük a Sellyei család kézműves borászatát

2023. október 13., 15:53

Meglátogattuk a Sellyei család kézműves borászatát Nemesgulácson, ahol nemcsak kiváló borokat kóstolhatunk, hanem annál sokkal többet kapunk: barátságos, szívvel-lélekkel teli vendéglátást.

Újabb egységgel bővült a Derce Pékbisztró Veszprémben

2023. október 9., 11:40

Veszprém egyik legjobb péksége, a Derce Pékbisztró újabb egységgel bővült: itt a Derce Tejivó!

A gasztrofesztiválok, a zene és a hosszú túrák hónapja – 15 balatoni program októberre

2023. október 5., 16:53

Októberben sem fogtok unatkozni a Balatonnál, hiszen még a tart a szüret, és sok más izgalmas program is vár titeket.

9 balatoni helyre foglalhatunk asztalt kedvezményesen az Országos Étterem Hétre

2023. szeptember 20., 14:09

Elindult az asztalfoglalás az idei őszi Országos Étterem Hétre. Több mint 150 étterem – köztük 9 balatoni – készül erre az alkalomra összeállított különleges, fix árkategóriás menüsorral.

Ahol a tanúhegyek panorámáját kapjuk a pince kincsei mellé – A balatonlellei Pócz Pincészetben jártunk

2023. szeptember 18., 13:48

A Pócz Pincészet egy igazi rejtett gyöngyszem, ahol tanúi lehetünk a magyaros és a mediterrán ízek randevújának, és a kétemeletnyi mélységben kialakított pincébe is leereszkedhetünk.

Mutatunk két hangulatos sörkertet a Balatonnál, ahol a lazulás mellett jól is lakhatunk

2023. augusztus 21., 14:43

Két olyan balatoni sörfőzdét mutatunk most be, ahol az üzemlátogatások mellett ma már sörkertjükbe is beülhetünk, sőt jól is lakhatunk.

Zavaros, fura és pezseg is, mégis imádják – Mi fán terem a natúr bor?

2023. augusztus 18., 08:55

Az elmúlt évek meghatározó boros trendje egyértelműen a natúr bor. Ha eddig még nem kóstoltátok, vagy nem tiszta, hogy pontosan mi ez, adunk pár támpontot.

Történelmi hagyományok modern luxusban – Megnéztük a felújított Anna Grand Hotelt

2023. augusztus 10., 14:14

Balatonfüred ikonikus épülete, az Anna Grand Hotel az elmúlt időszakban zárva volt, egy komolyabb ráncfelvarráson esett át. Elsők között nézhettük meg, milyen lett az átalakulás eredménye.

Augusztusban is remek előadások, ízletes ételek és mesés panoráma vár ránk a Szigliget Várudvarban

2023. augusztus 8., 10:37

A Szigliget Várudvarban egész nyáron színházi előadásokkal, koncertekkel, gyerekprogramokkal, kertmozival és természetesen remek nyári ízekkel várják a látogatókat.

20 szuper balatoni program augusztusra

2023. augusztus 4., 12:52

Még nem kell temetnünk a nyarat, úgyhogy kifogások helyett használjátok ki a hátralevő időt! 20 olyan augusztusi programot válogattunk, amiket mi sem hagyunk ki.

Többórás gasztrotrip fogasfejjel és iható karalábéval – A szigligeti Villa Kabalában jártunk

2023. augusztus 4., 12:06

Kipróbáltuk az étterem degusztációs menüjét, ami az elejétől a végéig egy tökéletesen felépített trip, ahol a tálalás és az ízharmóniák folyamatosan megdolgoztatják az érzékszerveinket.

Marhanyelvből készült lepény lett a 2023-as Év Strandétele

2023. augusztus 3., 11:30

Balatoni nyelves fantázianevet viselő étel nyerte a 2023-as Év Strandétele versenyt. Mutatjuk az eredményeket.

Egy új hely Badacsonyban, ahol hintában ülve borozhatsz, és felturbózott zsíros kenyeret ehetsz

2023. július 17., 11:35

Badacsony központjához közel néhány hete dizájnos reggeliző-borterasz nyílt, ahol hintákban ülve kortyolgathatjuk a helyi borokat, miközben minden jóval felturbózott zsíros kenyeret eszünk.

Völgyhíd Konyha & Rét – Panorámás ízkavalkád, ahol beszippant a hangulat

2023. július 15., 00:00

Ha a Balaton déli partja felé vesszük az irányt, kihagyhatatlan a Völgyhíd Konyha & Rét, amely éttermével, valamint hívogató kertjével már messziről csábítja az utazókat az impozáns híd lábához.

Egy hónap múlva jön a Balaton egyik legjobb kulturális fesztiválja, a Margófeszt

2023. július 12., 11:09

Augusztus 10-12. között harmadik alkalommal várja a látogatókat a Margófeszt Szentgyörgyváron, a Balatontól negyedórára.

Hatalmas terasszal nyitott új étterem a szigligeti vár lábánál

2023. július 6., 11:44

100 férőhelyes teraszon kóstolhatjuk meg Szigligeten a budai Gléda Vendéglő ételeit.

Így maxold ki a fesztiválok hónapját! – 20 júliusi program a Balaton körül

2023. július 5., 11:39

Fesztiválok, gasztrohétvégék és kulturális események – összegyűjtöttünk 20 kisebb-nagyobb eseményt a tó körül, hogy senki se unatkozzon. Elő a naptárakat, és tervezzétek meg a júliust!